sâmbătă, 27 noiembrie 2010

...pentru tine...

Uite că vine și Crăciunul... sărbătoarea în care toți ar trebui să dăm dovadă de mai multă bunătate, înțelegere... etc. Nu, nu am de gând să predic nimic religios... departe de mine gândul! Nu sunt o tipă religioasă, cu toate astea, cred în Crăciun. Poate e o reminescență de când eram copil și așteptam cu nasul lipit de geam să vină Moș Gerilă cu tolba plină... sau poate o fi faptul că nici în ziua de astăzi nu m-oi fi maturizat suficient...

Cu toate astea, dacă maturitatea implică negarea a tot ce înseamnă frumos pe lumea asta, mă fac obigată să zic pas, să evit să mă maturizez și să mă complac într-o copilărie personalizată și aplicată unui copil mare de douăzecișipatru de ani.

Și, da... dacă ar fi să fiu Moșul, ție ți-aș da totul și nu m-ar interesa dacă celorlalți copii mari nu le mai rămâne nimic. Nu m-ar interesa pentru că a fi copil implică doza aia simpatică de egoism. Diferența ar fi că eu nu vreau totul pentru mine, vreau totul pentru noi... pentru tine. Eu sunt noi, noi ești tu, noi suntem noi.

Ziceau cei de la Superblog că ar trebui să aleg un cadou de la Asus, pentru cea mai dragă ființă din viața mea. Ei bine, tu ești cea mai dragă ființă din viața mea, iar tu știi asta. Și, mai știu și că nu te impresionează în mod deosebit produsele IT. Chiar și așa, eu ar trebui să-ți fac cadou, cel puțin virtual vorbind, un produs IT. Iată o provocare! ...pe care am să o accept.
Noroc că știu cât de mult ți-a plăcut netbook-ul meu eeePC și știu că, dacă aș putea, asta ți-aș face cadou de Crăciun. Pentru că ești tu și pentru că doar tu ai reușit să trezești în mine atâtea sentimente încât să fiu scoasă cu forța din apatia mea nativă. Și știi ce? Îmi place să fiu scoasă din apatie... dacă asta te implică pe tine.

Asta ți-aș face cadou... un netbook, pentru că tot vor să știe cei de la Asus ce-aș alege eu pentru persoana pe care o iubesc. Și, dacă aș avea puterea aia nemărginită, probabil că aș alege să-ți fac cadou ceva chiar mai frumos decât ce am avut eu. Și anume, aș alege netbook-ul cel arătos din colecția Karim Rashid, pentru că, așa cum am zis, meriți doar tot ce e mai bun!

Astfel, Netbook Asus eeePC 1008P Karim Rashid este alegerea mea pentru tine. Motivele sunt foarte ușor de înțeles. Tocmai pentru că acest netbook este suficient de puternic pentru a te lăsa să te joci cât vrei tu și pentru că este totodată suficient de frumos încât să-ți facă ochii în inimioare și să-mi sari în brațe atunci când mă aștept mai puțin, cum doar tu știi.
Și nu, n-am să încep să turui date tehnice despre netbook, pentru că un cadou nu merită alterat de lucruri plictisitoare de genul ăsta. 

Și-aș face mult mai mult de atât... dar, asta știi deja. Și poate că am să învăț să mă cațăr pe case, să intru pe horn, să-ți bat la geam, să-ți cânt sub balcon serenade cu iz de colind... așa, adițional.


Pentru Superblog 2010, dar, în mod deosebit pentru persoana iubită,

Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!