joi, 18 noiembrie 2010

Dacă s-a terminat, eu ce fac?

Cum ce fac? Reîncarc! Asta fac! Şi nu oricum! Reîncarc folosind cele mai iefitne consumabile de de piaţă! Şi da, dragii mei, există şi aşa ceva! Nu e nevoie să dăm sute sau chiar milioane de lei vechi pe consumabile mici şi urâte, când putem să economisim costurile de tipărire cu până la 95% faţă de vechile preţuri.

Şi când zic chestia asta, ştiu ce zic! Nu de alta, dar de câteva luni mă tot chinui să-mi reîncarc cartuşul de la imprimantă şi nu-mi convenea nicio ofertă. Mă ştiţi pe mine, mai zgârcită de felul meu, sau, hai să-i zicem chibzuită că vorb-aia, în zilele noastre când toate-s scumpe înfară de salarii, trebuie să mai facem şi puţintică economie de dragul bănuţilor câştigaţi.

Ce m-a frapat pe mine teribil e faptul că nu e nicio diferenţă în costurile tipăririi color cu cele ale tipăririi cu negru. Lucru cu adevărat inovator pentru piaţa de gen. Este foarte cunoscut faptul că existau diferenţe considerabile între cele două tipuri de încărcare a cartuşurile.

Toate aceste lucruri sunt posibile prin sistemul CISS. Care-o fi treaba cu sistemul CISS, poate vă întrebaţi!

Denumirea este sinonimă cu CIS, treaba asta însemnând continuous ink supply system. Ineditul CISS este faptul că, odată ce în cazul cartuşelor clasice, acestea nu permit consumarea întregii cantităţi de cerneală, în cazul de faţă se garantează consumarea integrală a cernelii, având de asemenea posibilitatea de reumplere a cartuşelor.

Rezevoarele contruite în manieră proprie sunt reîncărcabile, cerneala folosită la reîncărcare fiind prin excelenţă  mult mai ieftină decât cea clasică. La achiziţionare, setul poate veni sub formă de 4, 5, 6 sau chiar 8 rezervoare, preţul ulterior al cernelei fiind de 29 lei pentru 100 ml, lucru ce mi se pare de-a dreptul excepţional!

Şi, pentru că eu am o imprimantă HP, setul meu va arăta de felul celui de mai sus.
Şi, iată cum am eu imprimanta cu CISS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!