vineri, 12 noiembrie 2010

Îmblânzirea scorpiei (partea a II-a)

Imaginaţie, imaginaţie, dar te mai uiţi şi în buzunar, când vine vorba de anumite chestii. Serios, de nu.
Şi, hai să vă zic cea mai imaginativă chestie când vine vorba de cumpărături online: promoţia!
Cine spune că reclama e sufletul comerţului, nu greşeşte, dar, şi reclama asta are un suflet, un fel de procesor pe mai multe nuclee, dacă îmi permiteţi divagarea... Ei, şi sufletul ăsta al reclamei, poartă numele de promoţie!

Şi, cum spuneam într-un articol anterior, există mulţi oameni scârnavi pe lumea asta, printre care şi eu... tocmai de aia, pentru a calma spiritele încinse şi puse pe reproşuri şi ceartă, în tot timpul e nevoie de ceva cu efect calmant, ce provoacă un zâmbet larg şi mulţumit.

Din câte văd eu, cei de la Oktal, băieţi deştepţi de felul lor, au priceput cum stă treaba cu pretenţiile şi fiţele unora (cei ca mine, fireşte) şi-au acţionat în consecinţă.
Iată cum au pus ei la bătaie (a se pricepe ,,promoţie") o serie de laptopuri demne de toată lauda. Firme dintre cele mai cunoscute, demne de a face sprânceana scepticei să se ridice a ,,wow, asta da promoţie!" la preţuri ce fac sprânceană să coboare a mulţumire, completând o moacă mulţumită.

Pasionată de tehnologie, aşa cum mă ştiţi, eu, scorpia, am decis să dau un surf pe site-ul Oktal, să văd ce-aş mai putea eu să-mi iau bun de pe aici. Şi, na-ţi-o bună, că nici n-apuc să intru bine pe site, că mă prinde promoţia de nas! Dar, aşa, de la intrare! Iată ce vă spuneam eu despre sufletul reclamei, inima, procesor! Plus, aş mai adăuga şi faptul că, toate acestea acţionează ca şi carte de vizită!

Nu mă gândeam niciodată că, din postura mea de scorpie, am să zic vreodată aşa ceva: dar, ce carte de vizită frumoasă! Reduceri, promoţii, laptopuri, o minunăţie!

Şi, privirea mi se focusează automat pe un anume laptop! The laptop! The dream! My sweetheart! Şi mai e şi la promoţie! Şi e Dell! Şi e frumos! Şi mai e şi Intel inside, aşa cum eu sunt Evil Inside! Ia te uită câtă potriveală!

EU + laptop de la Oktal = looooooooove

Un procedeu matematic simplu, demn să demonstreze cum arată iubirea adevărată!

Bun, şi că tot m-am dat de gol, cum că, oricât de scorpie-aş fi, inima tot îmi bate când e vorba să văd vreo promoţie de-aşa calibru, să vă mai povestesc despre laptop şi ce-aş face eu cu el.

În primul rând, l-aş ţine cu mine în pat. Şi, nu! Nu-s laptopofilă, indiferent de ce-am zis acum şi ce-am zis şi mai sus: iubirea mea e platonică, mămoasă, drăgăstoasă şi pufi. Aşa, şi dacă l-aş ţine cu mine în pat, aş sta eu băgată sub plapumă şi-aş tasta nevoie mare.
Având în vedere că jumătate din timpul petrecut în faţa unui calculator îl folosesc pentru a scrie articole, advertoriale şi alte chestiuţe, treaba asta e mai mult decât bine venită. Iar, dacă vă zic că bateria laptopului lucrează pe 6 celule, s-ar putea să mă înţelegeţi de ce-mi expandez în halul ăsta entuziasmul.

Plus spaţiu sufient pentru a-mi stoca eu chestiile mele de scorpie. 250 GB zic că sunt mai mult decât suficienţi. Iar, DDR3-ul ăla deja mă face să torc. Viteză de reacţie, nene, nu jucărie!

N-am să vă mai plictisesc cu detaliile tehnice, că vorb-aia, ce-i mult strică, dar, scorpia a fost iaaaaaaaaar îmblânzită. 
Dacă cei de la Oktal o ţin tot aşa, rămâne blândă şi-şi pierde faima de scorpie! Chiar şi cu faima ştirbită, măcar are imaginaţia stimulată!

Pentru Superblog 2010, etapa 27, Oktal,
Scorpia, Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!