luni, 2 noiembrie 2009

Dragâ Anatolie

Dragul mieu Anatolie,
Iţ scriu aciastâ epistolâ, astâzi, în zâua di 3 Noiembrie, 2009 la ceasul 20.
Ştiu câ nu ţ-am mai scris di mult, şî câ tu mi-ai tot trimis pacheţăli cu mâncari şî haini curati, di la mama, dar... vez tu, Anatolie, I've been busy... Foarti busy chiar.
Am un pretin nou, pi cari il chiamâ ASUS G60J. Nu i el un pretin uman, dar ari un procesor Intel Core i7.
Ştii tu oari, Anatolie, ci esti un procesor di felul aista? Esti un procesor ci suportâ şî tehnologia Intel Hyper-Threading.
Nici un al pretin al mieu nu o mai avut un procesor di fielul aista! Şi undi mai pui câ ari ca şî alti calitati, 4GB di miemorii di RAM (Dacâ cumva ti întriebi, GB vini di la jiga bait, RAM nu ştiu nici io di undi vini, i un mistier chiar si pintru mini).
Mai ari şî o placâ vidio nVidia GeForce 260M, cari ari şî ea încâ 1GB (cum spuniam... jiga) numai pintru el.
Tătă zâulica sunt cu G60J, pi stradâ, pi la facultati, prin casâ...
I-am cumparat un şnur di ala smiechier şi notebook-ul mieu stă tot timpu cu mini acuş, pintru câ îl ţân di gât atârnat, cum ţâi tu tieliefonul mobil.
O sâ zâci, da ioti şi la prostu aista, cum stă el cu notebook-ul di gât, dar ştii ci, Anatolie, G60J i aşa di uşuriel şî fiabil, câ nu mă puot diespărţî di el.
Ai sâ râzi, dar ştii ci am păţât odatâ?
Ieram la facultati, şî cum îl aviam pi Asusu mieu cu mine, mă jucam The Godfather 2, la curs, şî mă prindi profiesoara, şî aşa si supără pi mini câ nu sunt atient, câ sâ hotărî sâ mă asculti din tot ci zâsăsî ea pânâ atunşi.
Pi loc mi-a intrat spaima în osătura, câ io nu ştiam nimicuţa din ci zâsăsî ea pânâ atunşi. Şi când sâ mâ asculti, pac, izbavid di tălăngutâ!
Chiar şî azi râd şî mă minuniez, când îmi amintiesc cum iera eu sâ o înbuliniez.

Am încieput sâ-l puort pi Asus aista al mieu pisti tot, câ-mi placi tari sâ mă joc, cum îţ spuniam, The Godfather 2, şî mă joc pisti tot..
Mă obsediazâ level-ele alia di nu ştiu ci sâ mai fac... N-am timp di nimeni şî nu mai am răbdari diloc.
Într-o zi mă oprieşti un om pi stradâ şî mă întriabâ cât îi ora la mini. Sânt precis câ m-a vazut cu notebook-ul şî ştia probabil câ aistilea ari şî ceasuri. Doar aşa ca sâ mă dieranjiezi din joc, păi cum altfiel, cum adicâ cât îi ora la mini? Oari la dânsu o fi altâ orâ dicât la altu?
Ghini mai Anatolie, hai că eu acu trebuie sâ-mi închei epistola, câ trebi sâ mierg pânâ la magazânul vieşnic, pânâ nu inchidi.


Cu drag,
al tău frati, Iuri

P.S. Când mai vii pi la Bucurieşti, ti rog sâ-i zici lu' mamica sâ-mi mai trimitâ prin tini nişti şoseţăli, câ astia tăti ali meli ari găuri.
P.S. dublu. Aista din pozâ sânt io cu Asus.




Acest articol participa la Superblog 2009

4 comentarii:

  1. Nah ghini, Iuri dragâ, da tari frumușiel ti făcuși di când plicași di-acas.

    Tare mulțămită să auz că ești ghini și că îți găsiși on camarad acolea la facultati, da puiu mamii, cum îl țâi tu pă camaradu aiesta legat de gât? Te-a râdi lumea, puiu mamii.

    Mă întristai cetind cum făcuși la școalâ de supărași pe tovarășa profesoarâ. Ai grijâ, Iuri dragâ, noi ti-am trimes acolea la ișcoală să cetești și să înveți, nu să ti joci cu o piticanie de băiet. Ferească bunul Dumniezău să auză lume din sat că or zici că ți-or și plăcând băieții, Iuri dragă.

    Pregătii un pachiețăl pintru tini, că trecusă Anatolie pa la mini nainti di asfințit.

    Ti pupâ mama!

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Mama ruleaza, nu glumeaza :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot de Iuri vroiam sa ma iau... dar mai are rost... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si tu vroiai sa fii mama, ramona?:)) Eventual, facem o piesa de teatru si poti sa fie Anatolie. Promit sa-ti desenez mustata cu dermatografu'. Am experienta din liceu. Am diploma de desenator de mustati la piesele de teatru. Cum nu prea aveam baieti in clasa, fetele se descurcau si ele cum puteau (a se intelege cum trebuie, e voba de piese de teatru!!!)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!