luni, 4 octombrie 2010

Unde ne mai cazăm şi noi

*ACEST ARTICOL ESTE UN ADVERTORIAL

Nu ştiu despre voi, dar mie îmi place să călătoresc. Şi nu puţin! Aşează-mă într-un tren cu destinaţia ,,oriunde" şi mă declar fericită. Dacă la capătul drumului se află ceva nou de văzut, clar drumul este un succes.

Dar, că tot am ajuns la capitolul ,,capătul drumului"... sau ,,destinaţia". Ce facem odată ajunşi la destinaţie? Stăm în parc? Nu, că ne ia garda pe sus... Stăm la hotel? Ar fi şi asta o soluţie, daca nu ne pasă în mod deosebit de echilibrul dintre preţul plătit şi confort.

În cazul ăsta, dacă nici aia, nici cealaltă, ce ne mai rămâne de făcut, în momentul în care ne vedem ajunşi într-o anume localitate, străină de ceea ce cunoaştem noi?

Cum spuneam mai sus, nu ştiu despre voi, dar eu aş prefera să am tot confortul din lume în raport cu bănuţii plătiţi. Aşa că, aş apela cu siguranţă la cazare regim hotelier.
Iar când zic asta, vă asigur că există variante pentru toate gusturile, între care: garsonieră regim hotelier, cât şi apartamente regim hotelier (pentru cei ce necesită mai mult spaţiu de desfăşurare, cei claustraţi).

De ce zic că aş alege varianta asta de şedere? Pentru că sunt genul de persoană ce nu vrea sa fie deranjată, agasată... în general preferând tot confortul din lume, acel gen de confort care să-mi amintească de căsuţa mea, de pătuţul meu... Fără personal insistent, fără bătut la uşă: iată reţeta succesului, când vine vorba de cazare, sau... hai să-i zicem ,,găzduire" (că tot sună mai de-acasă).

Nu de alta, dar din ce am văzut eu prin hoteluri în ultima vreme, treburile nu sunt tocmai pe roze, iar dacă sunt costă impresionant de mult. Cazarea devine, încet dar sigur ,,gazare".

Apoi, stau eu aşa şi mă gândesc că, în momentul în care cazarea e călduţă şi draguţă, parcă altu-i cheful de viaţă şi de plimbare...

4 comentarii:

  1. Și eu călătoresc, cât pot, cât îmi permit banii și cât pot rupe din porția de libertate , pe care mi-aș dori-o maaare de tot!
    În Portugalia, unde spuneam că nu mi-aș dori să trăiesc, condițiile sunt extraordinare- curat, amabilitate, mâncare foarte bună și bine pregătită.
    N-aș vrea să trăiesc acolo, într-o casă- m-a deprimat, poate prea mult spus, faptul că am văzut multe, prea multe case părăsite. Ghida avea o scuză, n-am crezut -o. Zicea că oamenii se mută la țară că nu au garaj, spațiu suficient..cred că banii- asta ăi determină să plece.
    Îmi doresc să revăd Maramureșul. Nu știu cum e cu cazarea..
    ps. Votează TEIUL!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. INCERTITUDINI,
    Uite că treaba asta cu Portugalia nu o ştiam...
    Cât despre Maramureş, cred că merită văzut din plin.

    ps. Ce tei?

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!