marți, 26 octombrie 2010

Iaki iaki parizaki


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

28 de comentarii:

  1. Mortal! =)) Eu credeam ca e reclama la jeleu! Si de fapt e la parizer! Hahahahaha! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lexa,
    Neeh, uite asta patesti cand mananci parizer... poetul spune clar :))

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Nu sunt de acord cu aceasta reclama.
    2. Nu ma face sa spun de ce nu sunt de acord cu aceasta reclama.
    A ucis toate visele pe care Gummy Bear mi le-a cultivat dealungul timpului. :-<

    RăspundețiȘtergere
  4. Vlad,
    Pai, nu trebuie sa fii de acord cu ea :)) Don't be a grouchie! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. The ruined Gummy Beeaaaaar! Inghiti-i-ar flacarile marcii inregistrate! :((((
    Nah, doar ma prostesc, dar adevarul e ca Gummy Bear e destul de vechi si nu pot sa nu ma intreb daca cei care au facut reclama asta au obtinut vreo aprobare. Apoi, hai sa ne luam de reclama in sine. Seriously? Parizer? OK, o poti pune pe Mihaela Radulescu sa vorbeasca cu gura plina si sa faca reclama la mezeluri, dar pe Gummy Bear? Laki iaki saki?
    Oh, God, I am a grouchie, ain't I? Still, Gummy Bear nu merita asta. Sunt curios cum face fata situatiei pentru ca e clar ca nu el a facut reclama, versurile in romana sunt dublate peste reclama originala, plus ca vocea nu e a lui.
    Urmeaza sa-l puna pe Pooh sa faca reclama la hartie igienica.

    RăspundețiȘtergere
  6. daca mananci parizer, ajungi si idiot si verde!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vlad,
    O iei prea in serios :)) Eu am ras ceva de speriat la reclama asta, nu ca ar fi buna, ci ca e caraghioasa :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) acum cateva minute l-am urmarit pe trilulilu si inca mai rad,cand am citit titlul la tine,mi-am zis,nu poate fi tot acela :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetita Jungeli,
    Eu la tv am zarit-o, apoi am cautat-o pe youtube :))

    RăspundețiȘtergere
  10. E haios, intr-adevar. Alegerea de a face mascota verde este insa mai putin inspirata. Eu as fi folosit o nuanta de portocaliu sau rosu, in ton cu mezelul, si nu cu boscheti sau garduri verzi unde se mananca mezelul.
    Riki, Miki, ia Tzatziki, d-aici pan'la Halkidiki.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bogdan,
    Păi da, dar uite ce zice Vlad mai sus: cica ar fi copiată după nu stiu ce obsesie de-a lui din copilărie :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Adica nu-l stii pe Gummy Bear original?

    http://www.youtube.com/watch?v=astISOttCQ0

    Nu e chiar din copilarie, am avut o obsesie cam cu 6 luni in urma. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Un anonim (cum altfel? numai anonimii este curajoşi să dea decizii!) spunea că "daca mananci parizer, ajungi si idiot si verde!". Ulise a mâncat parizer şi e negru şi ... parşiv!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vlad,
    L-am gasit pe youtube, dar recunosc ca nu stiam cine e el... :)) pe mine m-a amuzat reclama si atat.

    RăspundețiȘtergere
  15. Zamfir,
    Pai, Ulise a crescut mare si frumos... iar anonimii de regula n-au sange-n... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. vad ca unii nu sunt deacord cu relama...nush..pe mine ma distreaza...si sa iti mai zis si"de bine in casa noua" imi place noua infatisa re a blogului:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihai Likar,
    Same here... si nu-mi pasa de restul chestiilor. Si-a atins scopul si m-a amuzat. Tot ce conteaza :D

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Yaki-yaki parizaky,asta m-am trezit cantand in seara asta, pe strada si-un copil de 3 ani, ma tot imita si-a iesit tot o alandala :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Si pentru Vlad Olteanu,poate-si mai revine:
    http://www.youtube.com/watch?v=astISOttCQ0&feature=fvw

    RăspundețiȘtergere
  20. Thanks, it’s very interesting. I wish you all the best.

    RăspundețiȘtergere
  21. ce bine că am dat de blogul tău altfel nu găseam videoul ăsta aşa de amuzant. :)) lool

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!