sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Timpul nu stă să m-aștepte pe mine

Ajung uneori la concluzia că tehnologia mă depășește, mă face să-mi smulg părul din cap și să zic: ,,nu mai vreau, gata! mă întorc la epoca de piatră, că așa ceva nu se mai poate!"

Oamenii se complică foarte mult inventând termeni pe bandă rulantă pentru diferențe absolut infime. Logic că, vorbesc la modul cât se poate de general, pentru că, cei ce se pricep la chestiile tehnice vor ridica din sprânceană, vor crede despre mine că sunt o ignorantă fără cusur, etichetându-mă.

Cu toate astea, iată că ar exista două tipuri de televizoare... LCD și cu LED. Cine ar fi crezut acum câteva zeci bune de ani, când televizoarele erau doar cu lămpi, că se va ajunge la LCD, LED și alte acronime de genul ăsta, considerate de unii ca mine cu adevărat extraterestre?

Ba unde mai pui că trebui să mai și aleg ce anume mi-aș dori... și mai ales de ce... Păi, cum de ce... că orice alegere trebuie demostrată, susținută și răs-susținută. Argumentele sunt musai. Bun, dar dacă eu nu-s nici măcar hotărâtă ce anume aleg, cum argumentez?

Vă zic eu ce fac... țin cu ăla de-i mai tare și mai scump, cu vederea mai clară și mai compatibilă HD și sper la o minune.
Astfel, eu aleg LED. De ce, tocmai am spus mai sus. Și, ca să fiu total profi, dau un search Google, și aflu că a avea un televizor LED de fapt înseamnă a avea un televizor cu o claritate excepțională, net superioară altor tehnologii. În consecință, dacă asta-i cel mai bun, eu pe ăsta-l aleg. Cu mâna pe inimă, că vorb-aia, eu nu-s mai proastă... chiar dacă nu am o idee clară despre ceea ce înseamnă asta.

Dar, nici nu-mi pasă foarte tare de detaliile tehnice și de motivul pentru care e mai bun. Mie atât îmi trebuie să știu: că e mai bun, mai clar, că mă ajută să vizionez filmele clar și dragălaș și voila, inima mea e cucerită.

În concluzie, da... mă axez pe Televizoare LED. Pentru că tot zic specialiștii în domeniu că în scurt timp ele vor acapara piața de Televizoare LCD, iar eu îi cred pe cuvânt, că vorba aia... zice unul că ești beat, îi zici că și el e, dar deja când îți zic doi, mergi și te culci... și-i mai crezi și pe cuvânt când îți zic că televizoarele LED sunt the new way.

Cu toată atitudinea cârcocașă și delăsătoare când vine vorba de tehnilogii finuțe de genul ăsta, da, cred în evoluție, cred în tot ceea ce înseamnă viitor, iar dacă specialiștii zic, înseamnă că știu ei ce știu, iar eu n-am de gând să îi contrazic.

Cu toate astea, indiferent de calitatea de redare, eu zic că cel mai important e să ținem cont de natură și de consumul de energie... iar noile tehnologii, de regulă atrag după sine și un consum redus, asta după ce timp de ani de zile oamenilor nu prea le-a păsat de amănuntul ăsta.

Am zis: o imagine bună, așa cum este cea pe LED reprezintă combinația perfectă pentru mine. Iar, cu prima ocazie cu care am să fac shopping, din punctul ăsta de vedere, am să dau o fugă pe la Azerty, am să le cer și lor părerea, apoi am să-mi achiziționez cel mai fain televizor, cu cea mai mare diagonală și cu cea mai clară imagine cu ajutorul căruia am să văd cele mai noi, dar și cele mai vechi filme, toate la o rezoluție de n-a văzut Parisul... dar nici Galațiul.


Pentru Superblog 2010, proba 41, Azerty,
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!