vineri, 29 octombrie 2010

Săniuţa AMD fuge, nimeni n-o ajunge

Am să încep cu o mică mărturisire... Acum vreo câţiva ani m-am angajat în cadrul uneia dintre cele mai cunoscute firme de confecţii bărbăteşti. Brand-ul inconfundabil, calitatea, calitate... şi tot aşa. Ei, însă, odată cu angajarea la această firmă, am constatat că firmă nu are obiceiul să-ţi facă reclamă pe nicăieri. Nu vezi reclame televizate, spot-uri radio, afişe, mai nimic. Întrebându-l pe superiorul meu de ce se întâmplă asta, el mi-a spus în felul următor: firma noastră nu are nevoie de reclamă, pentru că firma noastră se defineşte prin calitate.

Am stat puţin şi m-am gândit la asta şi am realizat că are dreptate. Sunt anumite categorii de firme atât de cunoscut, fie la nivel naţional, fie chiar internaţional ce nu au nevoie de nicio reclamă, pentru că, cea mai bună reclamă este chiar rostirea numelui firmei. Uneori este suficient numai atât.


Ei, treaba asta se aplică şi în cazul celor de la AMD. Hai să fim serioşi, cine n-a auzit de AMD? Cine n-a auzit, ori a trăit în codru, până acum, ori şi-a dormit viaţa. Nu ai, dom'le, cum să nu fi auzit de aşa ceva. Chiar nu ai cum.

De ce? Pentru că, ca şi în cazul mai sus menţionat, pe ei îi defineşte calitatea într-un raport excepţional cu preţul produsului.

Tehnologia a avansat în aşa hal în ultima vreme încât e exrem de dificil să ţii pasul, dar, cei pasionaţi de tehnologie ştiu ei cum stau treburile şi, cu siguranţă cu mult înaintea mea.

Cu toate astea, reclama se mai poate face şi prin propriul exemplu, pentru că, sincer vorbind, după ce am aflat că există aşa cun procesor deştept, primul gând e să-mi reconfigurez calculatorul. Luăm un procesor de genul celui menţionat mai sus, îl aplicăm pe o placă de bază compatibilă (că vorb-aia, sunt destule de-astea, şi nu m-apuc să le menţionez, pentru că fiecare cu gusturile şi necesităţile lui) şi pac-pac, săniuţa fuge, nimeni n-o ajunge!

Iaca numai auziţi aici... super procesor cu 6 nuclee. Deci nu unul, nu două... şase! Treaba stă în felul următor: AMD Phenom II X6 chiar e un fenomen. Serios că mie nu-mi mai trece... 6 nuclee? 6? E ca şi cum aş avea eu şase emisfere ale creierului, în loc de două! Ce reclamă aş mai putea face eu unui asfel de procesor, când el se defineşte singurel, fără ajutorul meu...




Spui atât: Amd Phenom II X6, et voila! reclama este făcută! 


Superblog 2010, the chore has been done.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!