duminică, 17 octombrie 2010

We proudly present you: Edi Tech


Cu cei de la EDIMAX am făcut cunoştinţă încă de anul trecut, la ediţia 2009 de Superblog. Iată că, anul acesta, tot la Superblog, ne reîntâlnim. Nu mică mi-a fost mirarea când am constat că şi anul acesta, cei de la EDIMAX preferă să pună la încercare talentele ascunse ale fiacărui blogăr, dând şansa participanţilor de a împleti imaginaţia cu blogăreala.

 CLICK PENTRU A MĂRI!

Astfel, iată aportul meu în ceea ce priveşte această probă! Vă rog să faceţi cunoştinţă cu EDI TECH, noul membru al familiei EDIMAX!


Edi Tech a prins viaţă datorită simplului program Paint, iar, ca un adevărat Doctor Frankenstein ce sunt, i-am ataşat cu ajutorul Foto Filter capaţâna de ,,webcam", căpăţână ce am avut grijă să i-o cosmetizez înainte.

Nu mă puneţi să vă zic ce naţie e Edi Tech, sau... ce rasă, specie. Oricum, noi n-avem de gând să îl discriminăm, pentru că suntem toleranţi de felul nostru. 
Ba chiar, îi mai compunem şi un catren, un soi de imn, o odă care să fie numai şi numai a lui... 
Ochişoru-i curios, clipoceşte prietenos.
Edi Tech el se numeşte, şi-n familie soseşte,
Edimax îl guguleşte, astfel, Edi creşte, creşte, creşte!
Alintat fără cusur, el aduce bun augur!




Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

2 comentarii:

  1. Cred ca Edi Tech al tau cu Robomax al meu s-ar intelege de minune. Ce ai zice de un play date? Eu aduc sucurile, tu aduci sandwichurile. Mai discutam despre vreme, despre tehnologie, despre astia micii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lexa,
    D-apoi cred că da. Hai să-i trimitem la joacă împreună! :D

    Asta dacă tata EDIMAX e de acord :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!