miercuri, 13 octombrie 2010

La vrăjitoarea Paraschiva

Numele meu este Paraschiva şi sunt vrăjitoare cu acte în regulă. Adică, să nu mă înţelegeţi greşit, sunt în legalitate totală... plătesc impozit la stat, îmi respect dările... etc! Am chiar şi firmă. Dacă vă uitaţi cu atenţie deasupra cortului meu vedeţi că scrie fain-frumos ,,Vrăjeala Paraschivei". Mi-am pus până şi beculeţe jur-împrejurul firmei, sa lucească frumos... să se observe de la depărtare.

Chestia e că, până acum două luni lucram la stat, dar, m-au scos în somaj, în consecinţă, am decis să-mi deschid propria afacere. Şi scot de-a bani, acumm!

Cu toate astea, lumea devine reticentă când vine vorba de ghiceală în viitor. Dar, nu înţeleg. dom'le, de ce...?! Adică, nu dau în cap nimănui... nu rănesc pe nimeni. Doar spun oamenilor ceea ce vor să audă.
Spre exemplu... vine o anumită cutăriţa şi vrea ea să ştie dacă nu care-cumva o înşeală soţul. La modul cel mai serios că n-am eu de unde să ştiu dacă o înşeală sau nu, dar eu ce fac, mă uit la moaca ei... văd că e urâtă cu draci şi zic că pe-asta n-are cum să n-o'nşele. La ce moacă are! Aşa că, o întreb dacă barbat'su e cumva orb, îmi spune că e sănătos tun şi că vede perfect. Iată verdictul: da, eu presimt, draga mea, că el te înşeală!
Pleacă asta urlând, mă plăteşte gras, îmi mulţumeşte că i-am deschis ochii, si voila!

Totul e să fii puţin isteţ. Să citeşti pe oameni. Că, dacă te duce puţin bibilica, le spui ăstora tot vor să audă.
Zilnic primesc dintre cele mai ciudate întrebări. Unii vor să ştie dacă în 2012 vine sfârşitul lumii, alţii vor să ştie dacă or să câştige la loto... Dar, n-au decât să mă întrebe ce-or vrea! Atât timp cât sare banu', eu suport orice!

Şi să nu credeţi că eu suport toate bazaconiile astea cu cititul în viitorul lor, aşa, pe bani puţini! Nu, frate... de când mi-am găsit adevărata vocaţie am o vilă, o piscină şi-o maşină de-aia caşto rău! Mi-am upgradat până şi cortul! Am cort cu toate condiţiile! Ultimul răcnet de cort! Găsit pe net! De-ăla army!

Cu toate astea, pe cuvânt de onoare, sau... ca să vorbesc ca suratele mele ghicitoare, pe cuvânt de honoare... dacă eu ştiu să ghicesc în viitor. Pentru că, dacă aş şti într-adevăr să ghicesc în viitor... să văd în viitor, probabil mi-aş ghici mie în ce an mor. Nu de alta, dar m-aş bucura mai mult de viaţă, să ştiu asta. În plus, dacă aş şti în ce an or, cel mai sigur că aş avea şi eu curaj mai mult să-l abordez pe Gheorghiţă, instalatorul.
...Că de trei ani suspin după el ca o proastă, iar el nu dă nicio ceapă degerată pe mine...

Asta aş face, dacă aş ghici în viitor, aş vrea să ştiu când mor, ca să ştiu cât timp mai am să-l cuceresc pe Gheorghiţă!
Ştiţi ce? Fără Gheorghiţă, lumea e pustie... iar bogăţia mea obţinută din ghiceală parcă nu are nicio valoare...



7 comentarii:

  1. Paraschivo, draga vrajitoare, vin si eu sa-ti vad cortul cu de toate si abia astept sa aflu ce-mi prezici :)) Si neaparat tre sa-l vad si pe Gheorgita :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))vin si eu sa imi ghicesti,dar poate dam la pace sa iti platesc mai putin ca e criza si vad ca tu ai de toate:)) poate ma inveti si pe mine cum e cu ghicitul sa imi trag si eu un cort din ala ultimul racnet:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat eu sa postez comentariul? sau l-a mancat blogspot? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,
    pai, daca platesti, iti spune tot :D

    RăspundețiȘtergere
  5. dream,
    ma gandesc ca poate isi deschide si o scoala in domeniu... pentru cei ce vor sa stie cum se face :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Black Angel,
    Nu am idee... Asta e primul comentariu de la tine la postarea asta...

    RăspundețiȘtergere
  7. aaa cred ca am uitat sa il public...l-am scris si m-am luat cu alte chestii :))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!