miercuri, 12 ianuarie 2011

Mi-am făcut blog foto!

Pentru că mulţi m-aţi tras de urechi cum că amestec fotografia cu articolele, iată ce m-am gândit eu, de azi înainte aici nu voi mai posta sub nicio formă fotografie (doar cine ştie cum să ataşez o fotografie proprie unui articol).

Aşa că, de azi înainte există blogul I am Winter, ataşat aceluiaşi cont de Google. Da, mi-a trecut prin minte să îl fac de data asta pe Wordpress, dar, cumva nu mă împac cu platforma aia! Mă ştiţi doar de tipă extrem de conservatoare. 

Urmează să lucrez cum trebuie la acel blog, după cum urmează:

-să-i găsesc o temă care să mă mulţumească
-să-i fac un header
-să-i construiesc paginile
-să transfer toate fotografiile acolo
-să-i fac un banner

Aşa că, cei ce intraţi până acum pe Omlette du Fromage doar pentru fotografie, sunteţi invitaţii mei pe I am Winter!



11 comentarii:

  1. Sa fie cu noroc! Ma voi uita :) Eu nu aveam nimic impotriva pentru ca amestecai (dar nu acesta este cuvantul) articolele cu fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  2. QED,
    Mulţu'! :D Păi tu nu, dar mi-au atras mulţi alţii atenţia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ideea deear! Sa il cresti mare si frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt printre cei care asteapta cu mare curiozitate, insa, nu ma pot opri din a-ti reprosa (pur si simplu) faptul ca nu faci pasul catre domeniu propriu si catre wordpress. Blogul de fotografie era un prilej excelent pentru a o face!
    Oricum, mult succes si cu noul proiect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Virtual Kid,
    Nu ştiu, cumva nu mă trage aţa spre domeniu şi spre wordpress...
    Mulţumesc mult că eşti alături! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te dispersezi...;
    se putea şi/şi, dar asta e...

    RăspundețiȘtergere
  7. catalin fudulu,
    Păi, am mai avut o tentativă mai de mult să fac un blog foto... l-am abandonat pentru că era pe Wordpress, dar, sper ca asta să mă ţină! Dacă merge, merge, dacă nu, eu am încercat! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa bafta cu noul blog. :) De acord cu QED, era un amestec agreabil.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!