miercuri, 4 noiembrie 2009

Sarbatoare la Cotofanesti!

E sarbatoare la Cotofanesti.

Primarul Fanel Aporcaritei a primit fonduri europene de la... Europa.
Cum a reusit el minunea, nu ma intrebati, ca nu ma pricep la politica.
Eu sunt doar povestitorul.
Cum suma nu era chiar de ici, de colea, primarul Fanel, s-a hotarat sa dea o petrecere mare in tot satul, ca sa se bucure si supusii lui de acest eveniment din cale afara de nemaiintalnit.
Primarul Fanel facu o transmisiune in direct, de la statia radio proprie a satului, in care zise urmatorul discurs:

Primarul Fanel:

"Dragii mei! Astazi este o zi mare... mare de tot! Am primit si noi fonduri.
Nu ma intrebati cum am reusit, ca eu sunt doar primarul, nu ma pricep la politica.
Cert e ca am reusit!
Asadar, va invit astazi, pe toti, de la junele satului, la tanti Florica, sa veniti in fata Sfatului, la barul Troaca de Margaritar, sa petreceti.
Avem mancare indestulatoare, avem vin la ulcica, rachiu de prune... muzica buna... am chemat chiar si o trupa pe numele ei Eluveitie. Am auzit ca ei canta folk metal. Folkul e pentru popor!
M-am gandit chiar, sa facem o traditie din aceasta zi, ca semn al recunostintei noastre pentru cei de la Euro....mmm...pa.
Ma scuzati, am o tuse care ma supara!
In concluzie, de astazi si pururea, vom numi aceasta sarbatoare PorkFest (daca Berlinu are, noi de ce n-am avea?).
Am vrut sa gasesc si un slogan potrivit pentru al nostru PorkFest, dar, nimic nu se poate compara cu sloganul sucevenilor: "Care-i treaba la Suceava? Bei mananci si stai dijeaba".
Cu toate astea, cel mai potrivit slogan, in afara de cel al sucevenilor, eu cred ca este:
VENITI SA LUATI SLANINA!

Partea frumoasa e ca vom avea si un concurs interactiv, cu premii, pentru scolari.
Pentru ca acum imi permit, l-am chemat pe domnul Amedescu de la AMD, sa va explice cum sta treaba cu acest concurs. Vi-l dau la telefon sa va zica el despre ce e vorba. A da... in direct, mama ma-sii... de radio."


Domnul Amedescu:

"Buna ziua, Cotofanesti!
Ma numesc Amedescu, si cum zicea si primarul Fanel, astazi, o sa avem la nou infintata sarbatoare PorkFest, un concurs pentru elevii comunei.
Premiile vor costa in trei procesoare de ultima generatie, de la firma pe care o reprezint, AMD, si anume:

AMD Athlon 64 X2 775,
AMD Phenom II X3 740,
AMD Phenom II X4 820.

Aceste trei procesoare, vor fi date celor mai informati trei elevi din comuna Cotofanesti.
Asa ca, tot ce vreau de la voi, este sa-mi descrieti aceste procesoare asa cum stiti voi mai bine!
Cine le va descrie cel mai bine, va primi premiul. Cate un procesor aferent descrierii!
De ce am ales modalitatea asta de concurs? Pentru ca, nu are rost sa dam premiile cuiva ce nu e constient de ceea ce castiga.
Asa ca, astept elevii pasionati de informatica la PorkFest, sa le dam premiile!"


Auzind discursurile primarului Fanel si al domnului Amedescu, invatatoareai Marghioala, de la 1-4, ii veni o idee sclipitoare. Cum niciunul din elevii ei nu aveau habar cum sa foloseasca un computer, daca nu avea sa intervina, nimeni nu ar fi castigat concursul.
Ce nimeni nu stia, este ca, invatatoarea Marghioala era absolventa a Facultatii de Informatica din Bucuresti, dar... cum nu prinsese loc la oras, sau in alta parte, se hotari sa devina invatatoare in satul ei natal.
A girl's gotta earn a living, right?
Asa ca, se hotari sa aleaga trei dintre cei mai buni elevi ai claselor ei, pe Costel, pe Maria si pe Grigore, sa ii invete pe de rost caracteristicile celor trei procesoare de ultima generatie, astfel incat, sa se poata castiga premiul.
Zis si facut!

Pana dupa-amiaza, Costel, Maria si Grigore, deja invatasera pe de rost caracteristicile celor trei procesoare minune.

Sarbatoarea se anunta plina de voie buna. Mirosul de carne de porc prajita, slaninuta si tuiculita fiarta plutea ca un norisor de-asupra Cotofanestiului. Primarul Fanel isi privea cu mandrie realizarile, cococat pe un jilt urias, asezat in mijlocul barului Troaca de Margaritar.

Concursul statea sa inceapa.
Domnul Amedescu isi astepta concurentii.

Domnul Amedescu:

Bun, ia sa vedem. Primul procesor va fi inmanat acelui elev ce il va descrie cel mai bine. Pe cine avem inscris la aceasta proba?

Din multime aparu Costel, bolborosind ceva in gand...

-Cum te numesti tu, baietel? intreba domnul Amedescu.
-Costel, domnule.
-Bine Costelus, ia sa vedem, ce procesor vei descrie tu?
-Procesor AMD Athlon 64 X2 775, domnule.
-Bine, ia sa vedem, ce caracteristici are acest procesor?

