duminică, 8 noiembrie 2009

Live la BABA TV: Lanţul Real Hypermarket se lungeşte!

E miercuri seara.
Ţaţa Leana stă tolănită pe jilţ şi se uită la televizor.
Butonează telecomanda nemulţumită...
-Nimic de văzut la televizorul ăsta... Nu tu filme bune, nu tu o ştire cum trebuie, doar prostii electorale... Cine-o veni la putere, tot o brânză face...
Mormai agasată femeia.

Un singur post TV era pe gustul ei, şi acum, că tot şi-a amintit de el, îl va căuta în grila de programe.
La BABA TV mereu au programe pe gustul Ţaţei Leana. Programe sănătoase, de unde, o femeie de vârsta ei, poate învăţa cum să gătească prăjiturele delicioase pentru nepoţica cea răzgâiată...



Tot de la BABA TV, Ţaţa Leana află de magazinele cu reduceri, pentru că, magazinele cu reduceri = una din pasiunile de nestăvilit ale Ţaţei Leana.

-Ete-te la el, îşi spuse Ţaţa Leana cu un zâmbet Iliescian, dragul de el, Realul are reclamă la Baba TV... ia să vedem despre ce e vorba...


Şi dădu televizorul mai tare...

Bună ziua doamnelor şi domnilor, telespectatori ai post-ului BABA TV, mă numesc Cristalin Radu Tanase şi întrerupem emisiunea "La Cratiţă, Femeie!" pentru a vă prezenta o ştire de ultimă ora, o ştire de o importanţă deosebită pentru cetaţenii acestei ţări.

Astăzi, 29 Octombrie 2009, în Bucureşti, real,- Hypermarket România, va inaugura cel de-al 22-lea magazin din întreaga sa reţea.
Unde?
În cadrul AFI Palace Cotroceni!
Aşa că, vă aşteptam cu mic, cu mare, să veniţi să vedeti noul Hypermarket Real!



Pentru cei mai putin familiarizaţi cu oraşul Bucureşti, Real,- Cotroceni este amplasat în cadrul AFI Palace Cotroceni, poziţionat la intersecţia dintre Bulevardul Timişoara şi Bulevardul Vasile Milea.

Mulţimea frenetică abia asteaptă momentul în care porţile Realului se vor deschide.
O să încercăm să luăm interviul cuiva din mulţime, să vedem ce parere au oamenii de acest eveniment ieşit din comun.

-Bună ziua, domnule, ce părere aveţi despre nou deschisul Real Cotroceni?
-Bună ziua, domnule Cristalin, numele meu este Ghiocel, iar această doamnă superbă de la braţul meu este Ghiocica. Vreau să vă zic că noi, tot în Real ne-am cunoscut, la raionul de produse BIO, şi de atunci nu ne mai putem despărţi de Real. Uitaţi, de exemplu, il vedeţi pe ăsta micul de aici? Îl cheamĂ Margaret, şi e născut într-unul din Reale... Ghiocicăi i s-a rupt apa la raionul de congelate. O minunaţie a fost atunci, toţi merchandiserii s-au luat într-o horă ocolind braţ la braţ, raioanele, şi cântând
"He's a jolly good fellow".
-Domnule Ghiocel...
-... Florescu!
-Domnule Ghiocel Florescu, stiaţi ca Real,- Cotroceni pune la dispoziţia cumpărătorilor o serie de servicii cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finanţare, verificarea aparaturii cumparate la bancul de probe, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare şi valoare de peste 500 de RON, birou pentru returnarea produselor şi multe altele...?
-Ştiam, ştiam, am citit pe net... ştiu totul despre ei! Sunt idolii mei! Şi mai ştiu că au şi un sistem Enomatic, care te lasă să deguşti un anumit gen de vin, înainte să îl cumperi, ca să nu dai banii aiurea aşa... Mai au ei aşa ceva, pe la Constanţa, prin Vitan... Ştii ce-mi place să fac, domnule Cristalin? spuse Ghiocel râzând înfundat ca Diaconescu.
-Ce anume?
-Îmi place să mă deghizez. Îmi ţin în buzunar câteva peruci, şi nişte mustaţi de diferite culori. Trec de mai multe ori pe la standul de degustări de vinuri, şi ies rangă din Real. Mereu urlă Ghiocica la mine, că iar am fost la carciumă, şi eu îi zic că nu, dar ea nu mă crede, iar eu chiar nu mint... chiar nu mă duc pe la carciume!
-Amuzantă povestea dumneavoastră, domnule Ghiocel! Însă, ceea ce nu stiţi, este că, pe lângă acest avantaj de care profitaţi, se pare din plin, până acum, de astăzi, la Real Cotroceni veţi avea parte de multe alte surprize, cum ar fi: 250 de magazine, 20 de săli de cinema, 2.500 de locuri de parcare, primul IMAX din România 3D, o pistă de carting, două cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp, deschis tot timpul anului, un lac artificial cu barcuţe electrice pentru copii, o pistă de role, o arenă de laser tag, bowling şi snooker, trenuleţ electric mini-Express, un spaţiu dedicat expoziţiilor permanente şi un loc unde se poate fuma narghilea.
-Narghilea zici? Mulţumesc de interviu, domnule Cristalin, eu am plecat, vreau să pip şi eu la narghilea, pe micul Margaret îl trimit la carting, iar pe Ghiocica o trimit să vadă Titanicu 3D la cinema. Ştii cum se numeşte astea domnule? Diversiune! Iar diversiunea e o artă! Nu mulţi ştiu să o practice, deşi mulţi au auzit de ea!

