joi, 26 noiembrie 2009

Arca lui Obama: 2012

Da, e la modă 2012. Aşa spun sondajele, aşa spune si box-office-ul.
L-am văzut aseară.
Nici nu ştiu ce sfaturi să dau în legătură cu filmul ăsta, pentru că părerile mele, sunt două (deşi în mintea oricărui om normal ar fi doar una singură - eu am două) şi sunt contradictorii.
Pe de-o parte aş fi vrut să nu mă uit la aşa ceva.
Cum să vă spun, când vine vorba de controversatul subiect 2012, atitudinea pe care o iau de obicei e: măi, mă laşi?
Însă, un film de genul ăsta poate zgudui şi pe cel mai ateu dintre noi.
Probabil că e de la efectele de grafică de-a dreptul mind-blowing, sau de la dramatismul nuanţelor de albastru închis, sau o fi de la faptul că, pentru un film făcut la foc automat, e destul de bine documentat: reuşeşte să strângă la un loc, ca într-un fel de enciclopedie, toate informaţiile prevestitoare de apocalipsă apărute în ultimii ani, dându-le astfel un sens.
Dacă ar fi fost să dau eu un nume filmului acesta, nu l-aş fi numit 2012, ci probabil i-aş fi zis ceva de genul: Arca lui Obama, Revolution.

Las la atitudinea voastră dacă un astfel de film trebuie văzut sau nu.

3 comentarii:

  1. Am vazut si eu filmul. Efectele sunt destul de interesante.

    Referitor la "poveste", eu stiam de mult timp chestia cu 2012. Mai sunt si niste lucruri cu comprimarea timpului si alte lucruri, insa de crezut nu prea le cred. Sfarsitul lumii a mai fost si in 2000, si in 1000, si in 2001 si in mai multi ani.

    Se poate sa fie o manipulare, asa cum este si cu incalzirea globala si gripa porcina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap. Chestiile astea le stiam si eu.
    Oricum, efectele sunt superbe!

    Manipulare? Da. Eu una asta cred, dar m-am ferit sa o zic.
    Sechelele le am probabil de la un articol ce mi-a fost refuzat pentru ca introdusesem prea multa parere personala refondata de ... date concrete.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!