vineri, 7 ianuarie 2011

I am winter (II)





16 comentarii:

  1. Prima fotografie imi place mult. Observ, insa, ca la tine e mai putina zapada decat in Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. QED,
    Să ştii că e destulă. Cadrele sunt de vină. Mulţumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare caldă şi liniştită iarna;
    cât despre copierea a ceea ce este "interzis" în apă...nimic nu-i blocat...

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin fudulu,
    Caldă... nu, liniştită da :D
    Mulţumesc, am copiat fotografia aia şi am pus-o în folderul meu de fotografii mişto :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Incantata de cunostinta, I am Summer. :P Descopar cu putina invidie ca si tu ai farmecul tau. :D
    Primele doua poze sunt absolut fantastice. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice,
    Ei, lasă că fiecare la timpul ei, ca să zic aşa. Acum, adevărat că e timpul meu, dar şi când va veni vremea ta! Ehehe :D
    Mulţumesc mult! Hug!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de reusite sunt! :) De acord cu ceilalti, primele doua parca ar fi niste tablouri de exceptie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra,
    Mulţuuuu'!
    mai am! :D Dar... le voi posta mâine! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia astept sa le vad si pe acelea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexandra,
    He he! :D Păi, daaaa! Plus poze cu pisica!

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase:)
    felicitari:)
    imi place prima mult:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Monica,
    Mulţumesc mult. Mă gândesc că de acum aş putea face un sondaj de opinie, să bag calupul de fotografii şi lumea să-şi dea cu părerea. M-ar ajuta mult să văd mai clar lucrurile :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Astept sa vad si sloiurile din acest an, de pe Dunare. Imi este dor de aburul care pluteste peste luciul rece si curgator!

    RăspundețiȘtergere
  14. Virtual Kid,
    Vor veni si alea! Numai sa apara!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am trimis noi cateva, pe Mures, la vale!

    RăspundețiȘtergere
  16. Virtual Kid,
    Dacă bate vântul bine, cred că în câteva zile ajunge :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!