marți, 18 mai 2010

Welcome to my playlist!

 Cu mâna pe inimă că e cam a doua leapşă pe care chiar să o fac cu plăcere. Pentru asta îi mulţumesc lui Winnnetou că s-a gândit şi la mine.
To do-ul e simplu: cinci melodii oldies but goldies.Aşa că, Disk Jokey... hit it!
(Ordinea nu e neaparat cea reală...)

1. Sisters Of Mercy - Marian



2. Bauhaus - Bela Lugosi's Dead.


3. Visage - Fade to grey


4. Lacrimosa - Schakal


5. Christian Death - The Church of  No Return


Leapşa, e azi la super-ofertă, moca oricui va avea plăcere!

15 comentarii:

  1. Frumoase melodii, mai ales ultima! Iau si eu leapsa, daca nu-ti e cu suparare.

    RăspundețiȘtergere
  2. f tari melodiile...:)

    penultima imi place muuuuult;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, Lacrimosa sunt printre pereferatii mei. Excelent ! (Imi place si Lake of Tears chiar daca nu-s atat de gotici.) Insipirata alegere! Zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Magykhurin: hehe, Christian Death! :D Be my guest.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela: tin sa ma laud ca am fost si la Lacrimosa si la Lake of Tears la concert. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica: Sincera sa fiu, e melodia mea preferata din toate, like ever :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Un playlist pe cinste :) Toate imi plac :) Chiar eram in cautare de ceva nou si ultimele 2 nu le stiam . Multam' :)

    RăspundețiȘtergere
  8. keltghost , la Lake am fost si eu! :D Lacrimosa n-am prins. Ei, poate-s la varsta la care ma inghesui mai mult la opera, live, si restul ascult pe-acasa. Acum, fiica-me incepe sa isi formeze tintele pentru atacat live! Cresc copiii si bine fac! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandra: cu cea mai mare placere.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela: La Lake of tears recunosc ca am mers cand aveam vreo 19-20 ani si nimic de facut, insa la Lacrimosa am tinut musai sa merg! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce darnica esti azi!
    Nu pot să mă bag la „Oldies” că nu prea sunt vechi melodiile pe care le stiu eu :D da poate imi vine ceva

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi, scoţi tu ceva de la naftalină, dacă îţi dai interesul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Prima imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!