miercuri, 12 mai 2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus

În sfârşit l-am văzut şi eu... Şi, da, mi-a plăcut, din mai multe puncte de vedere, chiar.
Primul ar fi asemănarea izbitoare a poveştii cu cea din Alice in Wonderland. Sau dacă nu izbeşte, măcar păstrează acelaşi aer. Lucru not bad at all, cel puţin din punctul meu de vedere.
Cu toate că filmul e foarte Wonderland, ţin să menţionez că atmosfera e ceva mai lugubră, având cadre care, dacă eşti copil speriat de lucruri gigantice, neînsufleţite, care prind viaţă artifical, te sperie în aşa hal încât ăla eşti.
Acum, poate sunt de vină doar scheleţi din dulapul meu, cine ştie...

Alte motive pentru care e okay să te uiţi la The Imaginarium of Doctor Parnassus, ar fi că...
E ultimul film în care a jucat Heath Ledger (un actor senzaţional, din punctul meu de vedere, şi nu zic asta pentru că e mort), el fiind înlocuit pe parcurs  într-un mod foarte original cu Johnny Depp, Jude Law şi Colin Farrell.
Apoi, să nu uit de grafica de-a dreptul uluitoare.

Mai multe nu zic, pentru că nu vreau să fiu eu copilul antipatic care povesteşte sfârşitul filmului.

22 de comentarii:

  1. ia sa vad bre si eu filmul asta... ce o avea asa de special!!... ca nici alice in wonderland nu l-am vazut !!!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uita-te la ambele. Nu ai decat de castigat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o întrebare, mademoidselle/madame, tu cum ţi-ai făcut blogul să arate în acest "hal"? că vreau şi eu un aspect mai personalizat, mulţumesc frumos pentru răspuns, dacă va fi unul:)
    Florin Buzdugan

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai domnule, sau domnisorule, blogul meu arata in asa "hal" pentru ca am folosit un skin special, plus ceva photoshopareala, pe unde era cazul.

    Interesanta exrimare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-au placut amandoua :) Intr-adevar costume, grafica si multa originalitate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La al doilea nu stiu cata originalitate e, dar merita vazut din foarte multe puncte de vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da:) Asa este, ai dreptate :D Oricum, foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imaginarium am vazut aseara, si da... mi-a placut. Desi m-a cam speriat faza cu head-ul urias de politist britanic :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Da, si eu m-am speriat atunci :) Si mi-a placut mult, mult cum spune in final: "Nothing is permanent. Not even death." :) Iar la Alice ma intreb uneori daca chiar ne gandim la 6 lucruri imposibile inainte de micul dejun :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a placut si mie mult filmul. Nu mai vazusem de mult ceva asemanator. La fel de mult mi-a placut si animatia "Infernul lui Dante". Merita vazut.

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra: si mie mi-a placut acelasi lucru :D Cat despre alea 6 lucruri, pai mie nu-mi trebuie micul dejun pentru asta :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Miţă, mulţumesc pentru recomandare. Abia aştept să văd.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sună bine descrierea ta. Am o tonă de filme în coadă, toate aşteaptă să fie văzute. Cred că pe ăsta o să îl bag puţin mai în faţă :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca te pasioneaza genul, recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Heath a fost extraordinar, mi-am dat seama de asta abia vaznd Batman. In rest, pot spune ca m-ai facut curios, asa ca e probabil sa ma uit...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie mi-a atras atentia dintr-un film in care era el tinerel, rebel şi cu mai mult păr. Păcat că-mi scapă acum titlul...

    RăspundețiȘtergere
  17. Simpatic filmul asta, l-am vazut mai demult :)
    Iti recomand Ashes and Snow si Baraka... filme de imagine, asta daca vrei sa vezi niste imagini superbe!

    RăspundețiȘtergere
  18. He he, ce listă lungă strâng :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Explica-mi si mie, cum are grafica faina un film? :))
    Cand am citit prima oara, am zis, wtf, eu citesc aici ceva review la vreun joc...:))

    Oricum, trebuie sa-l vad si eu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am ajuns sa-l vad din greseala, nici nu mai tin minte cum, iar pe urma am aflat de Heath Ledger si ca filmul se da si in cinematografe...insa e chiar bun si-l recomand oricui ii place sa viseze cu ochii deschisi :).

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!