joi, 14 octombrie 2010

Aventurile lui PC Man

Virus Man ameninţa să distrugă toată reţeaua de computere de pe întreg mapamondul.
Lumea era în alertă.
Preşedintele Statelor Unite deja decretase starea de urgenţă, dându-l pe Virus Man în urmărire generală.
Singura şansă ca lumea să fie absolvită de acest răufăcător ce ameninţa să readucă omenirea în Evul Mediu, era PC Man.

Însă, cum PC Man era în vacanţă pe o insulă fără conectivitate la internet (el însuşi alegând varianta asta pentru o deconectare totală), Virus Man îşi făcea de cap în voie, înmulţindu-se peste măsură. Ba chiar, profitând de lipsa îndelungată a lui PC Man, răufăcătorul îşi făcuse o adevărată armată de mici delicvenţi informatici, formată din Trojani şi Worms.

Lumea nu mai putea continua aşa! Situaţia devenea din ce în ce mai disperată! Grupajele de ştiri erau ocupate doar cu aceasta catastrofă ce se abătuse asupra planetei noastre! Fără tehnologie, totul avea să se năruiască. Toţi se întrebau: ,,UNDE ESTE PC MAN? ÎL VREM PE PC MAN!".

Preşedinţii celor mai importante state din lume se aliaseră, cerându-i lui PC Man să apară de unde este ascuns şi să salveze omenire, însă, degeaba! Viitorul era în mâinile acestui nelegiut ce pusese gând rău tuturor, pentru că PC Man... nicăieri.

Însă, într-o bună zi, dintre frunzele cocotierilor de pe insulă, PC Man debui un sunet ce semăna cu un strigăt de ajutor, totul datorită super-funcţiei sale de ,,aud tot ce mişcă". În momentul ăla, îşi dădu jos cămaşa înflorată, îmbrăcând constumul de super-duper-erou.

-Aceasta este o treabă pentru PC Man! îşi spuse eroul în timp ce-şi ridică muşchii spre cer.


În momentul următor, se urcă în super maşina lui de super-duper-erou, un superb Lamborghini (şi-l cumpărase ca să-i arate lui Batman că şi el poate să aibă o maşină tare).
Ca vântul şi ca gândul, PC Man ajunse în mijlocul evenimentelor, acolo unde Virus Man şi gaşca lui de prieteni îşi făceau de cap.

-Tu, de 'colo, infecţie, încetează imediat ceea ce faci, că de nu, vei avea de-a face cu furia mea nemărginită! spuse PC Man cu mâinile în şold.

-Ia te uită, le-a venit eroul! Ce faci băi, pisi-man, mai trăieşti? Aşa erou eşti tu? Ai idee cât rău am făcut eu în lipsa ta? Şi tu ce făceai? Căsuţe din bambus pe insule pustii! Halal!

-Renunţă, Virus Man! Acum sunt aici şi îţi voi anihila orice răutate în ceea ce priveşte sistemul informatic!
-Măăi, măăăi, dar ce maşină frumoasă ne-am tras! spuse Virus Man zâmbind puţin invidios. Batman ştie că îl copiezi?
-Dacă ai vorbi mai puţin şi ai lupta mai mult, ar fi mai bine, spuse cu o voce gravă şi masculină, eroul nostru, PC Man.
-Ne luptăm imediat, dudule, dar, ia spune, ăsta e un Lamborghini? completă Virus Man cu ochii în inimioare.
-Da, e un Lamborghini. E micul meu tăuraş. Sunt foarte mândru de el. Are foarte mulţi cai putere, get it? Taur cu mulţi cai putere... râse PC Man puţin sughiţat.

Virus Man ridică dintr-o sprânceană... ,,...mulţi muşchi, creier puţin, clar!"... completă el aproape în gând la adresa lui PC Man.

Însă, dialogul nici nu apucă să se sfârşească, că mintenaş începu o luptă crâncenă între cei doi, sătui, probabil, de atâta lipsă de activitate.
Că vorba aia, şi eu, privindu-i pe cei doi de după un colţ, începusem să cam casc de la trăncăneala lor. 

La scurt timp după începerea luptei, deja nu se mai vedea nimic în văzduh, totul fiind acoperit cu un smog uriaş.
Când şi când se mai puteau vedea lasere luminoase şi câte un ,,auuu, m-ai lovit!" . Paw! Paw! Poc! Trosc! Buf!
Eu, de după colţ nu prea ştiam cine e lovit, cine a picat, cine a zis ,,au". Dar, la un moment dat, smogul se clarifică puţin, dându-mi voi să-l văd pe PC Man ce îl strângea pe Virus Man de gât.

-Măiii, PC Man, te poţi da mai la dreapta puţin? Nu îi văd prea bine faţa lui Virus Man, când îl strângi de gât... spun eu deranjată de condiţiile proaste de vizionare.

PC Man, cât şi Virus Man se uitară atât de urât la mine încât ideea de a prostesta îmi dispăru cât ai zice ,,popcorn".

