duminică, 28 noiembrie 2010

Stilul Toyota

Oamenii sunt diferiți. Asta o știm cu toții. Nu există om care să fie identic cu alt om. Cu toate astea există lucruri ce reușesc să ne unească. Lucruri ce-și pun amprenta asupra noastră fără ca măcar noi să ne dăm seama de asta. Unele lucruri pur și simplu sunt! De exemplu, pot exista persoane în carne și oase ce pot schimba în egală măsura mulți indivizi.

Ce e cu adevărat simpatic este că și lucrurile... obiectele... au puterea aceasta!

Cei de la Toyota au înțeles rapid cum stă treaba cu influențarea psihicului unui om. Nu știu dacă ați observat, dar, cu puțină atenție, ne putem da seama ce fel de automobil conduce fiecare individ fără ca să îi vedem propriu-zis autoturismul. De ce? Pentru că autoturismul își pune amprenta asupra celui ce îl conduce. Și nu, nu mă refer la amprenta pnurilor pe fața conducătorului auto, că o dăm în altele...

Și, că tot veni vorba de conducătorul auto și de accidente... Eu cred că acel conducător de Toyota (oridecare Toyota ar fi...) trebuie să fie musai responsabil! Nu de alta dar un om care alege Toyota ca și mașină personală, nu are cum să fie altfel!
Toyota este un brand ce ține cu mediul prin excelență, în consecință, individul ce va alege acest brand va fi cu siguranță și el preocupat de astfel de probleme. Ca suport a ceea ce am spus mai devreme este chiar emisia de CO2 adaptată unor condiții prielnice mediului. Nu putem decât să lăudăm atât Toyota cât și cel ce alege să achiziționeze acest brand.

Dacă ar fi să ne referim la stilul conducătorului auto de Toyota, ar fi și aici destule lucruri de spus. În pirmul rând, conducătorul de Toyota trebuie să fie un om stilat, de bun gust. N-aș putea să-mi închipui niciodată un mărlan la volanului unei Toyota, deși există și excepții, dar... care nu fac regula.
De regulă, mârlanii își au locul lor la volanul unui tractor sau mai știu eu a cărei rable cu fițe.

Toyota e o mașină cu stil, în consecință, omul ce o va conduce va avea și el stil: stilul Toyota! Iar stilul Toyota este elegant, fiabil și împrăștie bun gust!

Despre categoria socială din care face parte conducătorul Toyota nu voi spune nimic pentru că lucrurile astea nu au o foarte mare importanță. Să vă explic de ce. Nu mă laud cu venituri excepționale, dar nici nu mă plâng de foame. Cu toate astea, achiziționarea unui autoturism nu consider a fi prioritatea mea numărul 1. Cu toate astea, chiar dacă asta ar fi prioritatea mea, cu siguranță nu m-aș mulțumi cu ceva ieftin și prost, doar de dragul de-a avea mașină. Nu sunt snoabă, dar sunt conștientă de faptul că englezul zice bine când zice că ,,sunt prea sărac să-mi cumpăr un lucru ieftin". Ei, cam așa și cu mine, decât să-mi iau orice rablă de mașină, mai bine dovedesc că am respect de sine, mai aștept puțin, mai strâng bănuți și-mi achiziționez o Toyota Prius de toată frumusețea!


Pentru Superblog 2010, etapa 38, Toyota,
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!