marți, 11 mai 2010

Fănel


Fănel era gata să se nască.
 De vreo nouă luni. Mămica, Anghelina, îl aştepta cu sufletul şi burta la gură…
În fiecare dimineaţă, îi cânta cu glas duios. Din când în când, îşi mângâia burta, imaginându-şi că îl mângâie chiar pe Fănel pe creştet, spunându-i  cât  aşteaptă să-l cunoască.
Cum timpul ca el să iasă se apropia, Fănel, prevăzător din fire, hotărî să arunce o privire afară, aşa că îşi propti  ochiul prin interiorul burţii mamei şi se uită pe buric.
 Când văzu ce e prin România, decise să mai stea...

Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema .

28 de comentarii:

  1. "aşa că îşi propti ochiul prin interiorul burţii mamei şi se uită pe buric." HA HA HA... se uita pe vizor.... sa vada hotii!???

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Uite cine a făcut legătura :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes.
    Eu spun ca Fanel e musia sa iasa.La un moment dat,tot o sa fie nevoit si datorita eruperii lichidului verde, ochii s-ar putea transforma si o sa ramana tot timpul cu ochi verzi albastri.Plus ca apoi vreo 20 de zile o sa stea cazat undeva unde nu isi doreste.
    Sa iasa,ca oricum o sa-l trimita toti acolo,apoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. si daca ar fi fost Laos?
    sau Papua?
    fanel sa-si bage mintile in cap, ca doar este baiat mare de acum!

    RăspundețiȘtergere
  5. Săracul Fănel, ce să-l atragă în România? Toată lumea se joacă de-a hoţii şi vardiştii hoţi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii, paradoxul e ca iesi, si-apoi te baga in origine privata o groaza de "prieteni", pan' la moarte...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta multa! Cat despre Fanel, ce sa zic...ar fi bine sa ramana acolo unde e, dar din pacate, va trebui sa iasa, cam cum facem noi in fiecare zi, dimineata cand ne trezim dintr-un vis frumos si realizam ce cosmar traim... sau poate ca asta e frumusetea si nu stim noi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Hhahaha, mi a placut la nebunie , foarte tare Fanel , e Stefanel nu?Uite de asta nu mai fac eu inca un Fanel , pentru ca s ar putea sa patesc asa:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. FetitaJunglei13: până la urmă, nu e atât de rău să rămâi cu ochii albaştrii verzi. Sinceră să fiu, eu nu am idee despre ce e vorba... dar :D
    Cât despre trimisul înapoi, aşa e! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. VirtualKid: Da, e un ditamai băiatul de nouă luni! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. MadMe: Mai bine e la căldurică :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo Negură: pentru ce sunt prietenii, dacă nu pentru asta? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. multzam: da, păi, se ştie că totul e relativ, ce mama ei de treabă... o fi vreun fel de estetică a urâtului pe care eu nu o sesizez.

    RăspundețiȘtergere
  14. darias: păi, da, cred că Anghelina de la Ştefan l-a alintat Fănel. Păi da, e cam aiurea să rămâi pentru totdeauna căsuţa confortabilă a lui Fănel :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici nu îl putem condamna pe Fănel pentru lipsa de implicare...

    RăspundețiȘtergere
  16. Fiecare îşi păzeşte pielea, doar :D

    RăspundețiȘtergere
  17. eu am un Fanel care a luat hotararea corecta!
    asta ne-a scutit de foarte multe griji!

    RăspundețiȘtergere
  18. cu greu ma opresc sa iti recomand, inca o data, "bricheta lui fanel"....

    RăspundețiȘtergere
  19. Păi, ştiu bucata, dar... nu e tocmai în playlist-ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  20. dacă e pregătit pentru oliţă ... afară. dacă nu, să mai stea, că băse' taie pampersu' :)

    CU DRAG,
    .

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, dacă îi trebuie la oliţă, chiar că ar fi o problemă :))

    RăspundețiȘtergere
  22. E precaut de felul lui, aşa că va mai dura vreun an-doi :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Pe vremurile ... de care credeam că am scăpat, circula un banc:
    O gravidă în luna a 11-a era disperată. Medicii nu îndrăzneau să intervină. O babă a sfătuit-o: pune un litru de benzină şi o bancnotă de 1 dolar în cadă şi stai crăcănată deasupra. Copilul se naşte! Baba explică: pentru un litru de benzină şi un dolar, românul iese din din aia a mă-sii!

    RăspundețiȘtergere
  24. Pai,ma gandeam sa fac haz de necaz :))
    Eu am fost Fanel,cred.Mi-am intarziat aparitia cu doua saptamani,am ochii verzi-albastri.Cica singura ruda cu ochii albastri a trait pe vremea lui Balcescu.In clasa a XII-A,cand era cu genele si nu mai retin ce combinatii se faceau,la un moment dat au facut o demonstratie d-asta si a reiesti ca din parinti cu ochii caprui,ca ai mei,poate iesi cineva cu ochi albastri,dar e caz de 1 la 1000.Asa ca m-am ridicat si-am strigat : deci tata e tata :))
    Acum ceva vreme le-am zis altora ca,ochii mei sunt culoarea asta,pentru ca am refuzat sa ies la termen si cica ma invadase deja un lichid verzui.
    Felicitari, pentru cum ai gandit :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Măi, şi eu am ochii albaştrii, dar spre gri, schimbători, iar ai mei au toţi cu ochii verzi... so, undeva s-a sărit peste genă.
    Opa, familion vechi la tine, ai? :) Dacă ţi-ai păstrat şi-un nume boieresc, eşti demnă de toată invidia :D.
    La mine e ceva familie din vechi, dar de partea mamei, aşa că, o am doar pe ea ca martor :)) că numele e de la tata.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!