vineri, 1 octombrie 2010

Sănătatea înainte de toate!

*ACEST ARTICOL ESTE UN ADVERTORIAL

Zic aşa, un om sănătos trebuie musai să facă analize medicale periodic... Hai să nu zic neaparat la zi... că sună mult prea dramatic, însă, cu siguranţă pentru o bună funcţionare a organismului şi o siguranţă sporită de sine, e cam neaparat ca analizele să fie efectuate măcar de două ori pe an.

Cum ziceam şi în alt articol, oamenii nu sunt conştienţi că sănătatea e totul. Fără ea, nu poţi înfăptui practic mai nimic.
Tocmai din acest motiv, oameni buni, mergeţi să vă faceţi analize medicale cât încă se mai poate face ceva...

De câte ori auzim pe la televizor, sau mai rău, auzim cazuri legate chiar de cei pe care îi cunoaştem, poate chiar iubim, cum că au ajuns prea târziu la doctor şi nu au mai putut face nimic în privinţa bolilor? De câte ori?

Tocmai din acest motiv, recomand oricui să meargă la timp să-şi facă analize medicale complete! Bolile trebuiesc tratate cât încă sunt în fază incipientă... cât încă se mai poate face ceva. Ştiţi cum e vorba aia cu tăiatul răului de la rădăcină. Ei, cam aşa şi în cazul ăsta! Lucrurile, în speţă bolile, nu trebuiesc lăsate să degenereze.

Hai să simplificăm puţin problema... să strângem rândurile.
Ne referim strict la ginecologie şi la un cabinet de ginecologie. Bun, eu chiar nu pricep de ce oamenii, se feresc să vorbească de astfel de subiecte... chiar nu pot să înţeleg. Şi dacă e vorba de ginecologie, ce? De ce trebuie să avem reticenţă spre astfel de subiecte?

Şi nu, nu ridicaţi din sprânceană, pentru că nici nu aveţi idee câţi nu au fost nici măcar o singură dată într-un cabinet de ginecologie.
Poate din teamă, din ruşine, din pudicitate... iar motivele le-aş putea enumera până diseară.

Eu zic în felul următor, e mult, dar mult mai grav să nu mergi să-ţi faci analize medicale în acest sens, decât să te temi de ginecolog.
Paza buna bună trece primejdia rea, ştiţi cum se spune. 

În plus, în zilele noastre cele mai multe cabinete de ginecologie sunt dotate cu cele mai noi echipamente medicale, astfel, frica ar trebui să fie eliminată din start. Nu mai suntem de mult în Evul Mediu, ci în secolul XXI. În concluzie, trebuie să ne purtăm ca atare, ca şi cum chiar suntem oamenii ce reprezintă acest secol şi să renunţăm la prejudecâţi prosteşti şi inutile.

Ca să restrâng şi mai mult subiectul, să mă axez pe ceea ce vroiam de fapt să evidenţiez.
Există un cabinet de ginecologie, afiliat Romclinic. De ce recomand efectuarea de analize medicale în cadrul acestui cabinet de ginecologie şi nu în altă parte?

Ei, lucrurile stau destul de simplu, pentru că, dacă veţi urma link-urile expuse mai sus de către mine, sub cuvintele cheie cabinet de ginecologie şi analize medicale, veţi descoperi adevărata faţă a modernităţii, când vine vorba de astfel de subiecte.

Să vă dau doar câteva exemple aleatorii: terapii cu laser în domeniul ginecologiei, funcţionare după norme europene (acest lucru incluzând acreditarea RENAR) cât şi o experienţă de 17 ani (ceea ce nu e lucru puţin).

Şi, ce mi-a atras mie atenţia în mod deosebit a fost posibilitatea de a face programări prin SMS. Şi, ar mai fi ceva foarte fain: faptul că ţi se reaminteşte, tot prin SMS de programare.

Cireaşa de pe tort o reprezintă în mod cert faptul că accesând sait-ul Romclinic, nu mai este nevoie să vă deplasaţi până la sediu pentru rezultate, nu mai e nevoie de stat la coadă şi categoric că, pe lângă timpul economisit se vor economisi şi nervi.
De ce? Pentru că, pe acest sait este suficient să vă introduceţi CNP-ul şi codul pus la dispoziţie de către clinică şi voila: aveţi acces la propriile dumneavoastră analize medicale (cu rezultate cu tot) fără bătaie de cap!

Cu atâtea facilităţi, eu zic că putem şi noi păşi mai cu încredere în secolul XXI.

Un comentariu:

  1. Că e la Romclinic sau în altă parte, daaaa, e musai să fim oameni civilizați (doamnelor, noi mai ales!) și să ne ducem măcar o dată pe an pentru niște investigații de rutină, pentru a nu ajunge la investigații și tratamente de nevoie. Eu anual mă duc să-mi fac Papanicolau și test culturi de col, o dată la doi ani ecografie la sâni. Mi se pare de neconceput ca în vremurile actuale să mai spui "n-am avut nevoie la gineco, de ce să mă duc?". Păi, tocmai pt că problemele cele mai nasoale de acolo nu dau niciun semn în prealabil! Eu înainte de plecarea din țară (mai am 2 săptămâni!) mi-am făcut control la dinți, gineco și oftalmologie. Cu analize de sânge nu m-am apucat acum că fiind donatoare de sânge, o dată la 3 luni donez și în caz de a fi ceva, mă anunță.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!