luni, 10 mai 2010

Kelt Song (23)

6 comentarii:

  1. Una dintre preferatele mele :X Perfecta pentru a incepe dimineata frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E una din melodiile care durează de ani buni la mine în playlist :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da...e una dintre melodiile mele preferate si pe care o ascult mereu;)) si nu ma satur de ea:)

    la un moment dat am pus-o si eu pe blog, nu ne "cunoateam" atunci;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe :D Păi, îţi dai seama că treburile astea nu au cum să vină cu drept de viaţă şi de moarte :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai amintit de emotia din copilarie, atunci cand asteptam cu sufletul la gura sa mai inceapa inca un episod din "oblio".
    iti multumesc pentru emotia indusa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu cea mai mare plăcere, VirtualKid :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!