luni, 22 noiembrie 2010

Ce-i şmecher la Blogway de la Hostway...

Întrebare întrebătoare... ce m-ar convinge să folosesc Blogway... Acum, dacă tot ce spun cei de la Hostway pe site e aşa cum apare acolo, zic că Blogway ar cam fi the way. Nu de alta, dar în ultima vreme, aşa lene de a-mi mai îngriji blogul am, încânt i-aş cam lăsa pe alţii să facă asta pentru mine.

Fireşte, nu vine Hostway-ul să şteargă praful de pe postări pentru mine, dar măcar ceva siguranţă cum că blogul e acolo, că am pe cine bate la cap în caz de ceva ce nu merge...

Astfel, de departe cel mai important amănunt, când vine vorba de bloguri, este comunitatea din care face parte blogul nostru. Cu cât e mai dezvoltată, cu atât blogul nostru va fi mai popular, astfel, vom avea siguranţa că şi din punct de vedere seo, ne va merge mult mai bine.

De ce spun asta? Pentru că ei mediază contracte de publicitate, astfel, se poate monetiza cu foarte mare uşurinţă totul. Cum funcţionează treaba asta? De asemenea, mai citeam eu pe la ei pe site cum că ar organiza concursuri periodice (lucru ce îl consier iar destul de tare, prin definiţie. Secţiunea RSS este şi ea binevenită şi nu poate decât să ajute blogul să se transforme cât ai zice ,,bani" într-o afacere profitabilă demnă de abilităţile noastre.

Altă chestie foarte faină e că toate avantajele astea ne sunt date în schimbul a unor preţuri infime de-a dreptul. Timpul petrecut de noi pentru a face toate chestiile astea, zic că valorează mult mai mult decât valorează bănuţii cheltuiţi pe cartela Blogway (metoda de a face plăti şi primi serviciile Hostway).

Recunosc cu mâna pe inimă că stau cu domeniul ăsta de pe blogspot de 2 ani, şi doar lenea m-a făcut să nu fac vreun upgrade până acum. Lenea e cucoană mare şi parşivă, pentru că, iată, dacă aşl fi făcut acest upgrade mai devreme, cu siguranţă şansele de a-mi monetiza blogul mai bine ar fi fost prin excelenţă mult mai mari.

Multă vreme n-am considerat cu adevărat important upgrade-ul către un domeniu plătit, gândindu-mă că aşa ceva e doar o cheltuială inutilă a unor bani ce-aş putea să îi bag şi în cu totul altceva decât într-un domeniu, dar, cu timpul m-am convins că treaba asta nu are decât să mă ajute pe mine să evoluez. 

Cu toate astea, timpul nu e pierdut, în consecinţă, la anu' poate încep o nouă eră. Şi când voi face asta, cu siguranţă voi apela la Blogway. Nu de alta, dar mă scutesc astfel de muuuultă bătaie de cap.

Pentru Superblog 2010, etapa 29, Blogway de la Hostway,
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!