duminică, 28 noiembrie 2010

Terminatus și Superblogul ăsta

Gata fraților! S-a terminat! No more... Caput! Nu pot să zic că-mi pare bine, pentru că mă cam obișnuisem cu adrenalina, dar recunosc că după două competiții (incluzând Blogwarsul pe care l-am câștigat) mă simt extenuată și am nevoie de o pauză în ceea ce privește review-urile și articolele stil advertoriale.

Și, pentru că sunt, așa cum am zis, obosită și încă mai am ceva articole de recuperat, pe care sper să le recuperez azi și mâine, am să răspund exact cum am fost întrebată...

După cum urmează:

1. Ce mi-a plăcut la Superblog 2010.
Păi, în primul rând mi-a plăcut organizarea. Mult mai bine pusă la punct decât cea de anul trecut. Anul trecut mi s-a părut un haos total. Acum, nu știu dacă e doar vorba de cum am văzut eu lucrurile, sau cum au fost ele de fapt, având în vedere că anul acesta (știind deja anumite chestii), m-am agitat mai puțin.
Sistemul de premiere trebuie să recunosc că e inovativ. Era de la sine înțeles că vor rămâne doar vreo 50 blogări, în consecință, cu sistemul acesta nou, toată lumea ce-și termină probele (la timp sau nu...) se alege cu ceva. Cu cât exact depinde de cât interes se acordă, dar și de talentul de la purtător.
Aș adăuga promptitudinea Claudiei la lucrurile pe care le-am apreciat eu la Superblogul de anul acesta. Ca și anul trecut, ea s-a dovedit pilonul de rezistență a acestui concurs.

2. Ce m-a făcut să particip până la sfârșit?
După cum am zis, încă am câteva probe de recuperat pe care am să le rezolv azi și mâine. De ce am ales să scriu post-ul ăsta înaintea celorlalte, nu mă întrebați! Sunt recunoscută pentru faptul că uneori fac lucrurile pe dos.
Cu toate astea, eu consider totul ca și cum ar fi terminat, pentru că încheierea Superblogului pentru mine reprezintă doar o chestiune de timp.
Acum să răspund. Cum să nu termin? Odată ce intru în horă, merg până la capăt. Nu de alta, dar să mă opresc la mijlocul competiției nu avea niciun rost. Renunțarea ar fi transformat toată munca mea de pâna acum în praf. Și, după cum mă știți, sunt o luptătoare, chiar dacă prezint semne de oboseală. A fighter is a fighter until the end!

3. Ce-aș vrea eu să se îmbunătățească la sistemul Superblog de anul viitor?
Păi, în mare, lucrurile mi-au părut super ok, doar că nu ar strica mai multă promptitudine din partea sponsorilor. Până una-alta, în afară de Asus, nu dă nimeni niciun premiu, restul având contract direct de publicitate cu organizatorii. În consecință, ceea ce fac blogării se numește reclamă, fie ea și sub forma unei competiții.
Ei, eu am înțeles asta de anul trecut și m-am împăcat cu ideea. Tocmai de aia mi-aș fi dorit ca unii sponsori să prezinte mai mult interes în corectarea probelor. Firește, nu mă refer la toți. Cei vizați se știu ei! Iar dacă nu se știu, e suficient să arunce o privire prin comentariile blogărilor.

Dar, gata cu atâta cârcoteală! Până anul viitor, toate cele bune și adios Superblog

2 comentarii:

Give ya best shot!