miercuri, 5 mai 2010

Ce-mi place mie mult, mult şi foarte mult

Iar am primit cado o leapsă. De data asta, darnicul de serviciu e Winnetou.
Datoria mea e să numesc zece chestii care se presupune că-mi plac.
Fie că e vorba de o activitate, o pasiune, o persoană, un obiect.

Nu neaparat în această ordine...
  1. Fotografia - de câţiva ani buni mă chinui să învăţ tot ce pot, fotografiez tot ce pot, expun pe unde pot, stresez pe toată lumea.
  2. Filmele - de la Charlie Chaplin, Greta Garbo, Marlene Dietrich, Romy Schnneider la Johnny Depp, Charlize Theron, Vanessa Redgrave, Jack Nicholson.
  3. La Belle Epoque - din toate punctele de vedere (cinematografic şi cultural în general)
  4. Pisicile (mai ales a mea);
  5. Să mă exprim în scris (pe unde apuc);
  6. Să fiu ironică (iubesc de mor să dau cuvintelor un al doilea sens);
  7. Dimineţile, serile, zilele, nopţile, discuţiile - cu cineva anume, cineva drag, cineva iubit;
  8. Cititul;
  9. Vinul roşu;
  10. Muzica bună;
Am gătat. 

Leapşa o dau mai departe oricui o va vrea.

60 de comentarii:

  1. Să zicem că am mai aflat ceva despre tine... Mă regăsesc în câteva subpucte. Pe lista mea de „vreau să..” se numără fotografia :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ada: da, am mai dat puţin din casă :)) Bravoo, bravoo cu fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie îmi plac peisajele, doar că n-am avut ocazia să achiziționez un aparat foto. Mă mulțumesc cu telefonul meu cu cameră de doi mega...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei lasă că ai tu timp să-şi iei. Şi eu tot cu un telefon mobil am început, acum muuulţi ani când telefoanele erau mult mai proaste acum :D

    RăspundețiȘtergere
  5. dap. asa e. Sincer, n-aș avea timp de încă un hobby acum

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi de ce, măi?
    În plus, fotografia e o relaxare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Poi, scris, citit, școală...(ordinea e aleatorie) „Umpic” cam multe pentru mine. Plus o răceală tocmai scoasă de la naftalină:)) (asta e trecătoare, dar mă plâng și eu acum)

    RăspundețiȘtergere
  8. Activităţi frumoase, de altfel.
    Iar răcelii dă-i la coaste cu un Terra Flu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îi dau vânt pe geam (noroc că stau la 4) .
    Nu contest frumusețea activităților, dar, dacă fac ceva, o fac cu toată dedicația. Și nu mă pot împărți între prea multe.

    RăspundețiȘtergere
  10. Şcoala trece, scrisul şi cititul e bine să rămână. Iar gripa am impresia că n-are rău de înălţime.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fir-ar! Mizam pe asta...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu nu, ea intră noaptea pe geam, ca Sburătorul şi te apucă de nas

    RăspundețiȘtergere
  13. Opa... Să știi că de nas, că abia mai respir. Dar o dau eu afară, ce crede ea că e aici, bar de negri???

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) mda. Hai că te ascultă sorumea mai repede decât mine...

    RăspundețiȘtergere
  15. La câtă personalitate am văzut ca are, cred că am de furcă şi cu ea... sau c-o furcă :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred că ”cu o furcă” mai repede! :)) Are personalitate cât pentru amândouă.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ei lasă că nici cu tine nu mi-e ruşine :D
    Prezinţi potenţial :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Desi nu voi prelua leapsa din anumite motive personale, pot sa spun ca ma regasesc in cateva dintre aspectele mentionate de tine. Ar fi o exceptie legata de vinul rosu. Din principiu_ NO ALCOHOOL!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Florentin, mă bucur că le împărtăşeşti măcar pe celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  20. Mă simt mândră!
    „Vreau să mulțumesc mamei, pentru susținere, și profesoarei de română... ”:))
    Așa a început o colegă monologul de la română...

