duminică, 22 noiembrie 2009

Hai fată, dă click aici! E Tara Fashion!

Elena: -Fatăă...
Alina: -Da fatăăă, ce-i... ce urli-aşa?
Elena: -Fată, uite ce mă gândeam eu, mă gândeam că eu nu am mai fost de mult la shopping.
Alina: -Da de când nu ai mai fost la shopping?
Elena: -De săptămâna trecută, fatăăăăăă!!! Îţi dai seama???
Alina: -Fatăăăăăăă, tu eşti si-si? Eşti bolnavă? Cum adică de săptămâna trecută? Eşti conştientă că nu mai eşti la modă, daaaaa? Hai imediat, încalţă-te şi hai să mergem la shopping, aşa ceva nu se poate, nu te mai recunosc fată! Pe bune!
Elena: -Stai tu nebuno, că nu merg, nu mai trage atât de mine, că m-am emancipat fată... am învăţat să folosesc internetul. Şi am descoperit un sait caşto rău... ve ve ve punct tarafasion punct ro. Fată... e aşa frumos saitul ăla că nu mai pot de entuziasm! N-am mai fost eu la shopping prin Mall, dar ţoale faine tot mi-am luat de la Tara Fashion!
Alina: -Fată, dar eu observ ca tu ai învăţat cuvinte noi (entuziasm... emancipat...), de când umbli la ei pe sait. Ce e asta fată, parcă nu eşti tu, eşti bolnavă, ia să vad, ai febră?
Elena: -Ia fată mâna dupe mine, ştii că sunt agorafobă, ce Dumnezeu...
Alina: -Fată dar ce irascibilă te face statul ăsta în casă...
Elena: -Hai lasă prostiile, uite ce scrie aici:

CUMPARA CU 50% MAI PUTIN PRODUSUL DORIT SI HAPPY HOURS! - 19 noi 2009
Avem 3 zile de sarbatoare pe www.tarafashion.ro,intre 20-11-2009 si 22-11-2009 Cumperi de 900 si platesti 450 lei, cumperi de 1000 si platesti 500, s.a.m.d adica 50% la produse. Wow! Promotia nu este valabila la comenzi finale mai mici de 900 lei, la platile prin card si la incaltaminte. Click urgent! Stocurile sint foarte, foarte limitate! Produsele nu se pot returna! Avem multe modele noi la rubrica Noutati si noi produse la Outlet. Le-ati vazut? Avem si Happy Hours vineri, simbata si duminica intre orele 8-13 si la fiecare comanda cu plata prin card bancar o sa primiti un voucher cadou de 50 ron. Va asteptam cu drag si la magazinul nostru Tara din Cotroceni Afi Palace, etaj 1 cu o super promotie si anume 20% la fiecare produs in perioada 18-11-2009 si 18-12-2009 si un Cadou la fiecare cumparatura! Ura! Reducerile o sa le vedeti pe factura finala (cea de la curier) si nu pe comanda iar voucherul o sa-l primiti pe mail dupa primirea comenzii de la promotie. Iar pe blogul nostru avem un concurs special de Sarbatori cu multe Vouchere Cadou. Scrie acum!


Alina: -Iiiiiiiiiiiiiii!!! Fată tu îţi dai seama ce tare? Ia să intru şi eu de-acum pe saitul ăsta, că ia uite ce lucruri frumoase are, ce botine, ce rochiţe, ce fustiţe, ai avut dreptate să fii atât de entuziasmată, reduceri, vouchere cadou.
Elena: -Da fată, uite ce îţi spuneam eu, şi ai văzut ce culori frumoase are saitul de la ei? Roz aşa...
Elena: -Nu e fată roz, eşti proastă? E lila, aşa îi zice! Şi nu vezi că are şi mov...
Alina: -Fată, eu cred că am mai auzit de Tara Fashion. Citisem o postare pe blogul Iuliei Diana Mihai, acum vreo săptămână, foarte amuzant, ceva despre Ştefan cel Mare, Maria Voichiţa şi Cotineaţa Timpului. Mi-a plăcut fată, că am râs, şi mi-a deschis şi gustul spre istorie, dar lor nu cred că le place istoria, şi nici umorul, pentru că au punctat-o excrecabil la Superblog...
Elena: -Da fată şi eu tot de la ea am aflat de Tara Fashion... Ce faci, îţi cumperi şi tu?
Alina: - Da fată... că ia uite ce frumoase sunt toate! Au şi cabină de probă... deci mă pot împopoţona online cât vrea muşchiul meu, şi dacă vreau, pot să îmi fac şi un wishlist
Elena: -Ce e fată ăla un wishlist?
Alina: -Ei fată, dar nimic nu ştii... e o listă cu rochiţele pe care o fac, ca să mi le cumpere iubitul, fatăă...


Articol scris pentru Superblog2009, proba opţională nr.32, Tara Fashion, organizat de PCNews.

8 comentarii:

  1. diana munteanu si simona sensual cumpara de la tara fashion....cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  2. un barbat elegant nu poate sa cumpere decat de la un magazin precum Tara fashion...o blogerita care stapaneste atat de bine comicul de limbaj, nu poate fi decat o blogerita eleganta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, remarcabil efortul tau anterior de istorie si moda, si regretabila subaprecierea juriului. Probabil ca s-a apreciat modernismul.

    Aici, se vede ca te doare-n shift. Dar macar pledezi pentru modernitate si mondenitate :) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...Nimic nu este intamplator!!...
    Cu siguranta am auzit si eu de Tara Fashion fataaa!...pentru ca tocmai incercam sa-mi comand "un cadou"- ceva sacouri pentru birou(am luat salariul!)na,dupa ziua mea...din 22.11.2009(cand am implinit...o varsta). Nu auzisem insa faptul ca "Mondenii"s-au mutat pe acest seit sa discute despre Tara Fashion!
    Foarte amuzant!
    - "Succes fataaa"! mai trec pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!