vineri, 5 noiembrie 2010

Alegerea mea este AMD

Ce aleg? Ce aleg? Ce aleg?
Păi, nu prea ştiu ce aleg. Iar asta din mai multe motive.

Primul, ar fi, cu precădere faptul că nu sunt eu cine-ştie-ce as în domeniu. Am cunoştinţe cât să nu cad de fraieră când se discută pe undeva. Cu toate astea, nu pot să zic că aş fi vreun soi de Miss-know-it-all a componentelor hardware. No, sir! Chiar deloc!
Cu toate astea, cum am zis, mă descurc, dar nu suficient cât să ştiu exact că alegerea pe care am făcut-o, este musai şi cea mai potrivită pentru mine şi computerul meu.

Al doilea motiv este datorat zodiei mele: balanţă. Ei, nu ştiu câţi dintre voi aţi interacţionat cu balanţe până acum. Pe cât de echilibrată pare zodia (în unele momente chiar e), eiii, pe atât nu se poate hotărî, când vine vorba de a face alegeri. Mai ales dacă vorbim de a alege între mai multe lucruri bune.
Răspunsul va fi întotdeauna: pot să le aleg pe toate? 

Aşa e şi în cazul de faţă! Ce aleg eu? Ce aleg? Mi-aş cumpăra mai multe computere şi le-aş aşeza în ordinea nivelului de Vision. Nu de alta, dar, pe lângă faptul că sunt o balanţă nehotărâtă şi sociopată, mai sunt şi obsedată de ordine şi disciplină. Cel puţin atunci când am chef...



Ce mi se potriveşte mie?

Acum, dacă ar fi să fiu sinceră totalmente şi să zic la ce nivel de Vision AMD m-aş încadra, probabil aş alege: AMD Premium.
Motivele sunt simple şi uşor deductibile din ceea ce fac eu cu un computer de regulă. Păi, să detaliez puţintel: de jucat nu prea mă joc... de editat fotografii, editez, de intrat pe net, intru (cu toate aferente), iar uitat la filme mă uit, slavă Domnului. În concluzie, AMD Premium, în asociere cu sistemul meu, ar fi alegerea ideală! Nu sunt şi nu am fost niciodată extra pretenţioasă când vine vorba de sisteme, însă, dacă mi-au satisfăcut un minim de cerinţe, eu am tors fericită. Cu toate astea, dacă mă lasă să rulez un film în format full HD în condiţii bune, şi nu mi se înţeapă când mă joc eu fain-frumos cu un program foarte cunoscut de editare foto, e clar că alte pretenţii n-am cum să mai am! Iar AMD Premium e tot ce vreau!

Ce i se potriveşte mamei?

Păi, i s-ar fi potrivi AMD Basic. Foarte eficient şi el, AMD Basic este ideal pentru operaţiuni de bază, aşa cum îi spune, de altfel şi numele. Iar mama altceva decât operaţiuni de bază, n-o vezi să execute. Ei deschide-i un Youtube, las-o pe un site de bancuri, sau de socializare şi... ca toarce şi ea fericită. Că vorb-aia: like mother, like Iulia. Torsu' e în familie.

Ce mi se potriveşte de Crăciun?

Păi, după ce vine Moşu' cu sistemul ăla nou despre care i-am scris eu, o să vreau şi un upgrade, de la AMD Premium la AMD Ultimate! Nu de alta, dar omul mai şi evoluează, mai creşte în preteţii şi începe să-i sclipească ochii când observă ce minunăţii mai apar pe piaţă. Ei, şi după ce-mi aduce mie Moşu' sistemul ăla nou, care să se muleze pe AMD Ultimate, să vezi atunci ce-o să mai editez eu fotografii la nivel profi! Să vezi atunci ce viteză o să fie pe capul meu! Nu mă ajungi nici cu supersonicu' din urmă! Şi, dacă mă supăr, mă apuc şi de editare video; aşa, ca să le arăt eu lor că pot de toate!

Ce i se potriveşte vecinului Gigel?

Să vă zic întâi ce îi place cel mai tare lui Gigel! Păi, lui Gigel îi place să se joace! Da' nu puţin! Ăsta e aşa de maniac că se joacă tot timpul. Tot felul de 3D-uri, de-ale lui! Aşa că, lui i-ar cam trebui un AMD Black.
Plus că-i place şi treaba aia cu multitaskin'-ul. Aşa că, dragă Moşule, adu-i şi lui Gigel un AMD Black, poate aşa se îndură să-mi împrumute şi mie bicicleta aia a lui frumoasă! Aa, şi dacă te duci pe la el şi-i laşi cadoul, pune şi tu o vorbă bună! Scrie-i mare-mare cu markerul pe perete: ,,dacă nu-i dai bicicleta Iuliei, îţi iau AMD-ul înapoi!". Dau o bere!

Din categoria: Praise the Lord!

Despre AMD Pro, numai de bine. Nu de alta, dar e dooooar cel mai şmecher dintre toate. Tocmai de aia, nu năzuiesc la el... Şi nici măcar Gigel nu speră, aşa geek cum e el. Şi tocmai de aia, a fost prezentat cu mare fast la CES 2010. AMD Pro zic eu, aşa din auzite, că îţi merită numele, şi îi cred pe cuvânt, nu de alta, dar sursele mele de informare sunt în tot timpul sigure!

Moşule? Dacă citeşti această postare, dă-mi un semn!



Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!