miercuri, 26 ianuarie 2011

Adevărul despre Familia Adams

Astăzi am făcut o faptă bună. Am descurcat arborele genealogic a domnului Viorel Lis. Poate că domnia sa nici nu ştia că undeva, pe această lume, are un frate geamăn, în persoana lui Fester Adams!

Mi se părea mie doar că Fester n-are cum să semene cu Gomez!  

Imnul  
(recomand vizionarea fotografiei in timp ce  se ascultă imnul)
Dar... să-i urăm casă de piatră. Am auzit că se însoară. Oare cine va fi cavaler de onoare?

Materialul este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!

16 comentarii:

  1. he he...vedeam eu ca are fata ciudata omu asta da nu stiam cu cine seamana:P...da din cate stiu eu si-a facut ceva manevre pe la fata sa scape de riduri...deci el se crede deosebit de frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai Likar,
    Cat cautam poze cu el pe Google, am dat si eu peste categoria el si botoxul! :))
    Da' ce??? Nu e frumos? :(

    RăspundețiȘtergere
  3. =))
    Prin asta o sa demonstrez unor amici,ca nu imaginatia mea-i de vina,ci si a ta.Ca sa nu spun figura domnului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetita Junglei13,
    Ok, poti sa zici ca mai e una ca tine :)) Dau cu semnatura, daca vrei! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii dai omului la geoale fara mila, ca sa nu spun ca-l pocnesti in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  6. VirtualKid,
    Recunosc ca mila nu e una din virtutile mele, dar, de pocnit nu pocnesc pe nimeni. Nu-mi sta in fire sa fiu violenta :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha! ce tare e asemanarea! :)))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahaha... Minunată descoperire... aveam ceva bănuieli dar acum se confirmă... :D

    RăspundețiȘtergere
  9. cristiandima,
    Ha ha! :)) Pai, tot ce trebuia sa faci era sa studiezi putin radacinile familiei Lis :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Apoi da... aşa trebuia să fac... Mă pierdusem însă în cercetarea logodnicei :))

    RăspundețiȘtergere
  11. cristiandima,
    Lasa ca-mi amintesc eu un episod din Familia Adams cand vroia Fester sa se insoare, si da o tipa tare de tot, care-l mananca de bani. Deci, cred ca e vorba de karma de familie! :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Poti sa crezi ca nu am vazut niciun episod din Familia Adams, dar zeci de emisiuni la care a participat dl. Lis?

    RăspundețiȘtergere
  13. =)) Mi se părea mie cunoscut, dar nu ştiam de unde să-l iau...
    Cum, se însoară din nou? Parcă era combinat cu o pitz... prea frumoasă doamnă şi căutau mamă surogat pentru viitorul lor bebe.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dara,
    Nu eu nu stiu cu de-astea :)) Stiu doar cine ii sunt rudele de sange.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!