joi, 6 ianuarie 2011

Cum sunt, sunt

Bun, primit de la Mihai Likar şi executat cât ai zice leapşă.


sunt... citez: dusă cu pluta. Şi mai sunt: ironică, acidă, rea, sweet cu cine merită, balanţă, obsedată de fotografie, cu ochii albaştri-verzi, blondă naturală, Hercule Poirot, moody, iertătoare dar cu memorie de elefant, rece cu cine merită, nepăsătoare tot cu cine merită, loială ei, mămoasă tot cu ea... şi control freak.

aş vrea... să repar unele greşeli, să readuc la viaţă anumiţi oameni dragi.

păstrez... totul pentru mine.

mi-aş fi dorit... să văd pădurea de copaci în unele situaţii.

nu-mi place... să fiu ignorată; să fiu vorbită pe la spate: ce ai să-mi spui, curaj găină, că mâine te tai!

mă tem... de mine, uneori.

aud... doar ce-mi convine.

îmi pare rău... că nu m-am născut cu vreo 200 ani mai devreme.

îmi place... să tai şi să spânzur.

nu sunt... ipocrită.

dansez...  doar pentru ea.

cânt... sub duş după Pussycat Dolls.

niciodată... nu aş asculta manele şi nu aş dansa din buric.

rar... mă integrez în turmă.

plâng... când nu mai pot de draci.

sunt confuză... foarte rar, deşi dau altă impresie.

am nevoie... doar de ea.

ar fi trebuit... să iau taurul de coarne mai devreme.

aş putea... să fac orice, numai să şi vreau.


¤ Treaba asta merge mai departe către Alexandra, Nice şi Dragoş, QED, Ada, Dara, Alexiuss, Laura şi Winnetou.

15 comentarii:

  1. Mersi:) Simpatica leapsa. Ma bucur sa te cunosc mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa vedem...
    sunt: iute la manie, dulce cand am cu cine, naiva, uneori, fericita in majoritatea timpului, neiertatoare cu cine merita; ah, da, balanta, satena, ochi verzi :)
    pastrez... amintiri care-mi convin; am memorie foarte selectivaaaaa
    mi-as fi dorit... sa mai am 25 de ani
    nu-mi place... sa ma dezamageasca prietenii; ceilalti imi sunt indiferenti, iar actiunile lor nu ma privesc
    ma tem... de moarte foarte des pentru ca-mi inchipui tot felul de chestii care se petrec asupra pielii mele albe si-a mintii mele stralucite :)
    aud... destul de slab cand este galagie pentru ca nu ma pot concentra foarte tare, dar este si-o binecuvantare ("prietenii" stiu de ce)
    imi pare rau... ca am facut unele alegeri in necunostinta de cauza, dar eram prea copila si nu se pune; imi pare rau ca viata mea nu e altfel, dar sunt optimista: se putea si mai rau :)
    imi place... sa comand, clar, dar si sa mi se ia initiativa cand e cazul (u know what i mean)
    nu sunt... mincinoasa, proasta si agramata :)
    dansez... unduios, aproape de partener, doar pentru placerea proprie si personala
    cant... in masina, tare si cu forta, fara jena; in rest ma abtin, n-am pic de talent
    niciodata... nu voi mai spune niciodata
    rar... plang, dar, si atunci, cand sunt singura
    plang... de ciuda, dar si cand sufar de pe urma lucrurilor prost facute
    sunt confuza... cand mi se pun intrebari mult prea personale si caut in minte cum sa evit sa raspund
    am nevoie... de atat de multe lucruri... incat ar parea surprinzator si nu vreau sa surprind pe nimeni
    ar fi trebuit... sa ma nasc in alta era
    as putea... sa fiu prim-ministru, dar nu-mi iese
    Multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra,
    Păi, da, cu rele şi cu bune, vorba aia :D

    RăspundețiȘtergere
  4. QED,
    Frumoase răspunsuri. :) Normal că m-am gândit şi la tine, doar eşti balanţă! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce prompta ma fost domne`! Merit nota mare pentru rapiditate. Multe potriviri in ceea ce ne priveste, dar n-am vrut sa se creada ca te copiez :) Oricum, m-ai inspirat, clar!

    RăspundețiȘtergere
  6. QED,
    Daaa! :D Ai fost foarte promptă! Nu cred că ar fi crezut nimeni că mă copiezi, eu cel puţin nu. E normal ca persoanele din aceaşi zodie să aibă multe în comun! :D Şi eu m-am regăsit în amănuntele răspunsurilor tale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci de leapsa, am mai facut-o in 2010, am primit-o pana acum de la inca doua persoane...nu mai avem scapare, trebuie sa o rezolvam din nou. :( :) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,interesante raspunsurile tale...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nice,
    Multumesc. :D Pai, clar, unde-s multi, puterea creste, asa ca... abia astept sa citesc raspunsurile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place de tine:P
    ma regasesc pe alocuri, dar jur ca nu te vad mamoasa:)):))

    scz, am fost doar spontana:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Monica,
    Nu-i nicio suparare, stiu ca am atitudine de Shrek uneori :)) Partea mamoasa n-a reusit decat o singura persoana sa mi-o vada.

    RăspundețiȘtergere
  12. curaj gaina ca maine te tai:))...lumea ar fi mai buna si societatea ar functiona mai bine daca fiecare am incerca sa spune cat mai sincer si mai verde in fata celuilalt ce avem de zis iar celalt sa o ia ca pe un bine si nu ca pe un rau

    RăspundețiȘtergere
  13. Mihai Likar,
    Adevar graiesti, tinere :D Dar, mai greu cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iulia, la mine săptămâna ce tocmai a trecut ar fi trebuit să aibă vreo 11 zile de câte 30 de ore/zi. Am avut de făcut 2511 treburi din care am rezolvat jumate, aşa că... răspund cu întârziere.

    M-am regăsit câte puţin în răspunsurile tale şi ale lui QED, deşi eu sunt geamăn. Poate pentru că jumătatea mea e balanţă... who knows?
    Sunt încântată că te-ai gândit şi la mine, mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dara,
    Pai, important e ca ai vazut leapsa acum! Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? :) Cat despre saptamana ce ar fi fost frumos sa dureze mai mult, lasa, bine ca a durat doar atat, ca daca dura mai mult poate le veneau idei unora sa-ti dea mai multe treburi de facut! :P

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!