sâmbătă, 22 mai 2010

Kelt Song (30)

13 comentarii:

  1. Frumoasa melodie. Imi trezeste nostalgia!

    RăspundețiȘtergere
  2. faina melodie, am mai auzit-o pe undeva si nu stiu unde !! :)....

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, e superbaaaaaaaa

    ador pianul....:X:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna piesa, n-o stiam, dar am notat-o, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc. Imi place cand cineva recomanda melodii pe blog, altfel decat stilul care asculti. Te face sa dai stop la playlist si sa te gandesti ca unii oameni au gusturi bune :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica: eu puteam sa jur ca iti place fata cu vioara :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela: ma bucur ca ai aflat ceva de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Grapefruits: putintel cam ambiguu, dar e de bine, da? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S.: ai o leapşă la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!