- Seria: AMD Athlon 64 X2
Nucleu: Kuma
Frecventa procesor (MHz): 2700
CPU Socket: AM2+
FSB (MHz): 1800
...domnule!

-Foarte bine, Costelus! Procesorul este al tau!

Din multime, se auzi un "Bine maaaaaaaa!!!" in cor...

-Ia liniste! replica primarul Fanel, de pe jiltul sau.

Domnul Amedescu avea sa anunte proba numarul doi, pentru cel de-al doilea procesor. Din multime aparu Maria.

-Cum te numesti tu, domnisoara? intreba Amedescu.
-Maria.
-Ia spune tu, Maria, pentru ce procesor concurezi?
-Pentru AMD Phenom II X4 820.
-Te ascultam, Maria!
-Procesorul AMD Phenom II X4 820, are AMD Socket AM3, Frecventa 2600 MHz, Bus Speed 1800 MHz, Tehnologie de fabricatie 45 nm, Putere termica 95 W, Cache L2 4096 KB... atata stiu, continua Maria rusinata...

-Nu-i nimic, Maria, stii suficient pentru a-l castiga! Felicitari!

Din multime se auzi aceasi bucurie frenetica, urmata de chiuituri si aplauze.

-Si pentru al treilea procesor, pe cine avem?

-Pe mine! Se auzi o voce pitigaiata din multime!
-Cine esti tu? intreba domnul Amedescu.
-Vasile!!! Vreau sa vin! Am emotii...
-Hai printre noi Vasile! Aplaudati-l, doamnelor si domnilor!

Invatatoarea Marghioala se uita intrigata din multime...

Vasile veni timid langa domnul Amedescu.
-Ia spune, Vasile, care sunt caracteristicile lui AMD Phenom II X3 740?
-A lu' cine? Eu am venit sa zic ca o iubesc pe Maria... si ca vreau sa o iau de sotie, cand o sa fac 13 ani.

-Ia sa vedem, altcineva... care stie raspunsul la intrebarea mea...?
Din multime, aparu Grigore, inima invatatoarei Marghioala revenind la loc.
-Asa, cum te numesti? intreba domnul Amedescu.
-Grigore!
-Bine Grigore, ia spune-mi, cum imi descrii tu acest procesor?
-Pai, procesorul AMD Phenom II X3 74 este un triple-core denumit Phenom II X3 740, are o frecventa de 3.0 GHz, cu 200 MHz mai mult decat versiunea 720 disponibila momentan, 6MB de memorie cache L3 si un consum TDP de 95W.

-Felicitari si tie, copile! Observ ca satul Cotofanesti este un sat plin de copii inteligenti! Acum ca acest concurs s-a incheiat si am descoperit castigatorii, sa petrecem maiiiiiii!!!

Dupa incheierea concursului, invatatoarea Marghioala realiza ceva. Copii nu aveau la ce sa foloseasca aceste procesoare, pentru ca nu aveau calculatoare. Astfel, tot efortul ei, de ai ajuta pe copii sa castige, fusese degeaba...

Dar ce rost avea sa stea prea mult suparata din cauza asta? Doar era PorkFest! Asa ca, invatatoarea Marghioala se puse pe mancat si dansat.


THE END


Din episodul urmator:

Marghioala ii face ochi dulci lui Amedescu la PorkFest, iar acesta, toropit de aburii alcoolului o cere in casatorie in spatele barului Troaca de Margaritar. Marghioala il pune sa promita ca le va cumpara copiilor din Cotofanesti calculatoare care sa se asorteze cu procesoarele castigate, si ca ii va gasi si ei un post pe la AMD pe la el.

Primarul Fanel, candideaza pentru un nou mandat.

Costel si Grigore incep sa vorbeasca pe messenger mai mult, si devin buni prieteni.

Vasile, o asteapta in fiecare zi pe Maria de la scoala, ca sa-i care cartile.

See you next time!






Articol scris pentru concursul SuperBlog2009.

8 comentarii:

  1. Extraordinar de delicios. Acum vreau sa merg si eu la Cofotanesti, s-o filmez pe Marghioala in spatele barului si sa o pun pe youtube.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mergi acum pana nu fac din PorkFest un hit, si cer astia bani pe invitatie.
    Oricum, poate vorbeste PcNews cu primarul Fanel sa puna la bataie cateva invitatii, pentru blogarii de la SuperBlog :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Genială idee,originală și foarte amuzantă! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte important, zahdiva1

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos! :D
    Imi place...

    Si partea cu "Din episodul urmator"... Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. e-Lari, multumesc... poi sunt in sfarsit multumita de juriu, 95 de punctulete ma multumesc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu ma pot considera fericit i-am vz de doua ori pe Eluveitie, o data la Cotofanesti si o data la Bucuresti... cred insa ca primul a fost mai savuros, mai ales ca Ana Murphy (una dintre soliste) ne-a zambit mie si Marghioalei...si astfel, noi cuplul fericit ne-am ales cu un procesor AMD...la Bucuresti a fost doar un concert ca oricare altul...la Cotofanesti erau head-lineri, avandu-i in deschidere pe Stefan Bunica Junior si pe 3 Studenti...la Bucuresti concertul fu sec...

    RăspundețiȘtergere
  8. Procesoarele AMD
    Fac fata la orice
    Sunt accesibile si performante
    Eu le numesc "diamante".

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!