luni, 29 noiembrie 2010

Surle și trâmbițe

Bun, hai că mai e foarte puțin și se termină. Încă puțin și se-aude gongul. Dintr-un punct de vedere, spun cu mâna pe inimă că am să simt lipsa, pe de alta parte, sunt obosită și mă cam bucur că se termină.

Am să încep cu ceea ce cunosc... nu de alta, dar nu pot să zic că aș ști ce să zic chiar despre absolut orice partener media. Da, aș putea să spun cam care e domeniul de activitate a fiecaruia... adevărat, dar, mă știți pe mine că-mi place să vorbesc din suflet.

După cum urmează...

Câștigătorul de anul trecut, Bogdan.
Ce pot să zic despre Bogdan e că este unul dintre cei mai perseverenți tipi pe care i-am întâlnit (chiar și online) până acum. Nu degeaba a câștigat marele premiu. În timp ce trupa se certa de zor pe site, el își ocupa timpul gândind la rece probele. Iată rețeta succesului. Am apreciat faptul că în tot acest timp a continuat să le dea sfaturi celor ce participau pentru prima dată la acest concurs. Mă refer, firește la ediția de anul acesta, când el n-a mai concurat.

Photo Magazine! (inimioară desenată)
Iată una din revistele mele preferate. Recunosc cu mâna pe inimă că am aproape toate numerele acasă și nu mă laud! Ba chiar mi-au publicat acum ceva vreme o serie de fotografii și sunt foarte mândră de asta! Chiar așa e, având în vedere că una din marile mele pasiuni este fotografia. Mă bucură enorm faptul că au ales să fie partenerii media ai acestui concurs de blogging.

Arena IT.
Așa cum am spus și anul trecut, nu îi cunosc pe băieți, pentru că, la prima ediție, unde ei au fost câștigători, eu nu am participat și prefer să nu vorbesc în necunoștință de cauză. Cu toate astea, dacă au câștigat, mă gândesc că n-o fi fost degeaba.

Revista Connect. 
Bun, partener media... recunosc că n-am avut tangențe cu ei...  dar, bravo lor că au ales să se conecteze la acest concurs.

RadioLynx.ro
Un proiect tare interesant. Am apucat să-i cunosc chiar de ediția trecută de când am intrat, în calitate de câștigător al anumitor probe, în direct cu ei. Fără să gâdil tălpile nimănui, da, îmi plac. Nu spun asta pentru că m-au intervievat, treaba asta cu publicitatea mea mă lasă rece, dar... din inerție am și apucat să-i ascult. Implicarea în Superblog a fost chiar reală, nu doar cu numele. Bravo lor!

www.121.ro
Site bun la toate, din câte văd la o prima surfare. Au știut ce e bine pentru ei și-au devenit parteneri media ai concursului, încă de anul trecut chiar. Dacă au fost din 2008 n-aș avea de unde să știu pentru că prima ediție la care am participat a fost cea din 2009, așa că, am să-i las pe ceilalți mai vechi decât mine să se exprima în sensul ăsta.

Zon@IT de la TVR
Nu am urmărit în viața mea emisiunea, dar recunosc cu mâna pe inimă că TVR este singurul canal tv ce încă a rămas profesional, din multe puncte de vedere și mă gândesc că dacă un post tv profi a ales să găzduiască o anume emisiune, știu ei ce știu!

Gata? Gata!

2 comentarii:

  1. stii, cand noi citim ca astfel de oameni, companii, tleviziuni, reviste etc. va sustin, tot atunci credem ca va implicati si ca totul e serios:)
    felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am aproape toate numerele de la PHoto Magazine

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!