miercuri, 19 mai 2010

Au înflorit salcâmii

Din când în când îmi mai amintesc cu ce scop am făcut acum doi ani blogul ăsta şi mai mă trezesc că postez fotografie. Azi e una din acele zile aşa că, iată:

37 de comentarii:

  1. Ce fotografii frumoase! Chiar ai talent in a surprinde viata, pentru ca pana la urma despre asta e vorba. Poate-ti vei aminti mai des de ce ti-ai deschis blogul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase pozele; m-au dus cu gandul la melodia lui Tudor Gheorghe cu salcamii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra: păi titlu e furat de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo, mulţumesc mult. Mulţi mi-au tot zis asta în ultima vreme :) Adevărul ăsta e, că m-am cam lăsat pe o ureche cu postatul de fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt frumuseti peste care nu poti trece , pur si simplu..trebuie sa le 'imortalizezi'.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. INCERTITUDINI, ceva de genul: minuni ascunse în a box :)
    O zi buna, asemenea.

    RăspundețiȘtergere
  7. superbă cea cu florile lângă zid :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar fi fost păcat să nu le postezi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. aaaaa... cu florile astea..... mi-ai facut o pofta de dulceata din flori de salcam!!! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mariana: multumesc pentru feed-back :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Black Angel: cuiva ii e foame. Simt eu :D

    RăspundețiȘtergere
  12. foame nu .... ca am mancat acu' juma' de ora.... dar am o mare pofta de ducleata!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Păi în Italia nu sunt magazine? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase fotografii! Imi place mult mult penultima :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Iulia :D Da, petalele alea sunt de la nişte flori numite bulgăraşi de zăpadă :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Pro Atitudine: poţi să o mai spui. :) Parcă un astfel de peisaj te face să uiţi de tot răul.

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt magazine, dar astia nu fac dulceata din floare de salcam !!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  18. N-ai nicio bunică prin Românica, dispusă să-ţi trimită?

    RăspundețiȘtergere
  19. eee... lasa ca la vara ma duc eu in romania..... si imi fac plinul ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. f frumose fotografiile:)

    felicitari:)
    si sa mai postezi ca eu nu ma satur sa le privesc;)):*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Vaai! :) Multumesc de cuvinrele frumoase, Monica!
    Cu siguranta voi mai posta, dupa o asa reactie :)

    RăspundețiȘtergere
  22. super pozele!
    Ai super talent!

    RăspundețiȘtergere
  23. Poate nu ar fi rău să îţi aminteşti mai des şi să mai postezi foto :D

    RăspundețiȘtergere
  24. MadMe: păi, veselie şi voie bună să fie, că vine şi cheful de foto :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ar trebui sa pui mai des poze :)
    Imi place si cum scri si ce am gasit pe aici, dar si pozele imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  26. Toate sunt interesante,ultima (cu pomul şi cerul) îmi place cel mai mult.A ieşit bine cerul,parcă e pictat de un artist fin.

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase pozele :)
    Nu au inflorit...au innebunit :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Fotografiile care prezinta natura sunt cele mai frumoase, pentru ca natura e cel mai frumos lucru din univers. Dar, la o adica, si universul e cel mai frumos lucru... :P

    RăspundețiȘtergere
  29. unele dintre fotografii sunt geniale din punct de vedere al.... "compozitiei"....

    RăspundețiȘtergere
  30. Blindius: chiar nu ma asteptam sa-ti placa tocmai aia :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Winnetou: stiu, stiu, dar, cum ei nu erau tocmai nebuni, am zis ca n-are rost sa mint :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Lexa: nu stiu daca sunt chiar cele mai frumoase, dar un ochi atent poate surprinde frumusetea in absolut orice.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!