joi, 18 noiembrie 2010

Despre id-uri

Nu ştiu ce părere aveţi voi despre site-urile cu şi despre id-uri, eu una nu prea ştiu ce să cred, nu de alta dar messengerul nu-l prea folosesc, în consecinţă pot doar să-mi imaginez, să empatizez la ce ar putea fi bune astfel de site-uri.

Şi zic că, în cazul în care eşti mai singuratic de fire, ori atât de timid încât să faci cunoştinţă în viaţa reală cu o fată, sau mai ştiu eu, cu un băiat, poţi oricând să apelezi la servicii gen id fete sau pur şi simplu id-uri.

Treaba simpatică e că e ca un fel de site de matrimoniale, numai că mult mai direct, ce te face să treci peste anumiţi paşi inutili cum ar fi: dă-i un like, un mesaj, aşteaptă să-ţi răspundă, apoi vezi dacă-ţi dă id messenger.
Nu frate, aici totul e pe faţă, intri pe id-ul tipei sau a tipului şi vezi dacă te-njură. Dacă nu te-njură, e de bine, înseamnă că sunteţi pe aceaşi lungime de undă din punct de vedere a singurătaţii sau a plictiselii.

Faza şi mai nice e că te poţi băga singur într-o astfel de comunitate a iubitorilor de id-uri, cum de altfel te poţi şi auto-şterge, sau, îţi poţi şterge iubitul sau iubita ce tocmai a fost băgat într-o astfel de comunitate de către ,,cineva secret". Nu că nu s-ar întâmpla şi cazuri de-astea.

Buuun, şi dacă eşti doritor de senzaţii faine pe mess, intri, alegi după pofta inimii în funcţie de avathar, de culoarea ochior, de (eu ştiu...) lungimea picioarelor, de vârstă... şi musai după oraşul în care locuieşti, că vorba aia, ce faci dacă tu eşti din Giurgiu şi ea de la Satu Mare? Ce relaţie e aia pe tren? (nu că n-ar fi fun, dar zic că de durată sigur nu e...), şi-apoi, orice om, la un moment dat vrea ceva stabil, de durată. Ca iubita sau iubitul să fie tot timpul acolo. Acum na, fiecare chestie atrage după sine anumite avantaje şi dezavantaje.

Cu toate astea, zic că genul ăsta de entertainment tinde să acapareze site-urile de matrimoniale. Cum am zis, eu nici messengerul nu mi-l cunosc prea bine, dar, aruncând ochiul pe un astfel de site, zic că au mari şanse să prindă multă priză la public.

#acest articol este un advertorial

5 comentarii:

  1. Acum nah, daca tot m-ai intrebat, site-urile de id-uri sunt de cacat.
    Si, dragi baieti din lumea asta, NU o sa va combinati niciodata cu o tipa agatata de pe net! Oricat v-ati stradui! De fapt cu cat va straduiti mai tare, cu atat nu va veti combina cu ea. :))
    Deci site-urile de id-uri si/sau matrimoniale sunt pentru persoane de 35+ ani si/sau cu diverse dizabilitati/frustrari de personalitate.
    Noi sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Berilac,
    Pai, eu am zis ca sunt neutra, cand vine vorba de subient. Eu am scris advertorialul :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!