vineri, 1 octombrie 2010

Noni, aspirina antichităţii

*ACEST ARTICOL ESTE UN ADVERTORIAL

Ştiţi ce e păcat? Vă spun eu ce e păcat... Faptul că, în ultima vreme, oamenii nu mai au timp să se ocupe de sănătate. Cumva, nu se conştientizează importanţa sănătăţii, decât atunci când este deja prea târziu. Iar când e prea târziu, e prea târziu...
Tocmai din acest motiv este necesar a ne gândi în avans la unele lucruri... şi să eliminăm din sistemul nostru comportamente de genul: "go with the flow", pentru că, deşi pe moment a fi comod pare a fi cea mai bună alegere, în realitate comoditatea nu ne duce decât spre pierzanie şi spre o viaţă mult mai scurtă decât am fost iniţial programaţi.

Ei, dar să intrăm în pâine. Despre ce este vorba de fapt. Ca să fim sănătoşi, avem nevoie, pe lângă un regim de viaţă corespunzător, şi de anumite produse specializate.

Trăim într-o eră în care produsele de ordin ,,natural" sunt la putere. Cu toate astea, deşi se vehiculează ideea cum că ele sunt calea spre o viaţă sănătoasă, populaţia nu reuşeşte să conştientizeze la modul practic importanţa acestora, rămânând totul la stadiu de idee, de modă.

Hai să fim practici... să lăsăm vorbăria goală şi să facem ceva cu adevărat!
De exemplu... Cine a auzit de fructul de Noni?
Păi, se spune că fructul de Noni este denumit ,,aspirina celor din Antichitate". În zilele noastre, după cercetări ştiinţifice amănunţite constantându-se că cei din Antichitate ştiau ei ce ştiau, Noni având capacitatea medicală de a scade hipertensiunea, fiind de asemenea un roborant natural, cât şi având funcţia de a îmbunătăţi metabolismul şi de a-i conferi o mai bună funcţionare.
Şi, vă mai spun ceva... Noni mai poartă numele de Regele Fructelor, iar această denumire nu i-a fost atribuită gratuit!

Ei, şi că tot vorbeam de produse naturale şi de importanţa lor pentru organism, vă mai zic ceva... există şi o firmă care produce şi comercializează produse pe bază de Noni, şi anume Calivita.

Produsul se găseşte sub formă de Noni pastile, în număr de 90 capsule. Practic ce poate fi mai uşor de atât? Noni pastile rezolvă absolut totul, când vine vorba de sănătatea dumneavoastră!

De ce?
Noni pastile însumează 160 de minerale, vitamine, enzime, cât şi alte substanţe benefice organismului dumneavoastră. Totul bun de la Calivita!

Acum, nu sunt expert în domeniu, dar nu trebuie să fii ca să observi câte produse în ton cu naturalul au cei de la Calivita, exceptându-le pe cele bazate pe Noni.
Cine este interesat să afle mai multe amănunte în ceea ce priveşte produsele lor, sunt rugaţi să răsfoiască sait-ul Calivita şi să se lămurească.

Vor avea surpriza să întâlnească acolo informaţii diverse despre modul natural de a te medica, sfaturi utile cât şi modalităţi de achiziţionare a produselor Calivita.

8 comentarii:

  1. Da, am mai învățat ceva.
    Rămâne să mă duc și să-mi procur Noni pastile!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. INCERTITUDINI,
    Mă bucur că advertorialul meu a ajutat la ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, chiar nu auzisem de Noni:) E bine de stiut :P Eu iau la cateva luni vitamine, acum ca au fost prezentate atat de bine cred ca o sa le incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,
    Păi, zic eu că e de bine. Mereu aflăm lucruri noi!
    Să-mi spui după aia ce părere ai :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Va garantez ca nu o sa regretari ca veti consuma noni, eu am dat fetitei mele prima oara acum 1 ,5 ani si de atunci raceste mult mai rar la gradinita

    RăspundețiȘtergere
  6. Noni,
    Iată că produsele voastre, plus articolul meu par să se împletească :) Nu aş fi scris despre ceva ce nu recomand, până la urmă.

    RăspundețiȘtergere
  7. este un produs excelent, eu il folosesc de 2 ani, sunt student la sport, sectia atletism si ma ajuta enorm!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai valoros produs noni este cel sub forma de suc, pastilele nu mai comtin Xeronina, acesta dispare din cauza procesului de prelucrare. Originalul suc noni si de cea mai buna calitate este bautura bioactiva Tahitian Noni.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!