Melodia de bătălie! aka. coloana sonoră
 



Fumul se înteţi iar, şi brusc se auzi un ţipăt extraordinar, cât şi sunetul unui demaraj de maşină. Lamborghini lui PC Man o luă la goană pe străzi, iar Virus Man după el! Se pare că se întâmplase ca situaţia să se schimbe.
Bolidul gonea cu o viteză impresionantă, în timp ce răufăcătorul sufla cu mici worms înspre el. Designul aerodinamic al maşinii făcea să ricoşeze orice atac al lui Virus Man.

Însă, la un moment dat, ne mai putând să suporte atacurile care se îndeseau, PC Man hotărî să-şi parcheze Lamborghini după o clădire şi să folosească super-funcţia de metamorfozare.

Astfel, după ce apăsă butonul de panică, Lamborghini lui PC Man începu să scoată fum, zgomote ciudate în timp ce caroseria i se îndoia cu scopul de a se transforma.
După multe pârâituri, troscăituri, Lamborghini se transformă într-un laptop de o frumuseţe rară, ce semăna izbitor de mult cu bolidul.


-Ia te uită, cred că am să-mi redenumesc jucărica. Din Lamborghini simplu, am să îl numesc ASUS VX6 (Asus de la as, V de la viteză, X de extrem, iar 6... datorita numărului meu preferat!) îşi spuse PC Man mândru. Nici nu ştiam că se poate transforma în laptop! Ia te uită! continuă el, mândru. 

Cu ocazia asta, îi veni şi o idee, dacă şi-ar da jos costumul de super-duper-erou şi s-ar preface că e un om obişnuit ce navighează liniştit pe internet, cu ajutorul laptopului său, l-ar putea păcăli pe Virus Man, suficient timp cât să găsească soluţia ideală pentru a-l nimici!
Aşa că, îşi luă poziţia şi aşteptă. Curând îşi făcu apariţia şi Virus Man.

-Hei, băiete, ai văzut un fraier cu muşchi pe-aici?
-Nu, n-am văzut niciun fraier cu muşchi. Muşchi are, dar nu-i fraier deloc, spuse PC Man în timp ce îşi muşcă limba!
-Ahaaa! Tu eşti! Te-ai dat de gol! Da'... unde ţi-e maşina aia faină, băi?
-Ei, vrei tu să le ştii pe toate... uite am trasnformat-o în laptopul ăsta, răspunse PC Man.
-Băăăi, băiete, dar ce laptop frumos ai... Maaamă, ce mi-ar plăcea să-l virusez puţin, răspunse Virus Man, pofticios.
-Peste cadavrul meu, infectatule!
-Ok, mie-mi convine! Muahahahahahahah! ...dar, ia stai... pot să mă uit şi eu puţin? Te rooooooooog?
-Promiţi să nu-l virusezi?
-Proooomit, PC Man! Hiiiii, ia te uită ce frumos! Are USB 3.0, difuzoare Bang & Olufsen, Windows 7 Home Premium pe 32 bit, HDD de 320 GB cu 5400 rotaţii pe minut, un dual core Intel Atom de 1.83 GHz, mmm... cât de bine sună! Şi cât de bine arată! Plus că mai are şi Bluetooth 3.0!!!
-Da, şi are e construit în jurul platformei nVidia Ion cu Optimus! Dig this!
-Vaaai, ce frumos e, ce frumos e, ce frumos e!!! Mooor după el!!!

Şi, în timp ce se minuna Virus Man de performanţele cât şi aspectul exterior nervos al laptopului ASUS VX6, PC Man profită de ocazie şi îl atacă folosind super săgeată invizibilă de scurtcircuitat răufăcători.
Virus Man se prăbuşi la pământ. Cu ultimele forţe îi spuse lui PC Man:

-Auzi, eşti şmecher... niciodată nu am ştiut unde te-ai născut, ce naţie eşti...
-În România.
-... se înţelege, voi ăştia, sunteţi şmecheri încă din faşă.
-Da' mori dracu'odată! spuse PC Man plictisit de pălăvrăgeala inamicului său!
-Omule, un singur lucru îţi mai spun! Mişto chiloţi de latex... Îţi stă straşnic în ei...
Acestea fură ultimele cuvinte ce Virus Man le mai putu rosti.

Şi uite-aşa, cu ajutorul şmecheritei native şi al metamorfozării perfecte a bolidului Lamborghini în laptopul ASUS VX6, PC Man salvă lumea!

Şi-am încălecat pe-un Lamborghini, şi v-am spus povestea ghini.

Pentru BLOGWARS, 
Iulia Mihai


6 comentarii:

  1. Coloana sonora imi placu enorm.Despre poveste nici nu am cuvinte.Cu siguranta ai sa castigi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca citeam din comic books-urile acelea americane. Bravo! Un articol reusit! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetita Junglei13,
    Multumesc! :D Si da, Metallica rocks socks!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lexa,
    Sa fie :D Pai, cam asta a fost intentia, doar ca less drama, decat in cazul benzilor desenate.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!