marți, 4 mai 2010

I R awesome so I get gift

Cel puţin aşa zice leapşa-premiul primit de la ultimul om adăugat în blogroll, Wonderland.
Îi urez bun venit Alexandrei în blogroll-ul meu, cu această ocazie şi îi mulţumesc cum se cuvine.
Tocmai de asta, las fiţele de mare divă, şi-mi ridic premiul.
Vorba aia, premiile post-mortem nu au niciun farmec.

Cât despre fotografia în sine, reprezentând premiul, am să îmi permit să o coafez puţin şi să o dau mai departe în forma asta.

Înainte să o postez, aşa coafată de mine, întind premiul oricui îl va vrea, însă...

THE AWARD WINNERS ARE:

Sky (pentru că îmi e tare bun prieten)
Iulia Hazlii (pentru că mereu îi pasă dacă sunt bine!)
Link-Ping (pentru o strategie de marketing de invidiat, ca să zic aşa),
Fetiţei Junglei13 (pentru că scrie arhiscurt, arhiconcentrat şi arhibine),
Nataşa (ca să-i treacă răul de la petrecere),
Ghiduşii (pentru că face papanaşi buni),
Terra Radu (pentru că-i plac Nikon-urile),
adakiss (special pentru surioara ei cea supărată),
Magykhurin (pentru că-mi place descrierea pe care mi-a făcut-o la el în blogroll)

Permiteţi-mi să îi întorc premiul şi Alexandrei din Wonderland. Simbolic, nesimbolic.

Iată şi diploma:

19 comentarii:

  1. Mulţumesc, deja sunt mai bine după chef!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu ai idee ce mă bucur. O pisicuţă n-ar trebui să treacă prin aşa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru primirea facuta :) Da, arata mult mai bine asa :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra: cu cea mai mare plăcere. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumiri din partea găştii Link-Ping :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. thank you,thank you :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc pentru îmbujorarea pe care mi-ai produs-o. De când mi-ai spus că-ţi plac Nikon-urile s-a trezit un beculeţ în capul meu.
    :D
    Eu sunt mai întârziată în ridicarea premiului, aşa-i după un 1 mai prelungit :D
    Te îmbrăţişez şi îţi mulţumesc încă o dată.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim frumos pentru premiu. O curiozitate: de unde pana unde Omlette du Fromage? Keltoighost s-a intrupat in Omlette du Fromage?

    RăspundețiȘtergere
  10. keltoighost rămâne kelt :D

    Omlette du Fromage vine de o discuţie de-a mea cu cineva drag.
    Ideea e că la mine, în ultima vreme găseşti cam de toate pentru toţi, chiar dacă iniţial era doar un blog foto.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!