marți, 3 noiembrie 2009

Knock Knock se muta




Intr-o zi plictisitoare de luni, Blogul Knock Knock statea la portita, asteptand vizitatori. Aproape isi pierdu orice speranta, ca in ziua aceea, il va vizita si pe el cineva.

Insa, cand se astepta mai putin, din departare se vedea venind, calare pe o sageata de maus, Catalin Blog.

-Blogule Knock Knock, vin cu vesti la dumneata! Vesti extraordinare chiar!

-Da? Ce vesti atat de extraordinare imi poti aduce, la acest ceas din zi, Catalin Blog?

-Vreau sa iti spun, ce am facut eu in ultima perioada, eu... impreuna cu stapanul meu, Catalin.

-Ce puteai tu sa faci ce alte bloguri nu fac? zise artagos blogul Knock Knock.

-Vroiam sa iti spun ca m-am mutat in Blogway, de ceva vreme, si ma simt extraordinar, revigorat chiar! Iar stapanul meu, este cu adevarat multumit de mine, in ultima perioada.

-Ce e acest Blogway? replica Blogul Knock Knock.

-Pai, sa iti povestesc... Blogway, e un serviviu de tip SaaS e primul card prepaid care il ajuta pe stapanul tau, userul, sa te faca pe tine, blogule, sa-i semeni, ca si cum ai fi copilul lui. Sa te imbrace asa cum crede el de cuviinta.

-Pai ce, Catalin Blog, eu nu-s imbracat bine, sau ce? Ca Iulia, stapana mea, m-a imbracat exact asa cum i-a placut ei. Chiar ea mi-a confectionat multe din hainute, si sunt foarte frumoase. Nu ma plang.

-Da, Knock Knock, sunt intr-adevar foarte frumoase, se vede treaba ca stapana ta, Iulia, stie cum sa foloseasca croitoria Photoshop, dar... stii cum e, o haina de firma, e o haina de firma.
Da, haute couture-ul poate da rezultate remarcabile cateodata... dar nimic nu se compara cu hainele gata facute, special pentru tine. Uite, gasesti o adevarata colectie de hainute pentru tine, aici.

-Hmmm, doar pentru o hainuta noua ar trebui sa ma mut si eu in Blogway? Nu mi se pare motiv suficient.

-Nu ai auzit nici jumatate din vestile bune. Stii ca numele meu, inainte era catalinblog.worpress.com. Toata lumea imi uita numele, si mereu eram intrebat: "Cum ziceai ca te numesti?".
De cand sunt la Blogway, numele meu este mai scurt, mi-au dat propriul meu domeniu .ro. O minunatie!
Acum toata lumea stie cine sunt, si daca ai sti cati ma viziteaza zilnic, e extraordinar! Si, partea frumoasa e ca, nu ma blochez si nu patesc nimic aiurea, indiferent cati vizitatori as avea zilnic.
Fac fata cu stoicism oricarei provocari! Au astia si peering direct cu cei mai mari furnizori de net din Romania: RDS, Romtelecom, UPC, Euroweb, Evolva ..s.a.m.d... In plus, daca cumva Catalin deranjeaza pe cineva cu mine, eu nu patesc nimic, pentru ca cei de la Hostway imi asigura protectie împotriva atacurilor pe net prin solutii hardware dedicate (flood and DDoS protection).
Ce pot sa-ti mai spun, au si filtru de spam, au cam de toate!
Ce zici, Knock Knock, o convingi pe Iulia sa te mute si pe tine aici?

-Nu stiu, imi place unde sunt... nu ma impac eu bine cu schimbarile.

-Asa singurel cum stai? Iti place viata asta solitara?

-Da.

-Hai minciunila, atunci de ce stateai si pandeai sa vezi daca vine cineva sa te viziteze?

-N-am sa raspund provocarilor de genul acesteia! spuse Knock Knock ofensat.

-Knock Knock, esti patetic... serios, habar nu ai tu ce bine e cu Blogway, am optimizare Google (SEO), si ma gaseste oricine doreste pe internet. Tot cu ajutorul lor, Catalin face statistici Google Analytics pentru mine, si multe multe altele!

-Bine amice, dar eu sunt micul dejun, iar tu gustarea delicioasa dintre mese!

-Knock Knock, te uiti cam mult la televizor! Cred ca e de la lipsa de activitate... Asta e dintr-o reclama, fratioare! Incepu sa rada Catalin Blog.

-In fine... ideea e ca m-ai convins. Dar cum fac eu sa o conving la randul meu pe Iulia sa ma mute acolo unde esti si tu?

-Pai uite cum faci... ii zici Iuliei in felul urmator: Cei de la Hostway sunt singurii care-ti dau câte căsute de e-mail ai nevoie. Sigur o sa-i placa sa aiba o casuta de e-mail care sa sune asa: knock.knock@iulia-diana-mihai.ro atunci cănd se va recomanda cuiva.
Solutia de mail este oferită prin Axigen, un produs marca Gecad.
Stie ea ce-i Axigenul, ca a mai scris despre asta la o alta proba SuperBlog 2009. Mailul il poate accesa de oriunde, pentru ca au interfata de webmail si-l poate integra aplicatiei ei de mail, ca outlookul sau aplicatii similare.
E mai bine sa aiba iulia-diana-mihai.ro decat blogspotul codita.

-Bun Catalin Blog, si unde trebuie sa se adreseze Iulia?

-Knock Knock, Îl poate cumpara direct de pe site, îl găseşte pe la secţiunea Cumpără online, costă 4.5 Euro/ luna şi-l poate plati online cu orice card Visa sau Mastercard. Ori de nu, se duce la unul dintre magazinele Diverta de la ea din oras, şi-l găseste acolo, si nu e scump... costa doar 200 de lei/ an. Apoi se duce din nou pe site să-l activeze. Daca are nelamuriri, poate intra pe site-ul lor http://www.blogway.ro, sau ii poate suna la 072HOSTWAY (0724678929).
Daca nu are minute, iar site-ul tot nu a lamurit-o, poate trimite un mail la: support@blogway.ro

-Multumesc Catalin Blog, chiar ca ai venit cu vesti bune astazi!

-Cu cea mai mare placere!


Articol realizat pentru Superblog2009

3 comentarii:

Give ya best shot!