miercuri, 27 octombrie 2010

Azerty.ro, un site ordonat

Forfotă mare... dar mare. Jurnalişti cu acreditări de presă... bliţuri în ochi, înghionteli... când colo, apar eu! Doar sunt organizatorul evenimentului, nu? Trebuie să fac puţină linişte, că vorb-aia...
-Linişte, vă rog! Începe!
Murmurul şi forfota se opresc instant. Iată că n-a trebuit să mă zbat mult... Doar am ştiut eu pe cine invit... numai oameni de vază... şi de bază, oameni în ton cu evenimentul.

Dar, ce lansăm? Ei, nu lansăm nimic, ci relansăm. Şi anume, site-ul Azerty! De când îmi doream eu să fiu organizator de evenimente, şi... iată că, ocazia potrivită mi s-a ivit tocmai cu cei de la Azerty!
Eu m-am ocupat de tot... de locaţie, de trimiterea invitaţiilor, de comunicatele de presă, de advertoriale, de tot! Ca un bun organizator ce sunt.

Locaţia a fost cu adevărat o provocare... Relansarea Azerty nu-i chiar de colo... în consecinţă se cere un maxim de atenţie. Am ales, în consecinţă, o locaţie din cele cu iz '30. Nu mă condamnaţi, doar îmi ştiţi preferinţele spre astfel de locuri cu ,,întoarcere în timp". Apoi, chiar numele magazinului Azerty m-a făcut să aleg un astfel de loc. Spuneţi voi că denumirea nu e foarte ,,început de secol", în pofida profilului ,,tech"... Mie, una, cam aşa îmi sună, cel puţin!

Bun, şi dacă locaţia este aleasă, cu siguranţă vom împleti vechiul cu noul, şi vom aduce câteva video-proiectoare, pe care vom rula un slide-show cu cele mai de seama elemente ale site-ului Azerty. Vom avea, cu precădere şi ce arăta! Tocmai ce şi-au îmbunătăţit sigla, de exemplu! Iar cuvântul ,,îmbunătăţit" nu este absolut deloc ales întâmplător!

Priviţi: 


În plus, după ce trecem de capitolul siglă, observăm, tot din slide-ul de care vă vorbeam, că look-ul general al site-ului este foarte aerisit (lucru de-a dreptul bucurător pentru ochiul privitorului). Numărul mic al bannerelor pe site, este iar un avantaj si ajuta foarte mult la buna dezvoltare SEO a site-ului. În plus, acele puţine reclame ce există pe site, sunt dispuse ordonat.

Iată cuvântul cel mai potrivit pentru site-ul Azerty: ordonat! Tocmai din acest motiv, organizarea evenimentului de relansare va fi şi el patronat de acest cuvânt: ordonat!
Ce înseamnă asta?
Păi, numai priviţi cât de clar sunt dispuse toate categoriile... Totul se găseşte uşor, nimic nu e haotic, o adevărată plăcere să se surfeze pe acest site ce a îmbrăcat hăinuţe noi! Categorii de produse desluşite, rubricuţă de ,,cum cumpăr" (foarte importantă pentru cei ce vizitează acest tip de magazin online pentru prima dată în viaţă!).

Plus promoţiile de rigoare, puse şi ele la vedere, încât să atragă atenţia! Astfel, observăm avantaje ca ,,la cumpărarea unui sistem pc, ansamblarea să fie gratuită". Cât de bine sună! Nu de alta, dar se ştie că nu toţi clienţii se nasc specialişti IT, cu toate astea, toată lumea foloseşte un sistem pc.

Ba chiar, observăm cu plăcere că avem până şi butoane direcţionale spre cele mai populare site-uri de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter. Iată că, promovarea se face la rang modern!

Revenind la organizare în sine... Pe tot parcursul evenimentului, voi avea cea mai mare grijă ca cei invitaţi să aibă parte de cel mai bun tratament posibil, direct proporţional cu evenimentul! Cu siguranţă toată lumea va pleca cu zâmbetul pe buze acasă şi, cu siguraţă că nimeni nu va avea de pierdut, ba chiar de câştigat.

Eu voi fi organizat un eveniment grandios.
Azerty ar avea parte de o lansare în ton cu ceea ce semnifică.
Invitaţii vor fi puşi la curent cu noutăţile.

Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

Un comentariu:

Give ya best shot!