joi, 5 noiembrie 2009

Cine isi bate joc de Crin?



Cum ma plimbam eu prin Bran, de Halloween, cu aparatul agatat de mine, la vanatoare de senzational (si nu... nu lucrez pentru domnul Diaconescu!), uite ca am dat peste acest panou electoral al domnului Crin Antonescu.

Se pare ca rau voitorii nu ii dau voie sub nicio forma sa fie ...el, si sa-si desfasoare campania de Bun Simt in liniste.
Ce pacat... saracul Crinut.

Bineinteles, carcotasii ar putea zice, ca aceasta tigara infipta in panou, in dreptul cavitatii bucale a domnului Crin, ar fi de fapt un atac psihologic din partea opozitiei, ce doreste cu tarie sa-i dezamorseze campania bine-crescuta.

Iar mesajul, este, bineinteles, unul subliminal... unul demn de a-i trasmite sustinatorului campaniei, si sustinatorilor sustinatorului campaniei, ca nu e nicio sansa. Un fel de...
"Relaxeaza-te, batrane, mai trage-o pipa, si asteapta inca cinci ani! Acum e randul nostru la ciolanelul romanesc!"...

Sa va explic de ce nu cred eu ca asta e o gluma facuta de cineva pus pe sotii, punct?

Pai, hai sa studiem problema aritmetic.

1.Tigara e aproape intreaga.
2.Tigarile costa mult.
3.Romanii nu irosesc tigarile pe glume.
4.Tigarile tocmai ce s-au scumpit...
5.Cu atat mai mult nu le foloseste nimeni pentru glume.
6.Tigarile se vor mai scumpi.
7.Opozitia are bani de tigari.

Bun, sa nu ma intrebati cu cine am sa votez, n-aveti voi treaba.

Text si fotografie: Iulia Diana Mihai

6 comentarii:

  1. e o gluma reusita, mie-mi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, o minte stralucita a copt-o, sau vreun betiv care-a pierdut notiunea banilor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, stiam eu ca propaganda si demigrarea politica se platesc bine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, macar daca nu au luat bani buni, sper ca macar un pachet de tigari :))
    Oricum, eu sunt de partea lui Crin, ca e baiat finut, si ca are ochii albastrii :))

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) simpatic, probabil ai fost penultima persoana care a vazut tigara acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu a cata persoana am fost si pe cuvant daca ma intereseaza, dar pun pariu ca sunt singura care s-a obosit sa faca o poza;))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!