luni, 23 noiembrie 2009

Şi s-a ţinut de promisiune: HE IS BACK!

Zic aşa... a apărut Terminator Salvation: The Future Begins.

1. Eu, actor debutant? Eu nu sunt actor debutant. Nu domnule... A fi actor debutant înseamnă să nu mai fi jucat niciodată în nicio piesă, sau în orice altceva în care se poate juca. Pe când, eu sunt o stea. Da, nu vă uitaţi aşa! Sunt un s.t.a.r.! Păi cum, da de unde, cine credeţi că a jucat în clasa a doua în rolul Mamiţei din Domnul Goe? Ca să nu mai mentionez că, aşa mult m-au iubit atunci, că m-au ţinut minte până în clasa a zecea, când mi-au cerut cu insistenţă un remake la Domnul Goe. Remake-ul s-a întâmplat, cu şi mai surle si mai multe trâmbiţe decât în clasa a doua, pentru că scena modestă semi-comunistă din faţa clasei, s-a mutat pe Broadway-ul liceului Gheorghe Asachi.
Scenă înaltă, impunătoare, demnă de rangul meu.
Piesa s-a jucat în limba engleză, deci, vă rog frumos să observaţi că ştiu şi limbi străine!
Bun, şi după toate aceste "supcese", are cineva îndrăzneala să mă numească actor debutant?
Ce rol îmi aleg eu din Terminator? Ia să mă gândesc. Vă previn, sunt un fel de Stivăn Segal (sper că aşa se scrie - mi-e lene să serciuiesc goagălul) al României. La mine nu vii cu rolul. Pe mine mă laşi să-mi imaginez eu unde m-aş potrivi. Mă laşi să rescriu scenariul, să-l adaptez firii mele (care, by the way, e una excepţională - asemenea talentului meu!).
Aşa că, eu, în Terminator, vreau să fiu Wonder Womăn.
Ce-i cu mutriţele astea mirate, la voi?
Ce?
Adică Wonder Womăn, n-are faţa de Arnold Junior (Christian Bale), ăsta?
Vreau să lupt cot la cot cu el, şi vreau să fiu băgată în seamă, să mă observe asociaţiile feministe şi să-mi dea un premiu... eventual Mura de Aur (na, sâc că au şi românii variantele lor de premii, nu ne trebuie americănismele lor!)
Sau să fiu eu Dr. Serena Kogan?


2. Cum cred că va continua trilogia Terminator? Staţi aşa să se termine melodia... Mi-e că încep să scriu versurile de la ce-ascult.
Si, nu de alta, dar, dacă v-aş scrie versurile de la asta, ce-ar ieşi ar fi un film cu vrăji, goths şi machiaje helăuinice.



Bun, s-a terminat. Po-să încep.
Cum cred eu că va continua? Simplu, filmul îl continui prin a da un titlu, ca să nu confuzeze lumea parţile trilogiei. Aş putea oricând să le zic: partea 1, 2 şi 3... dar imaginaţia îmi tropăie, aşa că, am să să le zic aşa... partea 2 e Contaminator, iar partea 3 e Exterminator.
Şi aş da vina pe ţânţari. Bineînţeles, ţânţarii ăştia, pe lângă faptul că sunt deosebit de înţepăcioşi, mai sunt şi roboţi. Malefic, ă?
Aşa că, în cele două părţi, personajul principal, ar duce o luptă crâncenă cu aceşti roboţei care se chinuie, cu planul lor diabolic să cucerească lumea animală, vegetală şi omnivoră.
Dar, fraierii ăştia de roboţi, habar n-au ei că Terminatorul e dur, şi că el posedă (uiii, ce-mi place cuvântul ăsta!!!) o funcţie specială ce se numeşte pliciul magic.
Pleoşc! Pleoşc! La cotruţă cu voi, nesimţiţilor!
Şi, dacă mai rămân vreo câţiva ascunşi prin subsolurile pline de apă ale blocurilor, când ies la pândă pe pereţii apartamentelor, Terminator le vine de hac cu perna bumerang.

3. De ce parte aş vrea eu să fiu, în filmul Terminator Salvation: The Future Begins? Greu de zis. Pe de-o parte, aş vrea să fiu roboţel, să pot merge pe stradă, să fac nino-nino la lume, să am girofar pe şapcă, să am privire X-Ray, să pot vedea prin hainele oamenilor (nu la toţi... grr), să-mi pâlpâie ochii de fiecare dată când mă enervez...
Pe de altă parte, tare mult aş vrea să fiu ca Arnold. Ăăăă, nu mai e Arnold? Haide mai, dar ce-aveţi cu el? Ce dacă a îmbătrânit, el tot Mister Univers şi şef de California rămâne. Da da... o fi Terminatorul ăsta nou tinerel şi frumuşel, dar mie tot numele lui Arnold îmi plăcea. De ce? Pentru că, însemna ceva de genul: negru la pătrat... schwartz şi negger, capisci?
Gata, gata, m-am hotărât, ţin cu forţele binelui, apăi am vreo alternativă?
Mă linşaţi dacă nu...

Ză poster:


Ţin să mulţumesc aşa:
1. Broadway-ului gălăţean. Love you too!!!
2. Lui tăticu. Pentru că murdărea pernele mamei aruncăndu-le pe pereţi ca să omoare ţânţarii. Mama i-a mulţumit cu două după ceafă.
3. Firmei de termopane, că trec ţânţari prin plasă.
4. Vecinului de la parter, că a spart toată ţăvăraia de la subsol, şi a răscolit toată ţânţărimea, acum... în mijlocul lui NOIEMBRIEEEE...
5. Lui Wonder Womăn, că e Fantastică.

Lăsând prostiile la o parte, mergeţi la cinema, vedeţi filmul, şi mai discutăm.


Articol realizat pentru Superblog2009, proba opţională nr. 33.

12 comentarii:

  1. Văd că ţii să câştigi neapărat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare articolul. Mi-a placut ca e amuzant. Nino-nino pe strada...
    Felicitari! Sunt bune probele de acest gen. Nu te complica cu multe obligatii. Doar un link si imaginatia sa zburde...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc i4ever, si mie imi plac astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeule, de mult n-am mai ras atat... Felicitari, Iulia, ai talent cat sa dai si altora!

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu timpul tau liber ca sa imi pot scrie la timp probele...mama ei de munca

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasă Lasă...
    Că inpiraţie oricum ai, fii fericit că ai un job :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Spunea cineva (in concurs) ca nu se poate mentine serios pana la final.

    La tine a fost mai simplu. De ce sa te mai complici cu seriozitatea daca nu o poti duce pana la final? :))

    Foarte tare! :D
    Felicitari!
    Of... eu nu am nicio idee...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca pot fi si serioasa, dar atunci e de rau, ca de obicei eu o dau dintr-o extrema in alta, si nu cred ca ai vrea sa ma vezi serioasa.
    Era ceva cu love me or hate me, dar nu stiu sigur cine-o canta... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. excelent scenariu, poate castigi, e foarte bun articolul.

    RăspundețiȘtergere
  10. John, n-am castigat, dar am luat un punctaj bunicel :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!