luni, 31 ianuarie 2011

Malboro Light lung

Fumez. Nu mult. Uneori deloc. Alteori mai mult decât un fumător cu permis. 
Fumatul e unul dintre acele vicii sezoniere pe care le am. Hai, să nu le spun ,,sezoniere”, pentru că asta ar însemna că depind de o anumită perioadă bine definită în timp și spațiu. Și nu e așa. Au ele ordinea lor haotică.

Pachetul de țigări e acel prieten ce revine atunci când am nevoie de el. E cel fără de care nu pot aștepta pe cineva ce întârzie fără să mă enervez, e cel ce mă acompaniază în cafenea, cât și cel ce îmi transformă pauzele de vorbire în momente boeme.

Ce e cel mai ciudat e că nu simt nevoia să fumez dimineața, ori la cafea. Cafeaua îmi place să o savurez ,,virgină”. Poate pentru că dimineața am mai multe mofturi și pretenții decât o regină. Îmi plac gusturile nealterate, neamestecate, mai ales dacă vorbim despre un moment al dimineții în care ele să fie consumate. 

De la o vreme fumez mai mult decât mi-aș fi închipuit vreodată că aș putea fuma. Și tot ce-mi vine în minte sunt versurile de acum expirate a celor de la Kumm (?!) Urma (doh) ,,buy me with a coffee”. 

Cam tot de atunci, de când m-am re-re-re-apucat de fumat, am început curățenia generală în toată casa. Când voi termina de pus la punct totul, voi fuma o țigară și voi lua curățenia de la capăt. Over and over again, până ce totul va fi sclipitor de curat. Și când totul va fi al naibii de curat, mă voi lăsa definitiv de fumat. Îmi voi arunca pachetul de Malboro Light lung pe geam, într-o zi ploioasă.

I am perfect, except when I am not.

18 comentarii:

  1. Numai să te laşi înainte de 10 ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cătălin,
    Să vedem... de când am pus prima dată gura pe o țigară sunt aproximativ 12 ani... Că perioada a fost cu pauzele aferente, asta e partea a doua.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine e sfanta tigara de dimineata + cafea, tigara inainte de somn, tigara dupa efort fizic :))
    Eu fumez mult daca am. Daca nu pot sta si cu 2-3 tigari pe zi, sau deloc.
    Oricum, noaptea fumez in draci.
    Kent 8 sau Lucky Strike sau Winston albastru sau Pall Mall albastru si in zilele rele LM rosu siiii...Assos :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm..au si Kummm o varianta a melodiei Buy me with a coffe? :P Mie imi place varianta celor de la Urma, e superba melodia :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,
    Va intereseaza un schimb de link-uri cu site-ul http://www.jocuricopii12.com ?
    In schimbul link-ului adaugat eu va voi adauga link-ul pe 2 site-uri : http://jocuritari.wordpress.com respectiv http://retetemancare.wordpress.com .

    Astept un mail de confirmare din partea dvs.

    O zi buna ,
    Calin Marisca.

    RăspundețiȘtergere
  6. PS , Adresa mail : calin.marisca@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Winnetou,
    Acum, fiecare cu preferintele :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra,
    Sau Urma... :)) De aia am si pus in paranteza ?! :)) Mi-era lene a caut. Oricum, nu conteaza cine o canta! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, ai castigat premiul 2 al concursului Roviniete.ro de pe Blogatu.ro http://blogatu.ro/2011/02/castigatorii-concursului-roviniete-ro.html?replytocom=48163#respond

    RăspundețiȘtergere
  10. am inteles..... mai bine nu mai incerci sa te lasi de fumat =))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sunt Fumator si demult incerc sa ma las ,dar singura mea performanta este ca de la 1 pachet si jumatate per zi,am ajuns aproape de jumatate de pachet pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  12. florentin draganescu,
    Dar eu nu vreau sa ma las... :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Da nu am spus ca e musai sa te lasi!
    Fiecare e liber sa aleaga :)

    RăspundețiȘtergere
  14. subscriu, fara tigara la cafeaua de dimineata:)si pana acum n-am mai auzit pe nimeni care sa procedeze asa:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihaela (Catwoman),
    Pana acum eu nu am mai auzit pe nimeni sa fie de acord cu mine! :D Asa ca suntem chit! :P

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!