-Iată doamnelor şi domnilor, că toată lumea la Real Cotroceni e fericită, şi după cum vedeţi, fiecare om, îşi poate găsi ceva de făcut, în acest minunat Hypermarket.
Acum, îi voi da legatura colegei mele din studio, Corina Gorila.
-Corina? Ai legatura!



-Ce băiat frumos, Cristalin ăsta! spuse Ţaţa Leana, ia să o sun eu pe Paraschiva, să îi zic şi ei, că ea nu prinde BABA TV, poate mergem mâine pe la Realul ăsta nou de la Cotroceni... gândi cu voce tare bătrâna...

Pentru a citi poezia Ţaţei Leana click aici.


Articol realizat pentru Superblog2009, proba nr.20, Real Hypermarket, organizat de PCNews.


TEXT SI MANIPULARE FOTOGRAFICA = IULIA DIANA MIHAI

14 comentarii:

  1. Mi-a placut comm-ul ala cum c-am castigat un premiu special de la real pentru ca am fost rapid :))))
    Ce gluma :))

    RăspundețiȘtergere
  2. N-a fost o gluma, Johnny, m-au pus pe mine sa iti transmit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun postul asta TV. Pe ce frecventa este? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Teodora Andreea:
    Satelit: Serios 2 5.0° E Frecventa: 8989BABA. Polaritatea: C4T3G0R1C: 27500. FEC: 3/4. VPID: 1160. rAPID: 1120. PCRPID... mai de parte nu stiu sa iti zic, stai asa sa o sun pe Tata Leana, ca a stie, si revin.

    RăspundețiȘtergere
  5. De apreciat...în plina criza sa inaugureze asa pompos....ferice de bucuresteni!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai facut sa rad, putini pot sa faca asta :)) Foarte bun articolul si ideea cu : La cratita,femeie! e GENIALA , bravo:))!

    RăspundețiȘtergere
  7. @FELICIA, multumesc de comentariu!:)

    @traiminromaniasiastaneocupatottimpul: 1. ma bucur ca te-am facut sa razi, 2. scurteaza-ti numele :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am de gand sa mi-l scurtez ai rabdare:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am o viata intreaga inainte :)) Sigur ca am rabdare. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Un lant Real de povestiri haioase!
    Succes si babei la TV!

    RăspundețiȘtergere
  11. Numai la Real
    Preturile-s fara egal
    Produse de calitate
    Doar la hypermarket Real frate!

    RăspundețiȘtergere
  12. se pare ca ai facut un adevarat curent poetic,toata lumea face poezii. jaja.
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Catalin, asa se pare.
    Nu pot decat sa fiu mandra :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!