vineri, 28 ianuarie 2011

Coincidenţă sau PRO tv-ul fură idei de pe net?

Vă amintiţi că acum două zile postam un colaj cu Viorel Lis şi Fester Adams? Cum că aveam eu senzaţia că cei doi ar împărţi un arbore genealogic? 
Ei, şi postam eu fotografia asta (meşterită de mine), cu un comentariu aferent. Postam asta în data de 26 Ianuarie 2011. 
Ei, astăzi, 28 Ianuarie, ce văd la Happy Hour de la Pro Tv? Aceaşi idee! După două zile! Posibil să fie coincidenţă, dar, dacă e aşa, e una a naibii de mare. 

Colaj ce-mi aparţine - 27 Ianuarie 2011

Happy Hour - 29 Ianuarie 2011

Să mă bucur? Să mă supăr? Să fac vâlvă? Nu. Nu sunt genul care să apară pe la Otv sau cine ştie ce altă emisiune concurentă, dar, pe măcar pe blog trebuia să menţionez asta!

Când fac rost şi de înregistrarea video de la Happy Hour, o postez. Aşa, pentru mine.

UPDATE: et, voila!

31 de comentarii:

  1. ce credeai k o sa iti crediteze ideea? neahhh, la noi se fura la modul : revista ceao fura un citat dat de o persoana in pro tv magazin , il mai fura si prost in afara contextului cat sa le convina lor sa para mai palpitant.. cacaturi si lipsa de originalitate peste tot ..

    RăspundețiȘtergere
  2. dani,
    Nu asteptam nimic in afara de ceva bun simt. Dar, vorba ta... de unde...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti spun sincer, eu m-as bucura. Este dovada faptului ca ai idei stralucite si un blog citit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice,
    Multumesc, dar tot mi-ar fi placut sa mi se ceara voie. Nu vroiam nimic altceva decat sa fiu intrebata.
    Ca drept dovada ca tipii astia isi fac emisiunile cu subiecte furate de pe net.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ar fi sa ceara voie de fiecare data cand fura cate ceva,nu cred ca ar mai avea prea multe subiecte.Iar daca ar mentiona sursa,3 sferturi din emisiuni s-ar duce asa.Incearca sa nu te lasi afectata.:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Valentina,
    In pumn nu plang, dar, tot ma deranjeaza...

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti mare rau daca protevistii s-au luat dupa tine. Eu n-am reusit decat sa sugerez cateva idei pe plan mass-media local. Dar le-am sugerat eu, nu mi-au fost furate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Geocer,
    Daca eram asa mare, imi cereau voie. Dar, nici nu s-au sinchisit, crezand ca nimeni n-o sa observe ce apare pe un blog ca multe altele...
    Da, diferenta e ca eu am postat asta ca si glumita... nu am propus nimanui nimic.

    RăspundețiȘtergere
  9. eeee, Iulia e vb de Romania...bunul simt lipseste complet. E logic sa te deranjeze, dar nu o sa se schimbe cu nimic situatia...

    RăspundețiȘtergere
  10. Monica,
    Stiu mama, stiu... dar tot mi-au cazut plombele cand am vazut. Am prins-o in timp util.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand l-am intrebat pe tata azi, in timp ce m-azvarleam pe usa, la ce se uita, mi-a zis "la Maruta si e Lis cu ochii ca de bou, stii cum mi-ai aratat tu candva o poza cu ala, dintr-un film" si-am privit in trecere.M-am gandit imdeiat la tine,am crezut ca n-am inteles eu bine,cand am citit prima data la tine.Dar nu,eu intelesesem bine, doar ei preluasera ideea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Fetita Junglei13,
    Ochii cat un bou :)) Hai ca asta e tare. Vezi sa nu fure Protv-ul si expresia asta! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Iulia, ar trebui să te bucure faptul că ai cititori aşa "distinşi", însă nu te aştepta la scuze... doar suntem români, nu? De ce să fii cinstit, când poţi fura la adăpostul legii şi al unui nume cu influenţă?

    RăspundețiȘtergere
  14. Dara,
    Sa intri de curiozitate pe site-ul Pro Tv-ului sa le citesti ineptiile... Oamenii aia nu stiu nici ce e punctul, nici ce e virgula. Plus non-sesurile de rigoare.

    Deci, asa onoare cere un ,,pas” :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum că mi-ai spus, am să intru odată. Numai că nu e necesară o incursiune pe site-ul lor, eu am oricum o părere destul de proastă despre protv în general. De aceea am şi pus "distinşi" în ghilimele.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dara,
    Pai, da... doar de curiozitate. Singurul om de la Pro Tv care imi place e vesnica si nemuritoarea Esca, in rest... ei, dar ai sa vezi tu pe site. ia o stire la intamplare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Astea sunt emisiunile de la noi, n'ai ce face.
    Oricum daca ar fi spus de unde s'au inspirat probabil ar fi fost ceva de genul "sursa internet"

    RăspundețiȘtergere
  18. nu cred ca e coincidenta mie mi se pare ca am mai vazut ceva la ei pe site cevapreluat de pe un blog englezesc pe care il mai vizitam si eu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar interesanta aceasta "coincidenta"!
    Cate altele nu mai sunt...
    Unii transforma cosmetizarea coincidentelor intr-o adevarata meserie, una care ii dezonoreaza.

    RăspundețiȘtergere
  20. Florin,
    Da... sursă internet. Eventual pot să îmi fac un blog nou pe care să îl numesc Fabrica de Idei: come and get it for free. Cu menţiunea: don't bother asking for my permission.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mihai Motrescu,
    Nimic nu e nou, totul se transformă, ca să urmez legile naturii...

    RăspundețiȘtergere
  22. Gabriela Elena,
    Eu nu văd nicio cosmetizare... Doar ideea luată grosolan...

    RăspundețiȘtergere
  23. eu nu cred ca au luat ideea de la tine. Sunt zeci de persoane care au facut asemanarea intre cei 2 si nu au pus pe un blog. Asteptam o data un autobuz. in statie am auzit multe dintre ideile mele si nu erau puse nicaieri. Sa stii ca nu urmaresc emisiunea lor decat atunci cand deschid tv-ul prea devreme ca sa ma uit la stiri.

    RăspundețiȘtergere
  24. you,
    Oricine ai fi tu, fiecare e liber sa aiba o parere.

    RăspundețiȘtergere
  25. de acord. eu ti-am etalat parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  26. you,
    Apreciam mai mult daca nu te ascundeai sub anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  27. cine a zis ca e un anonimat? daca asa imi semnez comentariile? cum ai vrea sa scrie ?

    RăspundețiȘtergere
  28. Din ce am vazut (nu stiu daca bine,ca doar in treacat,prin alte camere sau case),acum ii tot costumeaza in tot felul de personaje.Ei bine,de fiecare dtaa,cand ii zaresc,ma gandesc numai la postarea ta.De ce nu i-a costumat nimeni pana n-ai scris tu?!

    RăspundețiȘtergere
  29. Frate da asta chiar zici ca e ala de la Adams...sa-mi trag una e mai reusit ca originalul!

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!