marți, 2 noiembrie 2010

Ieftin, mult şi sofisticat: cu ţaţa Leana

Iată, dragii mei, că şi nici ţaţa Leana n-a fost ferită de criză. O fi ea vedetă în online, o fi ea apreciată peste tot, i s-or fi cerând autografe pe stradă, dar degeaba: că nesăbuiţii de la Guvern tot i-au tăiat din pensie.
Exemplul perfect cum că celebritatea nu ţine de foame. Noroc cu cei de la Real Hypermarket. Serios de nu. Păi, ce se făcea ţaţa Leana, dacă nu erau ei?

Pensioara ei mică-mică, care mai nou e şi tăiată, n-ar fi avut cum să-i ajungă pentru toate cele de-ale gurii şi nu numai, dacă nu ar fi instituit cei de la Real programul ,,Cel mai ieftin".

-Da' de unde vii, ţaţa Leană?

-De la Real, drăguţă.

-Iar de la Real, bre? Or să-ţi pună ăia poza la intrare, or să te confunde cu rafturile, de cât de des te duci.

-Trăiască Realu', mamă! Îi spuse ţaţa Leana, Paraschivei. Nu mai vorbi aşa, că nu ştii tu ce bine-mi prinde mie că mă duc la ei tot timpul!

-Da' ce-a făcut Realu' aşa frumos, bre? Ia dezvoltă!

-Păi cum, mă, mamă... cum, ce-a făcut? A ieftinit cam pe la 300 de produse, şi uite aşa, iată cu ce sacoşă mare m-am putut întoarce eu de la şoping! Oamenii ăştia chiar au suflet şi ştiu cum stă treaba cu criza! Preţurile se ajustează zilnic la raft! Plus că există şi o atenţionare la raft cum că alea sunt exact produsele ieftinite. Ieftin, mult şi sofisticat! Doar de la Real! Şi, să-ţi mai spun eu ţie ceva frumos, Paraschivo! Ba chiar mai am şi bani din pensie! Uite că aşa îmi ajunge şi mie să-mi plătesc facturile şi să-mi cumpăr medicamentele adiacente.

-Auzi bre, dar, ce e alea medicamente adiacente? La ce-ajută? Pentru ce boală e?

-Of, Paraschivo, dar nimicuţa nu ştii, mamă... adiacente nu e medicamente. E un cuvânt important din ăla... L-am auzit eu pe la televizor!

-Ţaţă Leană, dar văd că de când nu mai eşti stresată cu banii, uite că ai timp să înveţi şi cuvinte noi!

-Păi cum, Paraschivo, acum am de mâncare, am şi ceva cosmetice... ce alt chin sufletesc să mai am? Acum sunt liniştită şi mă doare la 25cm de cot de Guvern.

-Auzi, ţaţa Leană... mergi şi cu mine la Real? Că-mi trebuiesc şi mie de-ale gurii şi ceva cosmetice, şi vorba aia, că ţi eu tot bugetar sunt şi nu-mi ajunge salariul mai de nimic.

-Merg, mămicule, cum să nu merg. 





Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!