joi, 19 noiembrie 2009

Laptop pitic - runda doi: globtrotter

Ciudată chestie.
Mai mult decât ciudată.

Într-o zi mă întreabă Azerty ce laptop îmi aleg dintr-o multitudine de laptopuri de la ei de pe site.
Eu decid să fiu fată practică şi sinceră, şi-mi expun opţiunea în funcţie de necesităţile mele.
Spun eu acolo că mi-aş alege laptopul Asus EeePC 1101HA SeaShell, povestesc eu de ce neaparat laptopul ăsta, iar, a doua sau a treia zi, primesc altă probă, de data asta de la Asus, sponsorul principal Superblog, probă în care suntem rugaţi, de data asta nu doar eu, ci la modul colectiv, de a ne lega tot de acest laptop pitic (aşa cum mi-am permis eu să-l botez...).

În concluzie, iată ce spuneam în cealaltă postare:

"Pentru că sunt o fiinţă umblătoare (nu deţin autoturism - aşa ca la chestionarele de matrimoniale), laptopul pe care mi l-aş cumpăra ar trebui să fie unul mic, care să nu-mi îngreuneze geanta deja plină cu tot felul de hârţogărie, camera foto, hdd extern, şi alte prostii."

Click aici pentru întreaga postare.

Trecând şi de episodul ăsta din La limita imposibilului, chiar mă bucur că Asus a îndreptat săgeţile spre acest laptop, pentru că îmi pare o alegere potrivită pentru cei dependenţi de internet, sau cei ce munca pe computer îi leagă de acesta.

Dacă, până acum, căratul laptopului facea ca viaţa să îţi semene cu cea a unui osândit, sau de ce nu, că tot se apropie Crăciunul, cu viaţă de după moarte a lui Marley a lui Charles Dickens, acum laptopul Seashell, vine în sprijinul nostru, cu un design atractiv, numai bun de luat in vacanţă.

Ce fel de vacanţe?

Ne putem imagina că mergem absolut oriunde în lume. Şi, ca să nu mă limitez la o locaţie anume, pentru că mi-ar fi foarte greu, am să-mi uşurez sarcina şi am să-mi imaginez că sunt globtrotter.

Mijloc de locomoţie?
Bicicleta.

Zilele mi s-ar derula destul de simplu, pentru că, toată ziulica aş face sute... mii... zeci de mii de fotografii, prin toată lumea.
Prima problemă întâmpinată ar fi, fără doar şi poate, lipsa de spaţiu din rucsac. Pentru că, 70% din spaţiul de la mine din rucsac ar fi ocupat de camera foto. Cu siguranţă, ca şi glotrotter, m-aş echipa cu o cameră SLR pe masură (nu zic marcă, nu dau detalii tehnice, dar cine ştie, cunoaşte, oricum...).

În concluzie, ar rămâne destul de puţin spaţiu pentru orice altceva.
Şi hai să fim serioşi, dar cine ştie câteva lucruri despre mine, va şti că nu îmi va lipsi din băgăjel un laptop mic mic mic, cu o diagonală mică şi drăguţă, de 11,6 inch, şi o greutate mică mică mică de aproximativ 1.38kg., pe care să-mi ţin eu foldăraşele cu fotografii descărcate de pe card-ul SLR-ului.

Cu acelaşi laptop Seashell, aş mai intra pe net din localurile unde opresc ca să îmi iau micul dejun, sau... cina, şi aş comunica prin e-mail cu cei de-acasă.
Se ştie, ca treaba cu glotrotteringul ia ceva timp, nu ajungi acasă cu una cu doua, în consecinţă, mama, tata, sora, fratele, iubita, iubitul, ar fi mai mult decât bucuroşi să vadă şi ei lumea prin lentila aparatului tău, sau de ce nu, chiar pe tine cocoţat pe Zidul Chinezesc! Aici intervine pentru tine Asus Eee PC Seashell!

Seara, odată ajunsă la motelul Z, aş pune la încărcat bateria lui Seashell, ca să îmi ajungă a doua zi pentru încă 9,5 ore (timp mai mult decât suficient pentru un globtrotter biciclist, pasionat de fotografie.). Tot seara, în motelul Z, sau oricare altul, pasionatul de fotografie din mine, ar dori să photoşopeze câteva din fotografiile cele mai reuşite de peste zi, ca să le poată trimite celor de acasă în variantă cât mai frumoasă.

Odată ajunsă acasă, cu musculatura tonifiată de la atâta biciclit prin lume, aş fi cu inima împăcată că timp de atâtea luni de zile, deşi mi-am făcut hatârul, şi-am călătorit, nu am pierdut legătura cu cei dragi şi nici cu evoluţia tehnologiei.

Articol scris pentru Superblog2009

8 comentarii:

  1. Laptopul asta chiar se potriveste trebuintelor tale! Poate ti-l aduce Mosu daca ai fost cuminte! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, e criza si pe la Mos, nu stiu daca anul asta poate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O vacanta cu bicicleta in cautarea Mosului si a spiridusilor.... Or avea si ei laptop pitic?....

    RăspundețiȘtergere
  4. Asus are curaj sa se avante intr-un asemenea concurs, mai ales ca alti concurenti pe piata laptop-urilor nu vor sa cunoasca parerea publicului potential cumparator

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai fost pe-acelaşi gând cu Asus, ori s-au inspirat de la tine pentru proba nr. 29 (cu scoica).

    RăspundețiȘtergere
  6. FELICIA, aşa se pare :)
    dreampoet, aşa e... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. totusi eu cred ca acest Asus Seashell are o baterie secreta, bafta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot ce-i posibil, Emil.
    O sa ii intreb pe domnii de la ASUS la festivitate şi te anunt A.S.A.P. :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!