duminică, 9 mai 2010

Beţie



Tragică melancolie… Grad sporit de-alcoolemie, presărat cu o doză consitentă de băşcălie.
Îşi spuse Corbu, la beţie.
Iubirea e-o acefalie cu iz de fudulie.
De cap să-mi fie cu-această agonie. Mama ei de beţie! C-am iubit odată, o prea frumoasă fată...
Iubirea te înalţă spre necunoscutele zări, doar ca să te coboare mai abitir spre întunecatele cărări...
Dulce şi scârboasă această melancolie. De-ar dispărea pe vecie, în suflet n-ar fi bătălie...
Falnicul meu zbor, triumfător, acum îmi pare inutil şi-obositor...

Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema .


40 de comentarii:

  1. 100015 de dreptate are Corbul asta !! :((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. Are, are...
    Fraţi de suferinţă?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de multe transmite...Imi place, cred ca are mule sanse :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos compliment :) Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine zis...Totuşi, nu putem renunţa definitiv la melancolie...

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa e, Cristian, nu putem (asta îmi aminteşte de un film bun de tot.. Equilibrium), dar la beţie ameninţăm cu multe :)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi transmite o stare buna poezia ta;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu e ea chiar poezie. E doar text rimat.
    Ca să fi fost poezie, îi trebuia mult mai mult :)
    Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bea, bea, nu te lasa, Uita ca viata e grea ...
    Bafta la concurs !

    RăspundețiȘtergere
  10. Am uitat să-ți mulțumesc, că de la tine am aflat de Trilema! Multumesc!
    Dar nu știam că se poate participa cu mai multe povestioare...Oricum, succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu mare plăcere. Let the best one win :D
    Se poate, cum să nu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Aha... acum înțeleg și eu.
    Așa să fie, cel mai bun să câștige!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce satisfacţie aş avea să particip singură? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Poi da!
    a, mi-am amintit. Mersi că ai trecut în vizită pe la mine pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru nimic. Am promis, am promis :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Da... câți se mai țin de promisiuni? Oricum, eu nu voiam să te oblig, sau ceva. Doar încercam să schimb subiectul... Nici nu mai știu care era, sincer :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Păi, eu fac tot posibilul să mă ţin, de regulă.
    La mine nu merge cu obligaţiuni, de regulă, oricum :D
    Nici eu nu mai reţin ce subiect era.

    RăspundețiȘtergere
  18. În fine... Obligațiunile.. m-am simțit eu ca și cum aș fi făcut una. Dar nu mai explic, înțelegi tu... (sper)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ionuţ-Daniel: Să fie. La toată lumea nu se poate, dar măcar la cine trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Înteleg cam de toate, de felul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  21. la ăia mici să-i mai îmblânzim :P

    RăspundețiȘtergere
  22. E bine atunci. Ne înțelegem!

    RăspundețiȘtergere
  23. Păi, nici la ăia mici, Daniel. Lasă-i să înveţe the hard way. Nu vrem nişte alintaţi la poartă, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ada: noi mereu ne înţelegem :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Daniel: Nu generalizăm, că or mai fi buni şi nealintaţi şi dintre ei :)

    RăspundețiȘtergere
  26. dar nu am zis că sunt răi sau alintaţi :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Inspirat text iulia,...pentru weekend ;)

    RăspundețiȘtergere
  28. Iulia!!! Ai zis la mine pe blog că e epic. Nu înțeleg la ce te referi? E de bine sau de rău? Știu, mă prind greu, dar mă poți lumina tu?

    RăspundețiȘtergere
  29. Ok. M-am liniștit. Nu înțelegeam ce ai vrut să zici... Adică, știu ce înseamnă epic, dar... Mersi!
    Hai că mă duc la Harry Potter (la film, adică), că mă trage sorumea de mânecă :))

    RăspundețiȘtergere
  30. ei uite, eu am perceput-o ca fiind poezie, sia cum am recitit-o si tot poezie o percep:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Asta pentru că are un text săltăreţ, rimat ;D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!