miercuri, 19 ianuarie 2011

Facebook cel comunist

Îmi place Facebook-ul. Da, recunosc. Intru pe Facebook zilnic, ba chiar de două ori pe zi uneori. Nu pentru a socializa pentru că nu sunt eu mama socializării online, ori live. Cu toate astea, îmi place să privesc din umbră ce se mai întâmplă cu persoanele dragi: o poză haioasă de pe la vreun concert, un status fanchi şi isteţel, orice mă poate face să zâmbesc sincer. Corect, mă mai apucă să mă lansez în comentarii kilometrice cu câte cineva, dar nu vă închipuiţi că fac asta mereu. În mare, îmi place Facebook-ul!
...Sau, mai bine zis, îmi plăcea până să se gândească ei că ar fi bine să schimbe felul cum arată profilul.

Da, da, chestia cu schimbatul profilului nu e  nouă, aţi putea spune, la început, oameniii având posibilitatea de a opta pentru profilul nou şi profilul vechi.
Partea nasoală era că, odată comutat la profilul nou, ciu-ciu întoarcere la profilul vechi. Dezamăgirile pe tema asta au fost mari. Nu de alta, dar pe mulţi, noul profil nu i-a prea mulţumit.

Eu nu m-am mutat din proprie iniţiativă pe noul profil. Să vă zic şi de ce: pentru că sunt o balanţă conservatoare care greu se obişnuieşte cu treburile astea noi şi fancy. Treaba asta m-a ajutat, pentru că, văzând pe la alţii cât de urât arată noul profil Facebook, am zis pas. Până ieri! Când a decis dragul şi scumpul Facebook că ar fi bine să ne facă un upgrade şi nouă, ăstora de modă veche. Aşa că, m-am trezit cu profilul schimbat, pocit, modificat şi urâţit. 

Nu de alta, dar, dacă nu vedeam The Social Network, poate nu mă agitam atât de tare. Cu toate astea, Facebook a fost făcut tocmai ca să fie simplu, nu cu briz-brizuri, plus să ofere acea uşurinţă de utilizare. 
Am să fiu sinceră, pe mine mă ajută maxim Facebook-ul. Unu la mână că prin intermediul lui îmi promovez postările, doi la mână că aşa mai aflu şi eu ce şi pe unde se mai organizează, trei la mână că apuc să mai aflu chestii noi de la oameni interesanţi. 
În concluzie, e normal să îmi pese atunci când Facebook se transformă în Partidul Comunist cu tente haifaiviste!

18 comentarii:

  1. asta nu mi-a placut nici mie si sa vezi prietena mea....zice ca "mai tu ai intrat pe profilul meu si mi-ai schimbat in varianta noua?"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am şi eu The Social Network.Nu l-am văzut încă.Oricum,privind Globurile de Aur,nu cred că era într-un miliard de ani mai bun decât Inception...
    Nu-mi vine să cred că te deranjează profilul nou.Mi se pare acelaşi răhăţel aşezat altfel.Facebook nu a adus ceva nou,nu ştiu de ce este atât de îndrăgit.Pentru publicitate e bun,totuşi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu folosesc prea des facebook-ul si stiu cum e sa fii conservatoare, sa-ti placa ceva cu care te-ai obisnuit, mai ales cand noul look nu te-ar avantaja.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai Likar,
    Asta e bună :)) Înseamnă că de regulă faci chestii de astea, de te banuiește? :D Nu de alta, dar eu nu m-aș gândi la așa ceva cu persoana cu care sunt :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Blindius,
    Știi cum e când ești o persoană titirită? De exemplu, tu știi că periuța ta de dinți e în bolul de la baie și brusc o găsești pe hol? Ei, cam așa vine treaba!

    RăspundețiȘtergere
  6. QED,
    În sfârșit cineva care înțelege! :D Mă rog, pe lângă my fiancee.

    RăspundețiȘtergere
  7. hihihi! :)) Păi da, comunist, da bun :))
    Ce să mai zic?

    RăspundețiȘtergere
  8. adapavel,
    Şi Marx avea senzaţia că ceea ce inventează el e bun :))

    RăspundețiȘtergere
  9. normal :) Da nu am inventat eu, deci nu e promovare :D

    RăspundețiȘtergere
  10. adapavel,
    Tu eşti plătită de Mark ăla de la Facebook?

    RăspundețiȘtergere
  11. ada,
    Normal, presupun ca ai semnat cu el si-un contract de confidentialitate! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Mda, eu am zis că nu am voie să spun nimic... mai bine schimbăm subiectul, pentru siguranța ta :))

    RăspundețiȘtergere
  13. adapavel,
    Ok, am să fiu discretă. Și, dacă vrei să îmi dai mai multe detalii, trebuie să ne întâlnim într-un loc extra secret. Să porți pălărie, trenci și ochelari de soare, ca să nu dai de bănuit că ascunzi ceva. Semnalul va fi: vulturul pleșuv aterizează pe bloc la ora când vaca bălțată merge cu trotineta.

    RăspundețiȘtergere
  14. =)))
    ca tine fie :))
    Eu mă duc să citesc Agatha :P

    RăspundețiȘtergere
  15. ada,
    Da! Bună idee! De la Agatha înveți multe! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. ada,
    Dacă te îmbraci așa cum spun eu, crede-mă că nimeni nu te va bănui de nimic. Nu-i așa, Agatha? Tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!