joi, 6 mai 2010

Scotoceli 4

Scotocelile revin cu episodul patru. Multă vreme n-a trecut de când am publicat episodul trei, şi iată că, lumea nu se lasă şi se încăpăţânează să folosească Sfântul Gugăl în continuare, nestingherită.
Şi uite-aşa, se-ajunge iar pe la mine pe blog, eu iar mă distrez cu Histats-ul, iar fac postări ca să nu mă distrez singură.

După cum urmează:

milf evul mediu
Asta ce e? Un soi de extreme-secsi-mother-like-wow-milf?
Spune drept... aşa-i că n-ai cea mai vagă idee ce e aia o milf şi aşa-i că te-a păcălit cineva că ar însemna paharnic, sfetnic, postelnic sau voievod?

bormasina draguta
Hmm, avem de-a face cu un caz aparte, asta e clar. Domnişoara în cauză (pentru că siguuur avem de-a face cu o domnişoară) are de dat găuri şi n-are iubit care să i le dea. În consecinţă, feminitatea va fi păstrată prin achiziţionarea unei bormaşini roz cu floricele pe mâner şi fundiţă pe burghiu. Am zis.

este bine sa fii prost crescuta
Este bine!

ustensile medievale de ginecologie
Auci... eşti sigură că asta vrei? Pentru că am eu un pont la muzeul din Turnul cu Ceas de la Sighişoara. Pot vorbi cu ei, dacă eşti interesată, să ţi le împrumute.  

conturi pe h-ai faiv
Ce face singurătatea din om... Îţi recomand călduros sau răcoros (după gust) site-urile matrimoniale. Succesul unei întâlniri de vis este garantat. 
 
 haine online faiv
Faiv e vreo firmă de care urechea mea n-a auzit?

 iulia mihai fotografii de arta
Vă rog frumos să observaţi! Ego-ul meu creşte, creşte, creşte. Am fan-club? Am!

unde poti face un gratar la munte
Lângă un râu ce susură frumos, pe o iarbă de un verde crud şi moale.
La plecare e musai a se lăsa pet-uri de bere, hârtii şi focul aprins.

 totul despre vrabiute
Păsărică, mută-ţi cuibul, eventual pe wikipedia.

dreaptatea
N-ai s-o găseşti aici. Caut-o pe la Guvern sau pe la Justiţie direct.

62 de comentarii:

  1. Foarte tare, mai ales "ustensile medievale de ginecologie" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Întâmplător am văzut aşa ceva pe la Sighişoara pe la muzeu, şi, la un moment dat, am şi scris despre ele. Cu toate astea, nu pricep de ce ai căuta aşa ceva pe Gugăl :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred totuşi că e mai multă dreptate prin curtea ta decât prin ţările de care aminteşti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, ştii cum că totul e relativ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tari! Cu bormașina a fost tare! Și cu vrăbiuțele! De fapt, toate au fost mișto!

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi, aş zice mulţumesc, dar cred că mulţumesc ar trebui să îţi zică scotocitorii :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, ar trebui. Dar sunt nerecunoscători. oricum, eu îți mulțumesc ție că m-ai binedispus :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Oricând! :) (cel puţin atunci când nu prezind simptome de nervozitate pe motiv de "babă". :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Babă... Îți ziceam și eu într-o seară :)) . Sau e vreo poreclă și nu m-am prins eu ???

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu eu, domle :))
    Am o babă iritată cu mine pe palier :))
    Povestea e lungă. Am promis de mult, cuiva, o postare pe tema asta. Şi până la urmă, tot execut,

    RăspundețiȘtergere
  11. Aaaaa... greu mă prind :)) . Poi fă postarea, cum, nu te ții de promisiune???

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba da, mă ţin. Mai ascult de câteva ori o melodie, să mă bage în starea necesară şi o fac praf pe Agachi. Vedetă pe internet :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Superb! Ce melodie??? Ce melodie???

    RăspundețiȘtergere
  14. Tocmai ce-am postat-o.
    DJ, hit it :D Loud!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ahha, dap. Ce naiba am azi? Chiar că mă prind greu...

    RăspundețiȘtergere
  16. N-aveai cum să te prinzi, că melodia acum am postat-o. As we speak :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne.. tu ești, deci, de vină! Că mă induci în eroare! Punct!
    Hai că mă duc să scriu la germană... Vorbim pe seară!(adică, nu pe ea, mai lângă ea :)) )

    RăspundețiȘtergere
  18. Să asculţi meodia! :D
    aine claine şulerin :D

    RăspundețiȘtergere
  19. milf evul mediu este pe departe cea mai tare cautare :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Clar, Iulia, clar :)) mizez pe asta şi pe aia cu e bine să fii prost crescută :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Melodia o ascult. Ce ai zis n-am înțeles :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ceva pe germană, Ada, ceva pe germană. Marcă proprie :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Am văzut că se încerca a fi germană (că suna a germană la citit) Dar, de, profă te fac! De chineză, că le nimerești oricum!

    RăspundețiȘtergere
  24. Fără diplomă şi coroniţă, ia-ţi gândul!

    RăspundețiȘtergere
  25. De unde le scoti? Ce legatura au cu blogul tau? Cel putin, cea cu vrabiuta chiar nu o inteleg....
    Cum sa ajunga la tine?!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Florentin, "le scot" cu ajutorul unui widget care arată ce tastează lumea pe Google, iar Google-ul îi redirecţionează spre mine.