    RăspundețiȘtergere
  21. Colega ta o să fie the best next thing :))
    Fă-mi rost de un autograf cât se mai poate, că sunt prea lady să mă caţăr în copaci să o pândesc la geam :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Știi, cică vinul roșu e bun pentru bărbați când îl beau femeile... Nu știu din experiență, dar acolo m-a dus gândul când am citit :)

    RăspundețiȘtergere
  23. sigur! Asta când reușesc să leg două vorbe cu ea. Încă nu e vânată de fotografi, doar se crede...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu e chiar așa de frumoasă, dar daaaa

    RăspundețiȘtergere
  25. Nasol de ea, ce să zic, propune-i un harakiri educativ.

    RăspundețiȘtergere
  26. un „hai fă-n fân” poate :)) da nu cu mine... doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
  27. Vroiam sp zic de ce nu... dar mi-am amintit brusc că ai zis că nu e chiar aşa de frumoasă :D

    RăspundețiȘtergere
  28. :)) frumusețea e relativă... Eu nu o văd frumoasă; poate pt aștia o fi... poți să știi???

    RăspundețiȘtergere
  29. Aşa e... e relativă, că doar şi lui Einstein ăi plăcea freza lui :D
    Revenind la Mărioara de la tine din clasă... are blog? :)) Să nu ajungă din întâmplare pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu are. Sau nu cred. Oricum nu va ajunge curând la nimic din ce scriu eu... E prea mult de „citit”.. În plus, cum am mai zis, nu prea ne înghițim... nu, nu are. sunt sigură

    RăspundețiȘtergere
  31. Clar, Ada îşi sterge toate urmele cu Ace :D

    RăspundețiȘtergere
  32. :)) ZIceam că numai bine ar fi dacă și-ar șterge toate urmele... Nu scapi de mine așa ușor!

    RăspundețiȘtergere
  33. am zis.. scuzați, expresiile mele...

    RăspundețiȘtergere
  34. E ok, mă ghidez eu după arhaisme, atâta :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. așa mă gândeam și eu. Ar fi fost ultima expresie pe care aș folosi-o...

    RăspundețiȘtergere
  36. Atâta tot cât nu-mi vorbeşti în franceză sau klingonianăm, ne înţelegem noi cumva

    RăspundețiȘtergere
  37. franceza... nu... sigur nu. Abia am scăpat de ea!

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu dau din mâini cu accent nazal

    RăspundețiȘtergere
  39. aha, merge atunci.
    Uite, acum te las, că treubie să iau niște pastile. Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  40. ce ingramadeala la vorba, aici, la tine! hpo si noi!

    RăspundețiȘtergere
  41. Momentan nu mişca pic de briză. Atmosferă calmă-

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce faci voi aici, chat?:))
    Ma bucur ca ti-a placut si ca ai onorat leapsa :-)

    RăspundețiȘtergere
  43. Apropo de citit mai am un pic si termin Spider. Chiar ai nevoie de o anumita stare pt a citi carea asta ca sa o poti intelege.
    Abia astept sa mai bem o sticla de vin rosu in 2 sau 3 :P

    RăspundețiȘtergere
  44. Şi eu, draga mea prietenă, şi eu :)
    Mă bucur enorm că îţi place Spider :D

    RăspundețiȘtergere
  45. Da intradevar imi place foarte mult, mereu mi-ai recomandat lucruri frumoase si de calitate! Pacat ca este atat de trista povestea si atat de dura, dar asta face totusi parte din aspectul vietii anumitor persoane. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  46. Mă bucur nespus că ai părerea asta! Cartea mea preferată, doar ştii :D
    Hugs back!

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu te superi ca eu comentez întârziat nu? :D
    Oricum, in sfarsit gasesc si eu pe cineva care sa adore ironia! Slava Domnului!
    Referitor la antet: bine ar fi daca am reusi si noi in viata doar cu acele trei cuvinte. Cred ca am urmarit fiecare episod din Laboratorul lui Dexter de cel puţin 10 ori!

    RăspundețiȘtergere
  48. pot să 'mă simt' în totalitate?
    îmi place =)
    voi reveni...

    RăspundețiȘtergere
  49. Poţi, poţi :D
    Blogul meu te aşteaptă, Rux :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!