sâmbătă, 29 mai 2010

Norii se adună, seamănă furtună

Ieri am avut parte de unul din cele mai frumoase spectacole pe care natura le-a putut da.
La modul cel mai serios, ori asta, ori nu mai avusesem eu de mult răbdarea (sau starea de spirit) să scot nasul afară pe fereastră să observ minunea.

Babe zburătoare ţipând şi gesticulând cu bastonul să le dai jos de pe unde le urcase vântul, fustele domnişoarelor ridicate, sacoşe de rafie prin vazduh, pungi de plastic, copaci bălăngănindu-se, bidoane de bere (goale... naked adică) făcând flic-flacs, totul asezonat cu o ploaie măruntă şi agitată.

Poezie curată, ce să mai...

Aşa că, m-am cocoţat pe fereastră, mi-am atârnat picioarele afară şi am făcut asta!


Îmi cer scuze pentru calitatea nu tocmai excelentă a fotografiilor (mai exact a zgomotului de imagine puţin supărător) dar, mi-am folosit camera direct pe modul auto, din lipsă de timp. Norii nu te aşteaptă.

36 de comentarii:

  1. Cand am intrat m-a speriat putin zgomotul, dar altfel imi place ce ai surprins :)Cred ca a fost un spectacol pe cinste :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, eu mă refeream la zgomot de imagine, adică puriceala aia din pixel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Eu m-am gandit la cel al tunetelor :D :)Acum fac cunostinta si cu cel de imagine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. aau iesit faine pozele mey! pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra: păi da, ăla de imagine. în rest, im deth :D

    RăspundețiȘtergere
  6. PLOAIE... Uneori e cel mai frumos cuvant din lume; cel putin pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este, ce-i drept, un cuvânt frumos, atâta timp cât nu e în exces :)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos, frumos!! lipsea un fulger ... :D :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe pozele! Și eu am ce am cu norii :D. Dar cu picioarele în afară? La ce etaj stai, ca să știu dacă te loveai rău :))

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost tata ieri pe acolo,şi mi-a spus că a fost o furtună mai deosebită...azi a ajuns şi în Bucureşti.Pozele sunt frumoase,dar eu ţi-aş recomanda să le personalizezi cu numele blogului.Am copiat şi eu una.
    Uite,eu le personalizez de aici,e simplu,rapid.
    http://editor.pho.to/

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Blindius. De regula folosesc Photoshop.
    Nu ma incanta watermarkul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Fir-ar. Doar 1??? Mută-te mai sus :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu mă mut, că am rău de înalţime :D

    RăspundețiȘtergere
  14. A, atunci... hai, fie, nu te muta. Dar fă o groapă în fața geamului pentru următoarea dată când faci sporturi extreme pe fereastră. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Şi dacă ţi-aş zice că sunt şi claustrofobă?

    RăspundețiȘtergere
  16. Atunci mută-te în câmp deschis. Ca să rezolvăm două probleme în una:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu mai bine rămân unde sunt? :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu se poate! Și să rezolvi așa ușor?
    Hai că te las până la vacanță, ca să știe lumea unde ești. Apoi mai vorbim noi:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Hihi! Nu mă lăuda prea mult...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nicigând, mă ghidez după chestia "ne învăţăm cu răul"

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine atunci. Dacă eu sunt „răul” în ecuația asta, e o premieră :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Simt o estetică a urâtului pe aici :D
    Micul Arghezi on the air :D

    RăspundețiȘtergere
  23. :)) Arghezi? Unde? Unde?

    RăspundețiȘtergere
  24. Uite-l bate la fereastra ta. Are Miţura nevoie la baie.

    RăspundețiȘtergere
  25. :)) cred și eu. De atâta vreme... Dar până la etajul patru cu ce urcă, cu macaraua? Sau coboară cu balonul, ceva??

    RăspundețiȘtergere
  26. Are aripi şi ghiare... ghiarele din poezie.

    RăspundețiȘtergere
  27. Măi ce inventivă ești tu...:P

    RăspundețiȘtergere
  28. Curând or să-mi bată OSIM-ul la uşă. Or să mă roage să-mi fac cont la ei :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Păi așa mă gândeam și eu .

    RăspundețiȘtergere
  30. Imi plac pozele.Imi plac norii in general si stiu cum e sa faci pozele la repezeala,de frica sa nu ratezi apoi.

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu le pun text,nici mie nu-mi place watermark-ul.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!