vineri, 6 noiembrie 2009

Prietenie 3G





-Alo, Alexandra?
-Deah... speaking.
-Iulia la telefon...
-Deah, ce vrei? Spune. Ma jucam.
-Pai, ma gandeam, daca vrei sa mergi cu mine, Alina si Catalina in excursie...
-Unde?
-In Macin, pe Varful Tutuiat...
-Nu merg.
-De ce?
-Trebuie sa stau pe mess, si multe altele. Ai net cumva pe Tutuiat? N-ai. Asa ca... nu merg. Sorry.
-Pai, mi-am cumparat un router wireless, si am de gand sa-l iau cu mine. Asa ca o sa fie de toate pe Tutuiat...
-Tot nu merg. Nu-s bune alea. Te lasa cand ti-e lumea mai draga... Chiar m-am saturat de routerele celor de la Calculatorica.SRL
-Ah, Alexandra, dar nu e niciun Calculatorica.SRL, routerul e de la Edimax, e portabil, e wireless si se numeste router wireless Edimax 3G-6210n!
-A da? Am auzit de routerele astea... Cand ti-ai cumparat tu asa ceva?
-Pai ieri.
-Atunci merg!!! Am auzit numai lucruri bune despre routerul asta!
-Si eu, tocmai de asta l-am si cumparat! De exemplu, stiai ca are conexiune 3G si ca suporta si conexiune prin cablu de tip xDSL? Deci, il pot folosi in mai multe feluri! In plus, are port USB 2.0... o viteza de 7.2Mbps... and so on!
-Pai, bine bine... si daca atat timp cat stam noi pe Tutuiatul ne lasa bateria? Ce ne facem atunci?
-Pai, din cate am inteles, bateriile sunt destul de bune, fiind facute pe sistemul Li-Ion, sunt reincarcabile... in concluzie, nu cred ca o sa avem probleme.
-Bine mai, Iulia, si de unde presupui tu ca ai sa-ti reincarci bateria ta Li-Ion, sus in varf de munte?
-Pai, nu o incarc... tine mult, n-auzi?
-Ihi... interesant...
-Sunt foarte entuziasmata de excursia asta, serios, abia ne mai intalnim si noi toate patru. A durat ceva de cand nu am mai stat si noi ca fetele...sau ma rog, ca baietii... O sa fim ca cei patru muschetari, unii moderni, internauti! Cocotati sus pe munte!
-Da... da... sigur, dar ia spune-mi, Iulia, Firewall are?
-Are are! Anti-DoS, chiar... si mai are di filtru MAC/IP, URL blocking, Server Virtual DMZ. De asemenea, mai suporta WEP, WPA, WPA2, DDNS si QoS. Alta chestie e ca, daca ne luam toate notebook-urile cu noi, si ne conectam wireless, impartim, asa ca bune prietene ce suntem, conexiunea de internet.
-Mdea, sigur ca suntem... ce nu fac eu pentru net... ups, pentru prietenia noastra!
-Si mai e ceva! Edimax 3G-6210n merge cu wireless IEEE 802.11b/g, fiind compatibil si cu IEEE 802.11n standard. Frumos, nu?
-...din ce in ce mai frumos, chiar! Si? L-ai instalat deja? L-ai testat?
-Da, l-am instalat, chiar foarte usor... are un meniu extrem de usor de folosit, fiind disponibil in 16 limbi. E imposibil, oricat de prost ai fi, sa nu cunosti macar una din cele 16...
-Abia astept sa merg in excursia asta!
-Parca nu vroiai, Alexandra?
-Pai, chiar imi e dor de tine, Alina si Catalina... daca stau si ma gandesc mai bine. Iar ceva aer liber, nu cred ca ar strica.


A doua zi, Iulia, Alexandra, Alina si Catalina plecara impreuna cu routerul extra portabil, extra slim si extra usor de la Edimax, la plimbare sus pe Tutuianu, unde prietenia lor extra puternica se consolida.
Din acea zi, nimic nu a mai stat in calea prieteniei lor.


Legenda si explicatii:
1. Persoana a 3-a e justificata prin faptul ca Iulia nu sunt eu.
2. Iulia e alta Iulia, care nu sunt eu.
3. Stiu ca Iulia asta trebuia sa fiu eu, dar nu sunt.
4. Am ales varianta asta, pentru ca eu nu am prieteni.
5. La punctul 4 te-am pacalit.
6. ...sau nu.
7. Alexandra, Alina si Catalina nu exista.
8. ...decat in mintea mea.
9. Routerul wireless de la Edimax exista.
10. ...nu doar in mintea mea.
11. Si muntele Tutuiat exista.
12. Geografii mi-o confirma.
13. ...mpa.


Text si manipulare fotografica: Iulia Diana Mihai





Articol scris pentru concursul Superblog2009, organizat de PcNews, proba 18 sau 19 (nici ei nu stiu... dar eu tind sa cred ca 19), sponsor Edimax.

9 comentarii:

  1. Foarte interesant postul tau.
    Are si o tenta amuzanta, imi place.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de obicei foarte haioasa poveste!

    Iulia, daca vrei ca unul dintre cele doua link-uri pe care le-ai postat, "sa mearga"...cu adevarat "decupeaza" unul dintre ele ca sunt "doi intr-unul!"
    Na,asa le-a postat pcnews si probabil putini au observat!
    :)

    "http://www.facebook.com/EdimaxRomania%20sau%20
    http://twitter.com/edimaxro"

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Flory, si de apreciere si de pont ;) Uite acum fac si modificarile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu nu incetezi sa faci articole tari, nu-i asa?:) Tine'o tot asa ca o ti bine:). Felicitari pentru el!:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Romanika :) Poi, nu mai zi asta, ca dusmanii pandeste si e multi ai draq :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Routerul de la Edimax are semnal
    Si-n padure si pe litoral
    Poti conta pe el mereu
    Niciodata nu te lasa la greu!

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!