    RăspundețiȘtergere
  27. La mine-ajung si multi tampiti, ca peste tot, mai nou toti cauta "tarani". Nu stiu de-au fost sau doar se pregatesc ca sa ajunga...

    RăspundețiȘtergere
  28. Da. şi la mine au o obsesie cu hai faiv-ul.
    Cred că e o chestie atemporală, chestia cu ţăranii :D
    Odată ce ajungi să fii, e forever untill death.

    RăspundețiȘtergere
  29. dar comentariul meu .. nu a ajuns?? sau e o eroare??

    RăspundețiȘtergere
  30. Asta e primul comentariu de la tine, azi, Black Angel...

    RăspundețiȘtergere
  31. super tare! Intră la mine pe blog și dă în jos am o surpriză pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  32. *mnă seara!
    Am revenit! Unde a dispărut melodica??? Aia de mă puseși să o ascult? Că mai devreme era...

    RăspundețiȘtergere
  33. Iti vine si sa razi si sa plangi...nu stii exact ce trebuie sa faci!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Oty, am intrat, dar nu văd nimic... Îmi dai un indiciu?

    RăspundețiȘtergere
  35. Ada: Păi, o pusesesem pentru puţin timp ca să o asculţi tu şi încă o prietenă bună.
    Melodia era deja pe blogul Alexandrei, aşa că mi s-a părut copipeism să o pun şi eu :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Am înțeles. Dar, cum ți-am spus, o am în playlist deja. E fff mișto!
    Îți dau eu indiciu la Oty, că și mie mi-a luat ceva să mă prind. Jos de tot, ne are (pe mine, pe tine și pe Răzvan) la blogroll. Asta voia să îți arate. Așa îi apare ei blogroll-ul.

    RăspundețiȘtergere
  37. Ahaaaa... gata, am văzut şi eu. Cu ocazia asta am aflat şi cum îi apare lui Magykhurin în butelin :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Monica: e mai bine să râzi... totuşi :)

    RăspundețiȘtergere
  39. A, poi puteai să mă întrebi pe mine. Că știu și nume și prenume, și data nașterii... si locul în bancă (în fața mea, nesuferitul:)) )

    RăspundețiȘtergere
  40. Ha-ha. Am avut şi eu doi colegi simpatici. Noi jucam cărţi în ore :D

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu merge la noi, că e spațiul mare între bănci. În plus, profii ne au în vizor, că mai știm și noi câte ceva („câte” ceva se leagă strict de mine). Dar și eu jucam cărți în generală...Acum joc „X si O”

    RăspundețiȘtergere
  42. Noi nu putem juca cărți, că e distanța mare între bănci și ne văd și profii, că stăm în față. Dar joc cu colegele „X si O” și spânzurătoarea!

    RăspundețiȘtergere
  43. Ah, nasol, la noi erau foarte apropiate. Aşa de apropiate că te împrieteneai de nevoie :))

    RăspundețiȘtergere
  44. :)) E bine așa!
    Ce amintiri, nu ? :-D

    RăspundețiȘtergere
  45. Măi, amintirile, aşa şi aşa. Am avut o clasă plină de colege maneliste, aşa că, e discutabilă faza. Îmi amintesc cu drag de maxim 4-5 dintre ele şi de băieţi (care erau doar 2 în toată clasa).
    Mai frumos a fost la prima facultate :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu am 3 colegi :))
    Maneliste n-am, dar am „Rapunzel” (știi tu...). Îmi ajunge atât.

    RăspundețiȘtergere
  47. Nici să nu-ţi doreşti.
    Încing baieramuri prin clasă şi dau din şolduri prin pauze.

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu, nu-mi doream. ȚI-am zis că îmi e suficient ce am deja. Se ascultă rock în schimb. Ceea ce nu-mi displace total.

    RăspundețiȘtergere
  49. Nu-ţi displace total? :))
    În cazul ăsta, nu vrei să vezi poze cu mine din liceu :))

    RăspundețiȘtergere
  50. :)) Nu știu... ascult, dar nu mereu și nu orice piesă. Dar gusturile nu se discută. Mi-ar plăcea să văd poze cu tine, indiferent ce „curent” te influența.

    RăspundețiȘtergere
  51. Păi, multe nu sunt de zis sau de văzut...
    Sunt un omuleţ mic, gras, chel, pasionat de maieurile de tetra şi de colecţionatul timbrelor şi răspund la numele de Melvin :))

    RăspundețiȘtergere
  52. :)) nu mă înebuni! I-ai furat id-ul Iuliei, sau ce? Mic și chel, auzi... Asta chiar a fost tare!

    RăspundețiȘtergere
  53. Serios... uite poza cu mine.

    http://www.30sleeps.com/images/fat-guy-smoking.jpg

    RăspundețiȘtergere
  54. MILF parcă reprezenta Mother I'd Like to F**k . :D

    RăspundețiȘtergere
  55. Cam pe-acolo :))
    În timp a devenit old lady dornică de bâţ-bâţ :D

    RăspundețiȘtergere
  56. Lumea asta e twisted rău de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Şi plină de constraste, mai mult sau mai puţin potrivite, MadMe :D

    RăspundețiȘtergere
  58. "milf evul mediu" ?!?!?!?!??!

    mwuahahahahahahahahahahahahaha !
    r o f l m a o

    aproape am cazut de pe scaun hahahaha

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!