joi, 5 noiembrie 2009

Knock Knock face 1 anisor!




Iata ca luna aceasta, Knock Knock face 1 anisor.

Bloguletul meu e destul de tinerel, ce-i drept, insa a crescut intr-un an de zile destul de mult, ajungand la un Page Rank 3.
Pozitia in Zelist, se invarte in jurul de Mai tare ca 90% din blogari. Ceea ce nu-i deloc rau!

Pe ce s-a specializat Knock Knock pana acum?
Pai, pe fotografie personala si pe diferite articole.
In mare, l-am putut considera un blog personal.
A nu se intelege gresit, cand zic personal, nu ma refer la Jurnal Online. Ma refer strict la lucrurile ce ma framanta pe mine, insa nu au nimic de-a face cu numarul meu de la pantofi.
Intamplator sau nu, tot in perioada asta, profilul meu de blogger (suma celor 3 bloguri ale mele - fundamentul lui Knock Knock), a facut suma rotunda de 1000 de views, iar eu am fost destul de norocoasa incat sa surprind momentul.

4 comentarii:

  1. Felicitari!

    LA MULTI ANI si la cat mai multe vizualizari! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Knock Knock iti multumeste e-Lari :) Pai...da, mai mult decat vizualizari, un feed-back constructiv e mereu bine venit, si mult mai apreciat decat o vizualizare simpla :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!