joi, 13 mai 2010

Recomandare pentru iubitorii de animale

Pentru că animăluţele au nevoie de noi, permiteţi-mi să fac astăzi o recomandare de blog. Ar fi cam prima mea iniţiativă de genul ăsta... poate nici ultima.

Însă, astăzi, ţin să vă fac cunoscut blogul GET A PET, un blog inimos care oferă spre adopţie animăluţe fără stăpân.
Aşa că, voi ăştia care vreţi să vă achiziţionaţi un animăluţ, înainte să vă grăbiţi să aruncaţi banii în buzunarele proprietarilor de pet-shop-uri, sau în buzunarele celor ce cresc animale doar pentru a face o afacere din ele, da-ţi o raită mai întâi pe acest blog, pentru că aici puteţi să vă găsiţi animăluţul ideal.
Şi, guess what... nu vă costă nimic! În plus, sunteţi automat trecuţi, acolo sus, pe lista a mai de seamă a  lui Doamne-Doamne, cu o faptă bună.
Să nu mai menţionez faptul că vă puteţi alege cu un bun prieten necuvântător.

Iată câteva poze cu animăluţele care abia aşteaptă să vă cunoască. 
Detaliile pe blogul mai sus menţionat, fireşte.




26 de comentarii:

  1. Sunt foc de dragute, dar vezi cum e cu distanta..
    Am in grija cateva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiu, că şi la mine e aceaşi problemă... Dar, am zis că s-o găsi cineva care să le vadă şi pe la mine şi să le vrea :)
    Merită încercat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce scumpici sunt toti. Daca as avea unde i-as lua pe toti... si catei si pisici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi spui? Dacă ar fi după mine, mi-aş da afară vecinii să cazez animăluţe :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos gest, insa nu cred ca vor mai fi multi dispusi acum sa investeasca mai mult decat in propria viata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu se ştie niciodată. Rău n-are ce să fie. În cel mai rău caz, rămâne totul la fel.

    RăspundețiȘtergere
  7. cwweee! pisi frumoase pff ce le-am mai mangaia banitza aiia pufoasa a lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Din păcate n-are cine, realbadpisi...

    RăspundețiȘtergere
  9. te-am adaugat in lista de blogeri sa te vad mai bine :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc :) Si tu esti la mine de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  11. ...copilu' l-a ales pe ultimul pisoi.
    mai ramane distanta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai, mergi pe blogul GET A PET si discuta cu ei, poate rezolvati ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Gata am reusit si eu sa intru si te-am pus la blogroll... probleme cu laptopul :) ceva chitzu nu sunt? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Din câte am văzut eu, parcă nu, dar eşti liberă să scotoceşti pe blog :) Poate, poate.

    RăspundețiȘtergere
  15. Of, iubesc animalele, dar la mine acasa este deja supradoza! Şi la bunici la fel...

    RăspundețiȘtergere
  16. Oricum, poate dai numele blogului mai departe, sau iti poti alege orice fel de site care face asa ceva. Nu ma interesează blogul cat animalutele

    RăspundețiȘtergere
  17. E o inititiva inimoasa, poate insa prea putin pragmatica, dar poate ma insel... Pozele sunt simpatice tare, sunt convins ca si protagonistii sunt pe masura...

    RăspundețiȘtergere
  18. Pai, Teo... n-are de ce sa strice o astfel de postare :) Poate doar sa ajute.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sper să meargă cât mai multă lume la flashmob. Cică suntem în secolul XXI... şi noi omorâm câinii, în loc să îi sterilizăm...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu-mi aminti... m-am certat cu cineva pe facebook pe tema asta... ma tenta sa reproduc discutia pe blog... dar...

    RăspundețiȘtergere
  21. Ia uiteeeeeeee ce pisicuţe drăguţe :XXXXXXXX !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce de pisicuţe drăguţe! Eu sunt mai în favoarea căţeluşilor. Deocamdata nu am unul, pentru că stau la bloc şi nu e atât de bine pt căţel să stea închis toată ziua cât sunt eu la serviciu. Dar când o să am casa mea o să îmi iau vreo 3 exemplare :D Până atunci mă mulţumesc cu porcuşorul meu de Guineea :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Păi, toate animăluţele sunt frumoase :) Recunosc că sunt puţin mai "pisicoasă" de felul meu, dar am avut căţel şi chiar l-am iubit enorm :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!